Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Indiaantje89 wrote:
Maar dat is toch nog meer vergane glorie dan The Prodigy dat was?

Dat gevoel heb ik ook heel sterk ja. Maar misschien staat / stond The Prodigy ook wel helemaal niet als “echte” Alpha-afsluiter gepland. Dan zou het wellicht wel een plausibele vervanger zijn. Heel warm zou ik er zelf niet van worden overigens. Maar goed, dan ga je ergens anders kijken.
Ik moet ook bekennen dat ik (denk ik) maar 2 of 3 nummers van hem ken. Maar goed Benicassim is volgens mij ook een Spaans festival met een gigantische Britten Invasie. Ik denk dat er dan andere acts zijn die "beter werken" voor Lowlands.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
934
102
Benjamin wrote:
Favoriete tent op LL is de X-Ray

Haha dat had ik op de een of andere manier ook wel verwacht bij jou. Volgens mij lopen wij op festivals vaak op dezelfde plekken rond
1f609.svg

Ja inderdaad ! Wellicht kunnen we op lowlands wel even een pint pakken voordat we mooie dingen gaan zien in de X-Ray ;-)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
The Black Keys! Hopelijk komen ze weer eens langs, was erg vet op Werchter '14. Zouden prima op Lowlands kunnen.
https://festileaks.com/2019/03/the-black-keys-terug-met-nieuwe-muziek-en-potentiele-tour/
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Fatboy Slim is nog steeds heel populair. Stond een paar maanden geleden in Shelter en de rij was enorm (Shelter doet altijd een percentage van beschikbare kaarten niet in de VVK). Eind volgend maand staat hij in Tivoli en kosten de kaarten 33 euro.

Maar... hij is wel echt een DJ. Hij heeft in de afgelopen 10 jaar geen album en een handvol singles uitgebracht. Je hoeft ook niet te verwachten dat hij zijn hits er allemaal doorheen gooit, dus dat lijkt me niet geschikt als headliner op Lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Johnny Marr en Broken Social Scene op Sziget.. Yes please.

Er is ook nieuw werk van The National te beluisteren:
https://www.youtube.com/watch?v=lBcVrb-snPk
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Dennis1808 wrote:
The Black Keys! Hopelijk komen ze weer eens langs, was erg vet op Werchter ’14. Zouden prima op Lowlands kunnen.

The Black Keys terug met nieuwe muziek en potentiële tour


<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="https://festileaks.com/2019/03/the-black-keys-terug-met-nieuwe-muziek-en-potentiele-tour/embed/#?secret=NEtptP0a44" data-secret="NEtptP0a44" width="600" height="685" title="“The Black Keys terug met nieuwe muziek en potentiële tour” — Festileaks.com" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Ik vond The Black Keys op Werchter eigenlijk maar een sof. Zelden zo’n ongeïnspireerd afgeraffeld optreden gezien (heb ze daarvoor al een keer in de HMH gezien, toen was het stukken beter).


Mee eens! Lag denk ik ook aan deze twee factoren:
- Het regende en het was fris
- België was zojuist uitgeschakeld op het WK voetbal, waardoor de Belgen geen zin in een feestje hadden.

Maar de band deed niet bepaald z'n best om de wei in vuur en vlam te zetten. Terwijl hun muziek echt te gek is. Hun album 'Brothers' is heerlijk! Dus ik geef ze graag nog een tweede kans! Ik dacht laatst nog: 'wordt tijd dat The Black Keys weer met nieuwe muziek komen'. Timing :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.445
6.851
Alle Prodigy shows worden geannuleerd.

Logisch. Ik hoop dat Lowlands er op een of andere manier aandacht aan kan geven door middel van een kleine tribute of iets dergelijks.

Ik had gisteren niet de mogelijkheid om te reageren maar R.I.P. Ik keek er naar uit op the Prodigy eindelijk eens live te zien, maar helaas.

 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Was inderdaad wel te verwachten, wel snel duidelijkheid in ieder geval. Nou maar hopen dat ze een goede vervanger weten te regelen, gelukkig hebben ze nog even.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Die Billie Eilish heeft op zich best relaxte muziek, maar ook gillende meiden als fans:
https://www.youtube.com/watch?v=aBpYKImrD5o

De LIFT Live video's die op youtube te vinden vind ik prettiger om te zien en luisteren
 

gerko

Nieuw lid
6 mrt 2019
2
0
Hoi, ik speur dit forum al een tijdje af voor alle festivalnieuwtjes, maar heb nu toch maar even een account aangemaakt voor het volgende.

Ik zat lekker te werken met de officiële lowlands spotify playlist aan en tot mijn verbazing komt er opeens een nummer van earl sweatshirt voorbij.
Ik dacht oh, blijkbaar zijn er nieuwe namen bevestigd maar dat is dus ook niet het geval. Geen idee hoe of wat verder maar for what it's worth, wat mij betreft is ie welkom.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Hoi, ik speur dit forum al een tijdje af voor alle festivalnieuwtjes, maar heb nu toch maar even een account aangemaakt voor het volgende.

Ik zat lekker te werken met de officiële lowlands spotify playlist aan en tot mijn verbazing komt er opeens een nummer van earl sweatshirt voorbij.
Ik dacht oh, blijkbaar zijn er nieuwe namen bevestigd maar dat is dus ook niet het geval. Geen idee hoe of wat verder maar for what it’s worth, wat mij betreft is ie welkom.
Opvallend, ik zie er niks op dit moment bij staan. Misshien dat ze iets aan het voorbereiden zijn voor morgen :)?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Kan ook n samenwerking zijn tussen earl en een artiest die wel al bevestigd is
Jep, maar zie ik ook zo niet 1.2.3. in de playlist.

Het zou ook geen onlogische naam zijn. Al heb ik er weinig mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken