Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

marcopolootje1617899899

Playlistbediener
8 mei 2018
11
0
Sjoerd wrote:
Ik ken hem niet, maar te zien aan de reacties moet ik er eens induiken
1f642.svg


Ain’t nothing changed – Loyle Carner is een heel sterk nummer van hem, ook wel een van z’n bekendere nummers.
Z’n samenwerkingen met Tom misch (Crazy dream, Damsefly, Nightgowns en Water baby) zijn ook hele fijne nummers om er in te komen.

Speelt hij ook die nummers die hij samen met Tom Misch heeft ook live? Weet je dat zo?
Als dat zo is, ga ik er zeker bij zijn!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
nitotheno wrote:

James wrote:
Wat een verschrikkelijk slechte plaat is dit zeg..
Kende hem niet en dit is waarschijnlijk waarom, er gaat precies 0 energie van dat nummer uit, is het live ook zo saai of hebben zijn andere nummers wel passie?


Een nummer met heel veel emotie (gaat over zijn overleden vader) is BFG. Moet je even op youtube zoeken, staat niet op spotify. Misschien is dat wel iets voor je!

Dat klinkt inderdaad al een stuk beter!
Zal nog wel eens wat van hem opzetten.

Het is ook wel omdat ik juist van Britse rap/grime- artiesten een compleet andere sound verwacht (als je naar een Slowthai, Skepta of Octavian luistert).

In dit geval heb je nog veel te ontdekken wat betreft hiphop. ;-) Er is zo veel meer dan de grime.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.179
576
Fijn voor alle rap, hiphop fans...het is en blijft niet mijn muziek....
Morgen weer een kans ;-)
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Kende hem niet maar klinkt wel relaxed! Ben benieuwd of hij onderhand met liveband ofzo tourt, weet iemand dit? Dat zou het voor mij toch zeker met deze muziek wel nog een stukje interessanter maken.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Speelt hij ook die nummers die hij samen met Tom Misch heeft ook live? Weet je dat zo?
Als dat zo is, ga ik er zeker bij zijn!

Hij doet meestal wel 1 nummertje die hij samen met Tom Misch gemaakt heeft.
Maar ik vind z'n show het sowieso waard! Heel erg charismatische gozer.

Kende hem niet maar klinkt wel relaxed! Ben benieuwd of hij onderhand met liveband ofzo tourt, weet iemand dit? Dat zou het voor mij toch zeker met deze muziek wel nog een stukje interessanter maken.

Volgens mij is het nog steeds hij en zijn dj, maar het voelt wel zo old school aan, wat wel tof is. Doet ook bijvoorbeeld vaak een freestyle, wat naar mijn mening ook weer veel toevoegt.

Ik ben wel overigens enigszins biased in m'n mening, voor als jullie dat nog niet door hadden :')
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als Florence morgen niet wordt aangekondigd eet ik m’n kat op.

Doe mij Florence dr underrated voorprogramma dan maar, Young Fathers!!! Een van de creatiefste bands van het moment.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Young Fathers!!!

Ja! Yes! Si!

Over Florence: ik denk dat het nog iets te vroeg is om de (nieuwe) derde headliner te verwachten, niet? Volgens mij kan je daarvoor een Post Malone verwachten, al denk ik dat je met het geld van PM ook een Florence of Strokes kan boeken.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wessel wrote:
Young Fathers!!!

Ja! Yes! Si!

Over Florence: ik denk dat het nog iets te vroeg is om de (nieuwe) derde headliner te verwachten, niet? Volgens mij kan je daarvoor een Post Malone verwachten, al denk ik dat je met het geld van PM ook een Florence of Strokes kan boeken.

Denk echt dat The Strokes nog veel duurder zijn dan FaTM of Posty... Maar dat is giswerk.

Doe mij morgen maar Broken Social Scene!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Wessel wrote:
Young Fathers!!!

Ja! Yes! Si!

