Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ok nu hou ik op met mijn kut opmerkingen. Maar voor de moderators hier, zo'n giftige omgeving wil je dus niet hebben en daarom moeten jullie soms ingrijpen. Laat dat gewoon even duidelijk zijn
Desporado was dan ook gen sponsor van DTRH. Dat het drankje verkrijgbaar is op het festival is weer wat anders dan een hoofdsponsor zijn zoals Fuze tea was bijvoorbeeld op DTRH. En Bacardi is op LL
Hmm. Ik ga er vooralsnog wel vanuit dat het gewoon verkrijgbaar is eigenlijk. Zou niet weten waarom wel op DTRH en niet op LL. Besides, ik vermoed dat de bacardi cocktails ook met een halve munt omhoog gaan in prijs, zoals ook op DTRH. Daar waren de mojito's bij Wilde Haren 3 muntjes. Tot overmaat van ramp was dat mijn rondje voor de groep...
Eens trouwens. Lees dat eigenlijk weinig, maar die oude tent vond ik ook vele malen sfeervoller (en vrij uniek in festivalland, je mainstage in een tent).
Het idee was toch ook ooit dat de nieuwe Alpha net zo ver doorgebouwd zou worden als de oude Alpha? Werd destijds toen allemaal te duur, maar staat wellicht nog wel op de agenda voor in de toekomst?
Pukkelpop en Lowlands zijn als festivals beide gecanceld op songkick. Ik weet niet hoe die site werkt maar lijkt me eerser dat iemand heeft aangeklikt dat ze niet doorgingen voor de grap
Neen. Zelfde met Bandsintown. Ik snap gewoon niet dat artiesten dat niet heel even tien minuten zelf in kunnen voeren. Zoveel werk is het nou ook weer niet.
Neen. Zelfde met Bandsintown. Ik snap gewoon niet dat artiesten dat niet heel even tien minuten zelf in kunnen voeren. Zoveel werk is het nou ook weer niet.
Zou daar geen geld tegenover staan? Ze betalen de bands om hun dienst te laten gebruiken, via de bands krijgen ze veel bezoekers op de website en daar zit weer advertisement op. Zoiets zal het vast zijn .
Zou daar geen geld tegenover staan? Ze betalen de bands om hun dienst te laten gebruiken, via de bands krijgen ze veel bezoekers op de website en daar zit weer advertisement op. Zoiets zal het vast zijn .