Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is wel de laatste aankondiging van de ‘randzaken’ lijkt mij? Volgende week laatste namen, week daarna blokkenschema lijkt mij niet geheel onrealistisch dan
Dit is wel de laatste aankondiging van de ‘randzaken’ lijkt mij? Volgende week laatste namen, week daarna blokkenschema lijkt mij niet geheel onrealistisch dan
Al denk ik trouwens dat Goldband de show van Opgezwolle inneemt. Die zal waarschijnlijk wel de Alpha openen op zaterdag. En gezien het volle veld op DTRH ook meer dan terecht, die gaan daar de alpha afbreken.
Ah ok. ik was er ook even niet geweest omdat het niet altijd even interessant is of omdat ik iets anders verkoos. Maar Lowlands zingt, en Always Hardkoor en die Nirvana show waren best vermakelijk altijd.
Ah ok. ik was er ook even niet geweest omdat het niet altijd even interessant is of omdat ik iets anders verkoos. Maar Lowlands zingt, en Always Hardkoor en die Nirvana show waren best vermakelijk altijd.
Het is niet de beste line-up nee, maar zo dramatisch om mijn kaartje te verkopen is het ook weer niet hoor. Je gaat je uiteindelijk toch wel vermaken op Lowlands.