Over Florence: ik denk dat het nog iets te vroeg is om de (nieuwe) derde headliner te verwachten, niet? Volgens mij kan je daarvoor een Post Malone verwachten, al denk ik dat je met het geld van PM ook een Florence of Strokes kan boeken.
Dan krijg je ook een overkill aan hip hop bovenaan je affiche hoor.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Ik hoop heel erg op The Strokes, heb echt helemaal niks met Florance. Ik kan me heel erg storen aan haar hoofd, sorry. Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik hoop heel erg op The Strokes, heb echt helemaal niks met Florance. Ik kan me heel erg storen aan haar hoofd, sorry. Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.
Wat een wansmaak, Julian Casablancas heeft dat niet wil je zeggen :p?

Florence is altijd prima hoor, maar van mij komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.

Haha dat heb ik dus ook een beetje bij die Bellamy. Irritant rattenkopje. Maar dat heeft natuurlijk veel te maken met de muziek die de man uitkraamt.

Florence vind ik dan weer leuker dan de gemiddelde poster hier (van wat ik eruit opmaak).

Vandaag eens een grotere naam?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
mdekens wrote:
Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.

Haha dat heb ik dus ook een beetje bij die Bellamy. Irritant rattenkopje. Maar dat heeft natuurlijk veel te maken met de muziek die de man uitkraamt.

Florence vind ik dan weer leuker dan de gemiddelde poster hier (van wat ik eruit opmaak).

Vandaag eens een grotere naam?
Dat had ik gisteren al beetje verwacht.. het is echt een loterij nu. Dat maakt het wel weer leuk en onvoorspelbaar.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
mdekens wrote:
Ik hoop heel erg op The Strokes, heb echt helemaal niks met Florance. Ik kan me heel erg storen aan haar hoofd, sorry. Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.

Wat een wansmaak, Julian Casablancas heeft dat niet wil je zeggen :p?

Florence is altijd prima hoor, maar van mij komen.

Met Julian heb ik dat dan weer iets minder, misschien omdat ik de muziek beter kan hebben waarschijnlijk. Maar Florence zou echt een uitstekende boeking zijn, daar ben ik wel van bewust. Ik hoop het voor mezelf alleen niet haha.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Voorlopig is dit trouwens bekend:
Line-Up
Vrijdag
- Anne-Marie
- Code Orange
- Frank Turner & The Sleeping Souls
- Jorja Smith
- Ziggy Marley

Zaterdag:
- BODEGA
- Dub Inc.
- Giorgo Moroder
- I Don't How But They Found Me
- Jungle
- The National
- Thomas Azier
- Whitney

Zondag:
- A$AP Rocky
- Eskorzo
- Franz Ferdinand
- Loyle Carner
- Moonlight Benjamin
- New Order
- Parcels
- Tame Impala

Mocht iemand meer info hebben, laat het me weten. (p.s. hou rekening mee dat de vrijdag niet altijd klopt).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:

mdekens wrote:
Ik hoop heel erg op The Strokes, heb echt helemaal niks met Florance. Ik kan me heel erg storen aan haar hoofd, sorry. Dat heb ik met Matthew Bellamy ook. Ik kan er niks aan doen.


Wat een wansmaak, Julian Casablancas heeft dat niet wil je zeggen :p?

Florence is altijd prima hoor, maar van mij komen.

Met Julian heb ik dat dan weer iets minder, misschien omdat ik de muziek beter kan hebben waarschijnlijk. Maar Florence zou echt een uitstekende boeking zijn, daar ben ik wel van bewust. Ik hoop het voor mezelf alleen niet haha.
Ik ben ook fan hoor, maar lijkt me een ramp van een man. Florence lijkt me weer een top mens. Maar ik ben net als Mattman best positief over haar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Damn ik zie nu dat Tame Impala de zondag afsluiter is,

Dan "gok" ik dat Twenty One Pilots op de zaterdag staat. Want de donderdag in Oostenrijk, en de zondag op Pukkelpop.

De vrijdag headliner rest dan nog "lijkt mij".
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken