Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Kan toch ook en / en?
Pixies voor mij veel interessanter en legendarischer om te zien.
Ik ken Cleopatrick live niet. Ben ik ook erg blij mee. Graag Frank Carter erbij en dan ben ik nog blijer.
Niks hoeft voor mij in plaats van, gewoon erbij ?
Meer mag natuurlijk altijd! ?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595

Volgens deze link voor de zomer…

Tsja het nieuwe Tame Impala album zou in 2019 toen ook in/voor de zomer uitkomen, en dus ook voor Lowlands, maar die kwam uiteindelijk pas in 2020.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Maar een beetje festival set is toch gewoon de hits met wellicht maar een paar nieuwe nummers? Als echte fan moet je gewoon lekker een kaart kopen voor een concert denk ik dan. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Ok nu deze week nieuwe namen dan? Misschien moeten we een poule maken.... ;)
Zou voor mij perfect zijn nu om nieuwe namen te krijgen, Pinkpop-playlist al helemaal beluisterd, dus nu tijd voor de Lowlandsplaylist. Kom maar op met nieuwe namen! Zo heerlijk om weer echt te gaan voorbereiden op festivals :love:
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Voor mijn gevoel zijn er net nieuwe namen geweest. Lijkt mij nog wel een paar weekjes te duren.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Voor mijn gevoel zijn er net nieuwe namen geweest. Lijkt mij nog wel een paar weekjes te duren.
Daar moet ik je dan inderdaad wel gelijk over geven. 30 maart was de laatste aankondiging en dat is dus niet zo heel lang geleden nee
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Altijd wel leuk Hot Chip. Maar heel uniek is het niet meer. Ik las overigens erg goede verhalen over Fred Again op Coachella.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Neen, maar stond ook geen specifieke datum op, gewoon de drie dagen van Lowlands. Bevestiging van anderen die het gezien hebben zal ook voldoende zijn, toch?
Ik had de link meteen aangeklikt en heb zowel Lowlands als Pukkelpop idd zien staan (Sziget en andere niet op gelet). Voor Pukkelpop stond AUG 18-21, maar voor LL stond duidelijk FRI AUG 19. Dus ik denk toch dat ze er de vrijdag staan ondanks dat dit de startdatum is. (daarnaast maakt op LL sowieso minder uit wie welke dag staat)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken