Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In de Oude Heineken stond het podium altijd relatief laag. Ik vond dat, zeker als je redelijk dichtbij stond, heel erg tof! Had dan altijd een beetje het gevoel alsof de band in het publiek stond.
De onoverdekte Lima vond ik ook fantastisch! Echt gekke feestjes gehad daar.
Ik vind de Bravo nu echt imponerend! Het is zoon massaal ding. Ik vind de groene cathedraal ook echt een passende naam! Maar voor een intieme act vind ik hem iets minder geschikt.
De eerste worp namen waren wel 2x zoveel als de eerste bekendmakingen van 2018. Dus wellicht duurt het nu wat langer. Aan de andere kant, het festival is toch al uitverkocht...
Lolla Berlijn is pas in September, maar ik denk dat het sowieso nog een tijd gaat duren voordat ze iemand hebben, het is natuurlijk ontzettend onverwachts!
R.I.P., legende.
Het nieuws is pas vers natuurlijk. Het is blijkbaar zelfmoord geweest volgens The Prodigy op instagram, heftig...
De overige bandleden zal eerst een paar weken nodig hebben om het te verwerken. En mogelijk dat ze daarna een beslissing maken wat ze gaan doen. Het zou ons als bezoekers ook sieren om niet te veel van te verwachten en er om roepen.