Ja dat vind ik. Vorige editie was zeker een goede line up met oa the national en tame impala, en billie was een schot in de roos, maar deze line up is voor mij sterker.Maar dat vind je dus echt beter dan de laatste Lowlands editie? Waar Billie Elish op klaarlichte dag was gestrikt. Anderson Paak & A$AP Rocky als subs? Helden als The National, The Good, The Bad & The Queen en New Order de Bravo mochten afsluiten? Giorgio Moroder die bijna nooit live te zien is? Britse legendes als Franz Ferdinand, The Streets en Johnny Marr er stonden? Jongere bands op hoge spots zoals Royal Blood en Twenty One Pilots? En dan vergeet ik nog Black Midi, The Chats, Colin Benders, Girl In Rad, IDLES, Jon Hopkins, Jorja Smith, Modeselektor, Parcels, Ross From Friends en Modeselektor.
Ik weet dat smaken verschillen... maar uhh.. ik vind het verschil persoonlijk wel erg groot.
Pendulum live, die jongens waren mijn jeugdhelden, en nu eindelijk live en terug, top naam.
rufus du sol, volg ik al jaren en nooit live gezien, ook hun show in nederland gemist een paar jaar terug, maar nu gewoon op lowlands.
Voor de rest vind ik dit jaar de lineup ook harder met een fever 333, bmth, cleopatrick, jxdn en palaye royale ten opzichte van de rocknamen van vorig jaar. En andere namen als glass animals, tash sultana, balthazar, liam gallagher, sam fender, arctic monkeys, the kooks, stromae, lewis capaldi, shame, the opposites, oscar and the wolf en eefje de visser is ook erg sterk. En dan daarbij opgeteld een goldband en froukje die uit het niets groot zijn geworden gaan ook vette optredens worden.
Dus ja, voor mij is deze line up sterker dan afgelopen jaren.