Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ok nu hou ik op met mijn kut opmerkingen. Maar voor de moderators hier, zo'n giftige omgeving wil je dus niet hebben en daarom moeten jullie soms ingrijpen. Laat dat gewoon even duidelijk zijn
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Desporado was dan ook gen sponsor van DTRH. Dat het drankje verkrijgbaar is op het festival is weer wat anders dan een hoofdsponsor zijn zoals Fuze tea was bijvoorbeeld op DTRH. En Bacardi is op LL
Hmm. Ik ga er vooralsnog wel vanuit dat het gewoon verkrijgbaar is eigenlijk. Zou niet weten waarom wel op DTRH en niet op LL. Besides, ik vermoed dat de bacardi cocktails ook met een halve munt omhoog gaan in prijs, zoals ook op DTRH. Daar waren de mojito's bij Wilde Haren 3 muntjes. Tot overmaat van ramp was dat mijn rondje voor de groep...
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Godver, wat is dit nou. Waarom alle shows dr voor en na wel, die ook europa zijn, en dan lowlands niet? EvE is de rekening vergeten te betalen?
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Probleem lijkt de integratie met songkick, daar staat - per abuis? - dat Lowlands gecanceld is.


As you were...

Laten we hopen dat dat het is inderdaad. Zou het een hele rare annulering vinden en ook een vrij pijnlijke.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Zal een foutje zijn, Arctic monkeys ook gecanceld.

1659604627328.png
 

Bijlagen

  • 1659604611806.png
    1659604611806.png
    6,2 KB · Weergaven: 9
  • On fire
Waarderingen: MisterIks

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Eens trouwens. Lees dat eigenlijk weinig, maar die oude tent vond ik ook vele malen sfeervoller (en vrij uniek in festivalland, je mainstage in een tent).
Het idee was toch ook ooit dat de nieuwe Alpha net zo ver doorgebouwd zou worden als de oude Alpha? Werd destijds toen allemaal te duur, maar staat wellicht nog wel op de agenda voor in de toekomst?
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Pukkelpop en Lowlands zijn als festivals beide gecanceld op songkick. Ik weet niet hoe die site werkt maar lijkt me eerser dat iemand heeft aangeklikt dat ze niet doorgingen voor de grap
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Wordt tijd dat artiesten dat hele Songkick van hun website kicken denk ik. Is dat ding al ooit accuraat geweest?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Wordt tijd dat artiesten dat hele Songkick van hun website kicken denk ik. Is dat ding al ooit accuraat geweest?
Neen. Zelfde met Bandsintown. Ik snap gewoon niet dat artiesten dat niet heel even tien minuten zelf in kunnen voeren. Zoveel werk is het nou ook weer niet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Neen. Zelfde met Bandsintown. Ik snap gewoon niet dat artiesten dat niet heel even tien minuten zelf in kunnen voeren. Zoveel werk is het nou ook weer niet.
Zou daar geen geld tegenover staan? Ze betalen de bands om hun dienst te laten gebruiken, via de bands krijgen ze veel bezoekers op de website en daar zit weer advertisement op. Zoiets zal het vast zijn ;).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Zou daar geen geld tegenover staan? Ze betalen de bands om hun dienst te laten gebruiken, via de bands krijgen ze veel bezoekers op de website en daar zit weer advertisement op. Zoiets zal het vast zijn ;).
Ja, zo werkt het meestal wel inderdaad. I'll scratch your back...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken