Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
230
225
Willie Wartaal heeft ook een nieuwe track uitgebracht. Die zie ik ook wel komen als een vervanger, staat toch bij The Opposites op het podium waarschijnlijk. Wat een DJVT-loos Lowlands editie is onmogelijk volgens mij.
Dan heb je Fred met z'n paddo, Yayo met z'n podcast en Wiwa on stage. Would make sense.

Tevens heel enthousiast over Sticks met zijn Onrust expo, ben ik geweest toendestijds, heeeel tof.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
jxdn plaatste afgelopen week een story dat zijn Europese tour niet doorgaat, wellicht een van de Amerikaanse cancellations
Jammer, had ik wel graag willen zien. Maar maakt de keuze jxdn vs. The kooks wel wat makkelijker
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Dan heb je Fred met z'n paddo, Yayo met z'n podcast en Wiwa on stage. Would make sense.

Tevens heel enthousiast over Sticks met zijn Onrust expo, ben ik geweest toendestijds, heeeel tof.
Vond Sef ook best leuk klinken met dat orkest erbij. Ik meen op BKS?
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.223
739
ik vind weval toch niet zo geweldig , toch maar een alternatief zoeken.
ik heb met weval, caribou, rufus du sol ook wel erg veel dezeflde soort acts gekozen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.306
4.983
Moeten we nu echt bij iedere post vermelden dat NL acts veel sneller in NL clubs te zien zijn dan internationale A-acts? Je kan ook gewoon niet naar Lowlands gaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.508
10.544
Moeten we nu echt bij iedere post vermelden dat NL acts veel sneller in NL clubs te zien zijn dan internationale A-acts? Je kan ook gewoon niet naar Lowlands gaan.
Dan is het een poging tot sarcasme en dan wordt je nog afgekraakt. Gaat lekker zo.

Steuntje in de rug: vind wel dat je gelijk hebt...
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Komt het door de hoge temperaturen van de laatste tijd ? Dat we wat minder lief zijn voor elkaar. Laat een ieder in zijn waarde en mening.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.306
4.983
Sorry guys, zijn gewoon de richtlijnen van het forum :). Ik kan het ook niet helpen. Gewoon rapporteren bij de mods, die doen er blijkbaar toch niets aan. Gewoon negeren!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken