Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Zie Post Malone die spot wel innemen. Maar er zal idd ook wel iets tribute-achtigs komen. Ze gaan vast wat moois verzinnen
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Wat mij betreft ook een tribute. Met bv de heideroosjes. Zal best nog wel eens te gek kunnen worden. RIP We mogen ook wel eens ergens bij stil staan. Zou wel zo gepast zijn. :?:
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Chemical brothers of Underworld is het meest logisch en passend als vervanger qua steil.

Moderat verving Massive attack ook op DTRH terwijl ze al op LL stonden.
Kan dus best op twee festivals...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Maar hoezo is dat eigenlijk dezelfde stijl?

De enige overeenkomst die ik zie is dat het 3 elektronische acts zijn. Maar kwa stijl en beleving lijken ze eigenlijk totaal niet op elkaar? Het rauwe hebben ze geen van beide? Ik vind het alle 3 toffe acts hoor, maar eigenlijkt lijkt het helemaal niet echt op elkaar.

Ik blijf er ook bij dat ze niet per definitie een vervangende dance acts als vervanger nodig hebben.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.300
816
eerst maar even afwachten of the prodigy cancelt.
Mochten ze cancelen, dan is het hopen dat LL nog een grote act kan boeken als vervanger (eventueel samen met highfield), en dan gaat het niet om het genre, maar gewoon om een grote act
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.424
1.092
Ik denk dat de Prodigy niet te vervangen is. Unieke stijl.
Triest verhaal dit.

Om op de tenten terug te komen, by far de India ?

En heel vroeger de Dommelsch toen dit een open lucht podium was. Had toch wel iets.....
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Maar hoezo is dat eigenlijk dezelfde stijl?

De enige overeenkomst die ik zie is dat het 3 elektronische acts zijn. Maar kwa stijl en beleving lijken ze eigenlijk totaal niet op elkaar? Het rauwe hebben ze geen van beide? Ik vind het alle 3 toffe acts hoor, maar eigenlijkt lijkt het helemaal niet echt op elkaar.

Ik blijf er ook bij dat ze niet per definitie een vervangende dance acts als vervanger nodig hebben.

Electronisch dance acts die headliners kunnen zijn ...en verder is de Prodigy uniek net als iedere andere act.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Indiaantje89 wrote:
Maar hoezo is dat eigenlijk dezelfde stijl?

De enige overeenkomst die ik zie is dat het 3 elektronische acts zijn. Maar kwa stijl en beleving lijken ze eigenlijk totaal niet op elkaar? Het rauwe hebben ze geen van beide? Ik vind het alle 3 toffe acts hoor, maar eigenlijkt lijkt het helemaal niet echt op elkaar.

Ik blijf er ook bij dat ze niet per definitie een vervangende dance acts als vervanger nodig hebben.

Electronisch dance acts die headliners kunnen zijn …en verder is de Prodigy uniek net als iedere andere act.
Dat snap ik :p, was ook no offence hoor. Ik maak me er ook weleens schuldig aan. Maar als je naar de muziek luistert liggen ze behoorlijk ver onder elkaar vandaan, behalve dat het elektronisch is. Een beetje als Gorgoth vergelijken met Wilco omdat ze allebei instrumenten met snaren gebruiken ofzo ;).

Sziget komt vandaag met namen, eens kijken of daar wat moois bij zit.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
934
102
Laten we eerst maar eens rustig afwachten wat de andere van de The Prodigy willen gaan doen.
Als die met een statement komen, dan weten we meer, al verwacht ik dat de tour wel gecanceld word.

Ben wel benieuwd wanneer Lowlands weer met een nieuwe drop komt, ben wel benieuwd waar ze nu mee aan komen zetten.

Favoriete tent op LL is de X-Ray :)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:

Indiaantje89 wrote:
Maar hoezo is dat eigenlijk dezelfde stijl?

De enige overeenkomst die ik zie is dat het 3 elektronische acts zijn. Maar kwa stijl en beleving lijken ze eigenlijk totaal niet op elkaar? Het rauwe hebben ze geen van beide? Ik vind het alle 3 toffe acts hoor, maar eigenlijkt lijkt het helemaal niet echt op elkaar.

Ik blijf er ook bij dat ze niet per definitie een vervangende dance acts als vervanger nodig hebben.


Electronisch dance acts die headliners kunnen zijn …en verder is de Prodigy uniek net als iedere andere act.

Dat snap ik :p, was ook no offence hoor. Ik maak me er ook weleens schuldig aan. Maar als je naar de muziek luistert liggen ze behoorlijk ver onder elkaar vandaan, behalve dat het elektronisch is. Een beetje als Gorgoth vergelijken met Wilco omdat ze allebei instrumenten met snaren gebruiken ofzo ;).

Sziget komt vandaag met namen, eens kijken of daar wat moois bij zit.

No offence taken ;-)
Snap wel dat dingen soms vragen oproepen!

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.053
640
Zojuist Fatboy Slim als headliner aangekondigd voor Benicassim. Als hij inderdaad een headlinewaardige show mee brengt, zou het ook nog een mogelijke vervanger voor The Prodigy kunnen zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.551
5.396
Zojuist Fatboy Slim als headliner aangekondigd voor Benicassim. Als hij inderdaad een headlinewaardige show mee brengt, zou het ook nog een mogelijke vervanger voor The Prodigy kunnen zijn.
Is dat een serieuze headliner ja? Ik zou hem graag een zien hoor, daar niet van. Maar dat is toch nog meer vergane glorie dan The Prodigy dat was? Ik kan er niet echt de headliner status in zien. Maar misschien prima optie om voor The National te zetten o.i.d.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Maar dat is toch nog meer vergane glorie dan The Prodigy dat was?

Dat gevoel heb ik ook heel sterk ja. Maar misschien staat / stond The Prodigy ook wel helemaal niet als "echte" Alpha-afsluiter gepland. Dan zou het wellicht wel een plausibele vervanger zijn. Heel warm zou ik er zelf niet van worden overigens. Maar goed, dan ga je ergens anders kijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken