Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Deze naam zegt me echt niet, en ook niets op spotify te vinden. Dus zal vanavond eens even youtube :)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
[video]https://www.youtube.com/watch?v=TMn1UuEIVvA[/video]

Past heel goed in de huidige stroming indie muziek die we de afgelopen tijd horen (shame, Fontaines D.C. etc.) Leuke band wel en staan volgensmij verder nergens in Nederland, waar een Sports Team bijvoorbeeld al een hoop boekingen binnen heeft.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.704
2.271
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/TMn1UuEIVvA" style="margin: 1em auto; height: 537.75px;" width="100%" height="286" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Past heel goed in de huidige stroming indie muziek die we de afgelopen tijd horen (shame, Fontaines D.C. etc.) Leuke band wel en staan volgensmij verder nergens in Nederland, waar een Sports Team bijvoorbeeld al een hoop boekingen binnen heeft.

Dit is een fantastische video inderdaad. Ik denk dat dit ook de best introductie is voor mensen die ze nog niet kennen. Verder hebben ze vandaag een single op Spotify gedropt, zonder aankondiging op social media of iets dergelijks. Eerder stond er al een kerstnummer (die niet echt representatief is voor de band) op Spotify. Daarnaast is er een single genaamd Bmbmbm op Soundcloud te vinden en staat er een EP (met vier versies van één en hetzelfde nummer en een hele goede video) genaamd Speedway op YouTube.

Black Midi staat naast Lowlands ook nog op Motel Mozaique en op Valkhof Festival. Sports Team staat inderdaad ook op veel festivals: Loose Ends, BKS en Misty Fields. Fontaines D.C. staat op Motel Mozaique, Loose Ends en Valkhof.
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
44
0
Ik hoop toch elke dag weer op een grote vis, maar komt die eigenlijk nog wel? Ik vraag het me langzamerhand af.
Als je de line-up met vorig jaar gaat vergelijken missen we zeker nog wel wat A+ namen. Of moet ik gewoon geduld hebben en de kleinere namen voor nu accepteren en me geduld zien te bewaren voor de andere dagen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Er staat tot nu toe al een prachtige rij namen. Als er geen grote namen meer bijkomen ben ik ook meer dan tevreden. Hoe groter de naam betekent echt niet altijd beter.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Black Midi is een zeer interessante naam. Zal ongetwijfeld de X-Ray ( of de Charlie?) uitknallen. En tof dat Lowlands (weer) een podium biedt aan dergelijke acts. Vond ik er persoonlijk de laatste jaren wat teveel aan ontbreken, die wat dwarsere spannende gitaaracts.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Dat was jouw eerste LL zie ik!
Net even teruggezocht, tijdens Snow Patrol en Holy Fuck toen ook nog het laatste kwartier van LCD Soundsystem, La Pegatina en Beach House als overlap…

Klopt! Over clashes gesproken.....
 

thelessiknowthebetter

Playlistbediener
18 mrt 2019
7
0
First time at LL. From your experience, do you think Anderson Paak will perform at the main stage (called Alpha at LL?) before the headliner or at a different stage?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
First time at LL. From your experience, do you think Anderson Paak will perform at the main stage (called Alpha at LL?) before the headliner or at a different stage?

Yeah, he'll propably be subheadliner. Last year he headlined Down the Rabbit Hole (the little brother of LL), and he had proven himself there.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Haha ja, die podcast slaat helemaal nergens op toch? Ik ben geen podcast-kenner, maar ik denk je wel iets vaker dan 1x per 2 maanden iets kan verwachten toch?

 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Haha ja, die podcast slaat helemaal nergens op toch? Ik ben geen podcast-kenner, maar ik denk je wel iets vaker dan 1x per 2 maanden iets kan verwachten toch?

Ze hebben wel een lekkere deal gemaakt met Spotify, al maanden geen nieuwe aflevering maar worden wel continu geplugd op de podcast pagina van spotify.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
thelessiknowthebetter wrote:
First time at LL. From your experience, do you think Anderson Paak will perform at the main stage (called Alpha at LL?) before the headliner or at a different stage?

Yeah, he’ll propably be subheadliner. Last year he headlined Down the Rabbit Hole (the little brother of LL), and he had proven himself there.

Ik dacht zelf dus aan:

New Order - Tame Impala (Vrijdag)
A$AP Rocky - Twenty One Pilots (Zaterdag)
Royal Blood - ... (eerst dus: Prodigy) (Zondag)

Qua sub - headliners, omdat die acts voor mijn gevoel wel goed op elkaar aan zouden sluiten...
The National dan in de Heineken (was toch ergens gezegd dat zij in de 'beertent' zouden staan?) en Anderson. Paak die een dag de Bravo 'afsluit' (voor het nachtprogramma).

Maar kan er natuurlijk net zo goed naast zitten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.311
4.992
Dennis1808 wrote:

thelessiknowthebetter wrote:
First time at LL. From your experience, do you think Anderson Paak will perform at the main stage (called Alpha at LL?) before the headliner or at a different stage?


Yeah, he’ll propably be subheadliner. Last year he headlined Down the Rabbit Hole (the little brother of LL), and he had proven himself there.

Ik dacht zelf dus aan:

New Order – Tame Impala (Vrijdag)
A$AP Rocky – Twenty One Pilots (Zaterdag)
Royal Blood – … (eerst dus: Prodigy) (Zondag)

Qua sub – headliners, omdat die acts voor mijn gevoel wel goed op elkaar aan zouden sluiten…
The National dan in de Heineken (was toch ergens gezegd dat zij in de ‘beertent’ zouden staan?) en Anderson. Paak die een dag de Bravo ‘afsluit’ (voor het nachtprogramma).

Maar kan er natuurlijk net zo goed naast zitten.
A$AP, New Order & Tame Impala staan op de zondag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken