Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Is toch al lang uitverkocht, dus er is geen reactie nodig om Pukkelpop te counteren. Denk dat ze gewoon een mooi pakketje voorbereiden en in eigen tempo bekend maken.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Vorige keer gaven ze toch ook van te voren aan: binnenkort de eerste namen. Snap wel dat ze dat weer zullen gaan doen, toch wel een extra post dat een buzz kan creëeren. Gewoon namen uit het niets droppen doet dit minder.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Verdorie, heel de ochtend meetings gehad. En ik zat me al een partij uit te kijken naar de nieuwe namen.... komen ze er niet.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Qua films op Lowlands (volledig op niets gebaseerde gokjes);
- Studio 666
Want Foo Fighters

- Jackass Forever
Want vroegah ook de andere Jackasses gespeeld op Lowlands

- Summer of Soul (...Or, When the Revolution Could Not Be Televised)
Want gister Oscar voor beste documentaire en muziek

- Sound of Metal
Best goede film over langzaam doof worden, acceptatie daarvan of niet etc. etc. Vond hem zelf ook vrij indrukwekkend

- ANNE+
Want Nederlandse films sowieso altijd en deze heeft volgens mij ook een prima boodschap!
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Qua films op Lowlands (volledig op niets gebaseerde gokjes);
- Studio 666
Want Foo Fighters

- Jackass Forever
Want vroegah ook de andere Jackasses gespeeld op Lowlands

- Summer of Soul (...Or, When the Revolution Could Not Be Televised)
Want gister Oscar voor beste documentaire en muziek

- Sound of Metal
Best goede film over langzaam doof worden, acceptatie daarvan of niet etc. etc. Vond hem zelf ook vrij indrukwekkend

- ANNE+
Want Nederlandse films sowieso altijd en deze heeft volgens mij ook een prima boodschap!
Rocket Man, Bohemian Rhapsody, Blinded By The Light, nog meer muziekfilms en slechte zombiefilms (From Dusk Til Dawn bijv.)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810

Anna Calvi, Battles, Future Islands, Kings Of Convience, Squid, Strand Of Oaks, The Avalanches, Thurston Moore Group, Vitalic mogen allemaal wel doorkomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken