Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.946
1.884
Verwachten jullie in het weekend ook namen? Of is er ergens vermeld dat ze alleen op werkdagen namen aankondigen?

Er staat expliciet iedere ochtend, dus denk dat we nog wel wat kunnen verwachten!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
921
87
Als ze tot het einde iedere ochtend aankondigen zonder de weekenden, zijn we nog niet klaar als het begint ;-)

Ik ken Eskorzo trouwens ook niet, maar de omschrijving is goed ;-)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.099
8.763
Na al dat Instagram getease dan eindelijk een nieuw Tame Impala nummer!
Kevin blijft in de Currents stijl maar daar heb ik wel vrede mee, heerlijke eerste single!

Oké nummertje, maar ben lichtjes teleurgesteld dat dit weer zo'n Currents achtig doorslagje is. Tame Impala moet opletten dat niet elk nummer op elkaar gaat lijken. Laatst nog eens Currents opgezet en bedacht me dat ik dit, op de 2-3 singles na, toch veruit de minste van hun 3 platen vind.

Iets in mij hoopt dat dit nog een soort overblijfsteltje/B-kantje is van de Currents sessies en niet bestemd is voor de nieuwe plaat.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Na al dat Instagram getease dan eindelijk een nieuw Tame Impala nummer!
Kevin blijft in de Currents stijl maar daar heb ik wel vrede mee, heerlijke eerste single!

Oké nummertje, maar ben lichtjes teleurgesteld dat dit weer zo’n Currents achtig doorslagje is. Tame Impala moet opletten dat niet elk nummer op elkaar gaat lijken.

Snap wat je bedoelt, dat psychedelische wat je op Lonerism nog écht goed hoort is een beetje aan het vervagen, wat zonde is.
Echter is het pas het eerste voorproefje, dus wie weet wat nog komen gaat :)


Edit: Ik ga er echter wel vanuit (met de lyrics van 'New Person, Same Old Mistakes' in het achterhoofd) dat dit wel een beetje de richting is die hij is opgeslagen sinds Currents, vernieuwing kan natuurlijk altijd en er zal zeker ander geluid te horen zijn op de nieuwe plaat maar of er echt nog veel nummers a la Sundown Syndrome, Jeremy's Storm of Half Full Glass Of Wine geproduceerd zullen worden, ik vraag het me af..
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.602
606
James wrote:
Na al dat Instagram getease dan eindelijk een nieuw Tame Impala nummer!
Kevin blijft in de Currents stijl maar daar heb ik wel vrede mee, heerlijke eerste single!

Oké nummertje, maar ben lichtjes teleurgesteld dat dit weer zo’n Currents achtig doorslagje is. Tame Impala moet opletten dat niet elk nummer op elkaar gaat lijken. Laatst nog eens Currents opgezet en bedacht me dat ik dit, op de 2-3 singles na, toch veruit de minste van hun 3 platen vind.

Iets in mij hoopt dat dit nog een soort overblijfsteltje/B-kantje is van de Currents sessies en niet bestemd is voor de nieuwe plaat.

Vind m ook iets te non-rock. Maar toch klinkt wel prima. Luister vandaag liever wat vaker naar de nieuwe single van The Dream Syndicate.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.099
8.763
Ben vooral teleurgesteld omdat je van Parker net verwacht dat hij niet braafjes de (redelijk binnen de lijntjes kleurende) sound van z'n vorige nog eens herhaalt. Lijkt me iemand die altijd nieuwe dingen uitprobeert. Dit is redelijk onopvallend qua sound, voor een 'comeback'.

Nuja, teleurgesteld is een groot woord natuurlijk. Geen slecht liedje hoor. Maar van mij moeten ze 'm niet perse meepakken naar hun liveshow.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Haiku Hands op Pohoda Festival, mogen van mij doorkomen naar Lowlands! Waren erg leuk op ADE LIVE vorig jaar!
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Modeselektor gaat 100% zeker komen. De vraag is inderdaad wanneer. Apparat heeft vandaag ook wel een lekker plaatje gereleased(Beter dan die nieuwe van Modeselektor), zou ook wel een leuke boeking vinden.

Apparat DJ is trouwens echt kneiterhard en totaal verschillend van zijn live-shows.

Heel blij om dit te horen. Over een maandje staat hij in Rotterdam op Motel Mozaique. Ben erg benieuwd!
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Dennis1808 wrote:
Haiku Hands op Pohoda Festival, mogen van mij doorkomen naar Lowlands! Waren erg leuk op ADE LIVE vorig jaar!

Graag! En dan lekker in de X-Ray bitte
1f642.svg
.

Helemaal mee eens! Was erg leuk vorig jaar in de SugarFactory. Achteraf nog een kort praatje gemaakt met een van die Australische, de positieve energie die ze uitstraalde zou perfect op LL passen
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
921
87
Ik was altijd gigantisch fan van Kyteman en consorten, maar dit project heeft me nooit echt gepakt.
Misschien moet ik het eens een kans geven :)

Wel sowieso een mooie naam.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Vind dit stiekem best een leuke manier van bekendmaken, dan is er in het weekend ook iets om naar uit te kijken :)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.553
840
Ik had zo niet verwacht dat we in het weekend een naam zouden krijgen dat ik er nu pas achter kom.
 

jacob

Nieuw lid
24 mrt 2019
3
0
Na elk jaar hier te lezen, toch maar een profiel aangemaakt.

Voor wat betreft de naam van gisteren; ik hoop dat Colin Bender dit jaar in de Bravo staat en niet de te kleine Xray.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.946
1.884
Na elk jaar hier te lezen, toch maar een profiel aangemaakt.

Voor wat betreft de naam van gisteren; ik hoop dat Colin Bender dit jaar in de Bravo staat en niet de te kleine Xray.

Komt wel goed, die gaat dit jaar iig niet in de x-ray staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken