Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.556
842
In de Oude Heineken stond het podium altijd relatief laag. Ik vond dat, zeker als je redelijk dichtbij stond, heel erg tof! Had dan altijd een beetje het gevoel alsof de band in het publiek stond.

De onoverdekte Lima vond ik ook fantastisch! Echt gekke feestjes gehad daar.

Ik vind de Bravo nu echt imponerend! Het is zoon massaal ding. Ik vind de groene cathedraal ook echt een passende naam! Maar voor een intieme act vind ik hem iets minder geschikt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Voor mij is de X-Ray met afstand de favoriete plek op Lowlands! Afgezien van die stank dan uiteraard ;-)
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
397
137
Indiaantje89 wrote:
Ik heb langzaam wel weer trek in nieuwe namen :p.

Ja dit dus heel erg.. Maybe aankomende weken ergens?
De eerste worp namen waren wel 2x zoveel als de eerste bekendmakingen van 2018. Dus wellicht duurt het nu wat langer. Aan de andere kant, het festival is toch al uitverkocht...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
WTF, Keith Flint overleden?!

https://www.nu.nl/muziek/5772228/the-prodigy-zanger-keith-flint-overleden.html
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ben benieuwd wie dat gat gaat opvullen. Ik verwacht niet dat ze nog gaan optreden?
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
RIP.. benieuwd hoe en wat nu. Maar dat zal nog een poosje duren voordat we dat weten.

Persoonlijk hoop ik het niet, maar is Kings of Leon geen optie? 9 augustus Lollapalooza in Berlijn en 30 augustus op een festival in de UK.

Correctie: 8 september op Lollapalooza. Misschien zijn ze dus pas eind augustus in Europa.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Indiaantje89 wrote:
RIP.. benieuwd hoe en wat nu. Maar dat zal nog een poosje duren voordat we dat weten.

Persoonlijk hoop ik het niet, maar is Kings of Leon geen optie? 9 augustus Lollapalooza in Berlijn en 30 augustus op een festival in de UK.

Lolla Berlijn is pas in September, maar ik denk dat het sowieso nog een tijd gaat duren voordat ze iemand hebben, het is natuurlijk ontzettend onverwachts!
R.I.P., legende.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Het nieuws is pas vers natuurlijk. Het is blijkbaar zelfmoord geweest volgens The Prodigy op instagram, heftig...

De overige bandleden zal eerst een paar weken nodig hebben om het te verwerken. En mogelijk dat ze daarna een beslissing maken wat ze gaan doen. Het zou ons als bezoekers ook sieren om niet te veel van te verwachten en er om roepen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken