Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

klootviool

Playlistbediener
10 mrt 2019
10
3
Belachelijke boeking. Als ik naar twaalfjarigen wil kijken ga ik wel in de bosjes zitten bij de lokale middelbare school!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Allemaal nieuwe mensen ineens hier :roll:

Ik heb/had eigenlijk nog nooit eerder van de naam Clairo gehoord, dus heb het maar meteen even opgezocht op spotify, deze jongedame heeft toch al aardig wat plays zeg, maar zo even snel te zien nog nooit een album uitgebracht.
Heb de eerste nummers even geluisterd en is niet echt mijn ding, maar zullen vast genoeg mensen zijn die het wel tof vinden..

Belachelijke boeking. Als ik naar twaalfjarigen wil kijken ga ik wel in de bosjes zitten bij de lokale middelbare school!
Belachelijke opmerking, verder zal ik er maar niks over zeggen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
jacob wrote:
Na elk jaar hier te lezen, toch maar een profiel aangemaakt.

Voor wat betreft de naam van gisteren; ik hoop dat Colin Bender dit jaar in de Bravo staat en niet de te kleine Xray.

Komt wel goed, die gaat dit jaar iig niet in de x-ray staan.

Juist mooi.
Colin laatst weer gezien in Basis in Utrecht en man wat werkt dit goed in een zweterige, kleine ruimte!

 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Joris wrote:

jacob wrote:
Na elk jaar hier te lezen, toch maar een profiel aangemaakt.

Voor wat betreft de naam van gisteren; ik hoop dat Colin Bender dit jaar in de Bravo staat en niet de te kleine Xray.


Komt wel goed, die gaat dit jaar iig niet in de x-ray staan.

Juist mooi.
Colin laatst weer gezien in Basis in Utrecht en man wat werkt dit goed in een zweterige, kleine ruimte!

Ja klopt je ziet hem het liefst is een kleine ruimte, maar dat gaat never nooit gebeuren dit jaar natuurlijk.
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Wie verwachten we komende week als nieuwe namen? Ik denk dat Florence morgen of dinsdag wordt aangekondigd, gezien het concert in Ahoy morgen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Clairo ben ik heel blij mee. Had al gehoopt dat ze zou komen.
Kan goed begrijpen dat het je ding niet is, maar het een belachelijke boeking noemen vind ik een belachelijke opmerking :')
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Zullen we proberen hier iets meer open te staan voor boekingen? Het is Lowlands en er gaan altijd acts zijn die je niet leuk vindt. Dat betekent nou niet dat je het een belachelijke boeking moet vinden en rare? opmerkingen gaat maken... Voor dat soort 'discussies' zijn er andere topics hier op het forum.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.114
Ik vond het ook geen goede boeking maar goed. Colin Benders is wel tof. Denk dat we vandaag een wat grotere naam weer krijgen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.332
1.347
Geen enkele boeking is belachelijk. De plaatsing van een artiest in het tijdschema is dan wel weer voer voor discussie, vind ik. Lowlands is het meest veelzijdige festival wat ik ken, dus er is oprecht voor ieder wat wils op elk moment van de dag.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Yesyesyesyes!!! Loyle carner is een van m'n favoriete rappers, dus ik ben heeeeel erg blij!
Zie ik mensen van hier ook nog bij z'n bitterzoet show? :')
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Ik ken hem niet, maar te zien aan de reacties moet ik er eens induiken
1f642.svg

Ain't nothing changed - Loyle Carner is een heel sterk nummer van hem, ook wel een van z'n bekendere nummers.
Z'n samenwerkingen met Tom misch (Crazy dream, Damsefly, Nightgowns en Water baby) zijn ook hele fijne nummers om er in te komen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Sjoerd wrote:
Ik ken hem niet, maar te zien aan de reacties moet ik er eens induiken
1f642.svg


Ain’t nothing changed – Loyle Carner is een heel sterk nummer van hem, ook wel een van z’n bekendere nummers.

Wat een verschrikkelijk slechte plaat is dit zeg..
Kende hem niet en dit is waarschijnlijk waarom, er gaat precies 0 energie van dat nummer uit, is het live ook zo saai of hebben zijn andere nummers wel passie?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Wat een verschrikkelijk slechte plaat is dit zeg..
Kende hem niet en dit is waarschijnlijk waarom, er gaat precies 0 energie van dat nummer uit, is het live ook zo saai of hebben zijn andere nummers wel passie?

Hij heeft misschien een wat vlakkere stem (mogelijk ook door het accent) dat het lijkt alsof hij het zonder passie of energie brengt, maar zeker live brengt hij heel veel passie.
Ook elke show die ik van hem gezien heb, kan je aan hem zien dat het hem heel veel doet dat er zoveel mensen naar hem staan te kijken en luisteren.
Heb hem ook twee keer ontmoet en gesproken en het is echt de meest aardige gast in muziek die ik ooit ontmoet heb.

Een nummer met heel veel emotie (gaat over zijn overleden vader) is BFG. Moet je even op youtube zoeken, staat niet op spotify. Misschien is dat wel iets voor je!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ook ik ben erg blij met deze naam, had hem ook echt niet aan zien komen.
Mooie naam :) Wel opvallend dat het opnieuw een hiphop naam is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken