Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Willie Wartaal heeft ook een nieuwe track uitgebracht. Die zie ik ook wel komen als een vervanger, staat toch bij The Opposites op het podium waarschijnlijk. Wat een DJVT-loos Lowlands editie is onmogelijk volgens mij.
ik vind weval toch niet zo geweldig , toch maar een alternatief zoeken.
ik heb met weval, caribou, rufus du sol ook wel erg veel dezeflde soort acts gekozen
Over twee weken rond deze tijd komen we ongeveer aan in Biddinghuizen! Trekken we het eerste biertje open in de file op de dijk. Gaan we met veel te veel meuk de rij in! Kan niet wachten!!
Moeten we nu echt bij iedere post vermelden dat NL acts veel sneller in NL clubs te zien zijn dan internationale A-acts? Je kan ook gewoon niet naar Lowlands gaan.
Moeten we nu echt bij iedere post vermelden dat NL acts veel sneller in NL clubs te zien zijn dan internationale A-acts? Je kan ook gewoon niet naar Lowlands gaan.
Sorry guys, zijn gewoon de richtlijnen van het forum . Ik kan het ook niet helpen. Gewoon rapporteren bij de mods, die doen er blijkbaar toch niets aan. Gewoon negeren!