Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Je hebt dan ook nog Pendulum….
Ik kies eigenlijk voor AM omdat de kans dat je Tramhaus snel in een club in NL ziet, groter is dan AM 😬
Ik kies juist voor pendulum want tramhaus zie ik vast ooit wel ergens en AM heeft mij 2x ontzettend teleurgesteld live.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Gewoon rapporteren bij de mods, die doen er blijkbaar toch niets aan.
Watching You Today Show GIF


je moest eens weten...

Maar laten we het gewoon gezellig houden en move on please!
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt en MisterIks

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ik vind de Heineken-tent Lowlands-onwaardig lelijk. Neem aan dat ze nog sparen voor een uniek ontwerp.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
518
Ik mis soms de oude Alpha ook nog wel hoor. De nieuwe leek eerst helemaal top, maar het heeft voor mij niet meer de niet beschrijfbare "sfeer".
Eens trouwens. Lees dat eigenlijk weinig, maar die oude tent vond ik ook vele malen sfeervoller (en vrij uniek in festivalland, je mainstage in een tent).
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Ik vind de Heineken-tent Lowlands-onwaardig lelijk. Neem aan dat ze nog sparen voor een uniek ontwerp.
Heb wel wat aardige optredens in de Heineken gezien maar terugkijkend heeft die tent nooit echt bijgedragen aan een positieve ervaring. De zichtlijnen zijn aardig maar de sfeer slaat direct dood in die tent. De Alpha vind ik prima in de huidige vorm, de Bravo vind ik qua ontwerp echt top, de X-Ray blijft een favoriet (totdat de temperatuur en de stank echt niet meer te doen is).
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dat staat ook niet op de Down The Rabbit Hole page. Despo's zal je op LL wel kunnen krijgen hoor. :)
Desporado was dan ook gen sponsor van DTRH. Dat het drankje verkrijgbaar is op het festival is weer wat anders dan een hoofdsponsor zijn zoals Fuze tea was bijvoorbeeld op DTRH. En Bacardi is op LL
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken