Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Modeselektor kon je al van verre zien aankomen, toch wel een grote groep mensen die hier blij mee is. Ik ga alleen als er niks tegenover staat :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik vind Modeselektor normaal wel een goede naam, maar dat laatste album is toch wel zo teleurstellend in mijn ogen.

Neemt niet weg dat ik wel ga kijken als er niets tegenover staat.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik zie het echt wel heel goed gebeuren dat The Black Keys nu op Lowlands staan. Ze hebben eind dit jaar al een tour in Amerika staan, waarom zouden ze dan nu nog een festivaltour in Amerika pakken? Al is het niet heel gebruikelijk om een band met zo'n status heel laat aan te kondigen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zie het echt wel heel goed gebeuren dat The Black Keys nu op Lowlands staan. Ze hebben eind dit jaar al een tour in Amerika staan, waarom zouden ze dan nu nog een festivaltour in Amerika pakken? Al is het niet heel gebruikelijk om een band met zo’n status heel laat aan te kondigen.

Lo/Hi is echt een geweldige comeback track. Dacht niet dat ik Dan en Pat zo miste. laat maar komen!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Op de mobiele site staat modeselector ondertussen, tussen dettmann en my baby in.... die vallen als een baksteen.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Op de mobiele site staat modeselector ondertussen, tussen dettmann en my baby in…. die vallen als een baksteen.

Dit is inderdaad wel een beetje lachwekkend, maae goed voor ons want dat betekent dat er meer grote namen bij kunnen komen
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Op de mobiele site staat modeselector ondertussen, tussen dettmann en my baby in…. die vallen als een baksteen.
Ho ho My Baby is toevallig wel groot in het rap en hiphop wereldje
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
roluf wrote:
Op de mobiele site staat modeselector ondertussen, tussen dettmann en my baby in…. die vallen als een baksteen.

Ho ho My Baby is toevallig wel groot in het rap en hiphop wereldje

Haha schitterend die running gag. Hopelijk kunnen we dat nog lang volhouden ;-)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Opnieuw inderdaad een mooie naam :) Vind haar muziek erg chill en vind het een mooie naam :-D

Laten we een festileaksmeeting doen, terwijl we touwtje springen met een biertje in de hand bij MYBABY ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken