Lowlands 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik vind theater, film, wetenschap, comedy en dergelijke wel wat toevoegen en probeer ook altijd wel wat mee te pakken.

Lubach, Stefan pop, comedy club haug en comedytrain zit ik te overwegen mits geen grote clashes in het schema.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Is dat net niet wat Lowlands zo uniek maakt?
Ja is het wel, maar uiteindelijk eindig ik zelf nooit in die tenten. Laatst wel bij die sexhoek geweest, dat was wel lachen om te zien. Dat maakt Lowlands bijvoorbeeld ook weer uniek.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Ja is het wel, maar uiteindelijk eindig ik zelf nooit in die tenten. Laatst wel bij die sexhoek geweest, dat was wel lachen om te zien. Dat maakt Lowlands bijvoorbeeld ook weer uniek.
Ik maak graag minstens één rondje over het terrein. Wat Lowlands zo leuk maakt is dat je altijd wel een paar keer verrast wordt tijdens zo'n rondje.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf en Molis040

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Jammer, had op muziek namen gehoopt.
Lubach zou ik wel willen zien. Maar dan moet er geen goede band tegenover staan.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Al meerdere keren naar comedy geweest op LL en probeer dat dit jaar ook weer minstens 1x te doen. Altijd leuk en een gezellige sfeer.

Staan voor mij ook goede namen tussen dit jaar met Arjen, Stefan Pop, Rene van Meurs, Daan van der Hoeven en club Haug.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Heb ook weinig met commedy, maar volgens mij aardig grote namen. Rundfunk is best geinig, maar lijkt me leuker op TV dan live eigenlijk.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Heb ook weinig met commedy, maar volgens mij aardig grote namen. Rundfunk is best geinig, maar lijkt me leuker op TV dan live eigenlijk.
Live wel zeker de moeite waard ;)

Maar dan moet er geen goede band tegenover staan.
Dat is dus vaak de reden waarom het mij nooit is gelukt om een cabaret show te zien op LL. De wachtrij voordat de show begint heeft mij al vaak doen beslissen om naar een optreden te gaan. Lebbis (jaartal geen idee meer), maar dat was zo'n lange rij dat ik er na 30minuten maar tussenuit ben gegaan.

Wat ze toen hebben gedaan in 2011, de film Conan the Barbarian draaien in de Alpha, dat was ook wel echt uniek en grappig om daarbij te zijn. Dat maakt Lowlands wel echt bijzonder, dit soort programmering en zo iets gedurfd als een film afspelen op de main stage.
Oke, sommige acties zijn niet altijd een 100% succes. Maar het zorgt voor iets bijzonders.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en roluf

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
64
22
Nog zo'n 60 namen te gaan, wie of wat verwachten jullie nog?
Comedy en Nachtprogramma zijn nu compleet volgens mij.
Een paar mooie indie/rock bandjes kunnen nog wel toegevoegd worden lijkt mij?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

UpInSmoke

Playlistbediener
22 jul 2022
48
79
Nog zo'n 60 namen te gaan, wie of wat verwachten jullie nog?
Comedy en Nachtprogramma zijn nu compleet volgens mij.
Een paar mooie indie/rock bandjes kunnen nog wel toegevoegd worden lijkt mij?
voor mij is het wel goed zo, prima namen. Its about the festival not the names... (voor mij dan) Wellicht is Pinkpop wel een uitkomst dan voor jou.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
voor mij is het wel goed zo, prima namen. Its about the festival not the names... (voor mij dan) Wellicht is Pinkpop wel een uitkomst dan voor jou.
Ben bang dat er dan gaten in de programmering komen….. en the names op Pinkpop….. welke names??
 
  • Haha
Waarderingen: UpInSmoke

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Pink, Robbie Williams, Di-rect, Nielson. Echte Lowlands namen daar

Maar serieus, een TWOD is ook echt wel weer welkom hoor.
Correct, die eerstgenoemde dus niet, maar er staan inderdaad ook genoeg namen die wel passen / al gespeeld hebben op LL.

TWOD had ik inderdaad graag weer op LL gehad 🔥
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Vrienden van me (niet op dit forum) hebben twee kaarten voor Down The Rabbit Hole over en willen deze graag ruilen voor 2 Lowlands kaarten, tegen bijbetaling van de oorspronkelijk meerprijs. Heb je belangstelling stuur me even een persoonlijk bericht!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken