Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Op basis van de lineup van Pukkelpop hier nog een paar hoopvolle sfeermakertjes die ik last minute nog wel geadd zie worden (en idd 2manyDJs):

BBNO, lachen, Cypress Hill en Limp Bizkit, gewoon tof, SASASAS aan de DnB kant (maar vgm hebben we het nachtprogramma al gehad daarom ook niet hoopvol voor 2manyDJs/Soulwax) en de Bad Boy Chiller Crew waarvan ik geen muziek ken maar wel hele geestige en extreme filmpjes langs zie komen op Insta.

Tot zover het weerbericht, tot morgen!
 
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
1657184622008.png

AJUMA | Bella | Blck Mamba | Bonnefooi | CHAMOS | Charmaine | Chocolate Swirl | CINCITY | Coco Maria | Eileen | Hellie | JAEL | Jarreau Vandal | Jason Lemonth | Jerrau | JYOTY | KC Funkaholic & Boye | Lion Kojo | | Pushin Wood Soundsystem | Rob Manga | Tienson | Tonno Disko | Zwarte Koffie
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
De Haciende kan me eerlijk gezegd geen fluit interesseren ;). Nooit in te vinden ook. Heb wel het idee dat de Jarreau Vandal daar ieder jaar staat.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Voornamelijk in de Lima categorie.

Ik verwacht niks spannends meer, kom maar snel op met dat blokkenschema om te weten welke onvermijdelijke clashes er gaan zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken