Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De overige bandleden zal eerst een paar weken nodig hebben om het te verwerken. En mogelijk dat ze daarna een beslissing maken wat ze gaan doen.

Ik kan me haast niet voorstellen dat ze deze tour gewoon oppakken. Dat moeten we toch ook niet willen?

RIP Keith. Nooit wat gehad met je liveshows maar wat een fenomenale act!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Indiaantje89 wrote:
De overige bandleden zal eerst een paar weken nodig hebben om het te verwerken. En mogelijk dat ze daarna een beslissing maken wat ze gaan doen.

Ik kan me haast niet voorstellen dat ze deze tour gewoon oppakken. Dat moeten we toch ook niet willen?

RIP Keith. Nooit wat gehad met je liveshows maar wat een fenomenale act!
Het is niet wij willen, het is wat de nabestaande willen lijkt me.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het is niet wij willen, het is wat de nabestaande willen lijkt me.

Ja maar als die gasten The Prodigy weer willen oppakken doen ze dat toch lekker met een nieuwe tour wanneer het weer goed voelt. Niet komende zomer. Dat lijkt mij tenminste.
Maar we lopen echt wat op de zaken voor...
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Rest in craziness zou ik zeggen. Helaas nooit live gezien, LL dit jaar zou de eerste keer worden.
Heftig... :(
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Indiaantje89 wrote:
Het is niet wij willen, het is wat de nabestaande willen lijkt me.

Ja maar als die gasten The Prodigy weer willen oppakken doen ze dat toch lekker met een nieuwe tour wanneer het weer goed voelt. Niet komende zomer. Dat lijkt mij tenminste.
Maar we lopen echt wat op de zaken voor…
Misschien willen ze het "afsluiten" op hun manier.. als eerbetoon van een vriend, one last time, one last show... Daar kan ik me ook iets bij voorstellen. Idd is annulering de meest waarschijnlijk optie. Maar toch kan ik goed begrijpen dat ze dat niet binnen een paar uur al gaan beslissen. Daar zal nog wel een poosje over nagedacht worden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Misschien willen ze het “afsluiten” op hun manier.. als eerbetoon van een vriend, one last time, one last show… Daar kan ik me ook iets bij voorstellen.

Dat heb ik minder. Ik verwacht niet dat je een geplande tour afmaakt wanneer je zanger is overleden.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
RIP... heftig nieuws. Erg klote voor de fans en voor de organisatie van Lowlands ook lijkt me.

Ik ben nog steeds van mening dat The Prodigy niet de absolute headliner van die dag is/was. Ik zie/zag ze eerder als dansafsluiter in de Alpha (zeker met de verlate eindtijd), of misschien zelfs als afsluiter van de Heineken of Bravo. In het geval dat ze niet meer komen, zou er dan dus wellicht een andere dansafsluiter voor in de plaats kunnen komen?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
Inderdaad, heftig nieuws! Niet aan zien komen. Ik ben niet heel erg fan van ze en was ook niet enthousiast over de positie op de poster maar dit bericht is toch wel droevig.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Erg triest nieuws! Ik ben niet heel bekend met The Prodigy, maar het zal voor de fans wel heftig zijn. Ik kan me het moment waarop ik las dat Chester Bennington zelfmoord had gepleegd nog goed herinneren...

Voor het festival zelf hoeven we ons denk ik geen zorgen te maken. In het ergste geval vinden ze geen vervanger, maar er zijn naar mijn mening een aantal artiesten op subposities die een headline show kunnen geven (The National, Anderson Paak).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Ja met Lowlands zal het vast goed komen, daar ben ik ook niet bang voor. Ze hebben nog best wat tijd om iets regelen. Al hoewel headliners vaak lang van te voren zijn vastgelegd natuurlijk. Maar er zal vast wel een act nog te vinden zijn, en anders een extra sub en iets anders omhoog schuiven.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Twee shows van The National na elkaar? Zijn ze niet vies van.

Zou ik voor tekenen! Ben zelf fan van The National.
Ze spelen op twee lossen dagen op Pukkelpop met twee verschillende setlists, maar dan beide shows niet op mainstage.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Het voelt vervelend om nu al over "vervanging" te praten, maar Florence + The Machine lijkt me een reeële optie als vervangster.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Als het vervanging is, verwacht ik wel iets wat iets meer in dezelfde muziekcategorie zit. Zou ik een Underworld, Skrillex, The Chemical Brothers, Fatboy Slim of Pendulum logischer vinden.

Als Florence + The Machine als vervanging wordt aangekondigd, ga ik er vanuit dat ze die sowieso al gestrikt hadden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Als het vervanging is, verwacht ik wel iets wat iets meer in dezelfde muziekcategorie zit. Zou ik een Underworld, Skrillex, The Chemical Brothers, Fatboy Slim of Pendulum logischer vinden.

Als Florence + The Machine als vervanging wordt aangekondigd, ga ik er vanuit dat ze die sowieso al gestrikt hadden.

Underworld = DTRH, Chemical Bros = We ARe Electric, Skrillex tourt voorlopig niet, Fatboy Slim en Pendulum zijn geen Lowlands headliners.

Ze zijn niet zo maar even voor het uitkiezen hoor... dus het kan zeker genre afwijkend zijn.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
552
195
Gesaffelstein zou ik ook wel zien zitten als vervanger, of gewoon als boeking uiteraard.
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Ik kan me ook nog voorstellen dat t gat niet wordt gevuld met n andere act en er n soort tribute/ eerbetoon van wordt gemaakt. Wie weet, zelfs met de rest van The Prodigy en special guests erbij. Vette visuals o.a. ter ere van Keith als n endshow. Kippevel gegarandeerd.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
921
327
En nu speculeren wie de vervanger gaat zijn van the Prodigy.
Voor dit soort gevallen wordt Krezip toch gevraagd?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken