Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eigenlijk zou zo'n gozer ergens in de nacht in de x-ray moeten staan, maar aangezien ze geen live doen snachts is dat niet te verwachten jammer genoeg.
Net nog bij Modeselektor geweest in Paradiso. Dat zou ook nog leuk zijn om te zien richting het einde van de dag op Lowlands. Keihard raggen, maar ook zeer vermakelijke show. Leuk om de nacht mee te beginnen. (Eigenlijk leuker om te eindigen maar geen live acts s'nachts)
Net nog bij Modeselektor geweest in Paradiso. Dat zou ook nog leuk zijn om te zien richting het einde van de dag op Lowlands. Keihard raggen, maar ook zeer vermakelijke show. Leuk om de nacht mee te beginnen. (Eigenlijk leuker om te eindigen maar geen live acts s’nachts)
Joris wrote:
Net nog bij Modeselektor geweest in Paradiso. Dat zou ook nog leuk zijn om te zien richting het einde van de dag op Lowlands. Keihard raggen, maar ook zeer vermakelijke show. Leuk om de nacht mee te beginnen. (Eigenlijk leuker om te eindigen maar geen live acts s’nachts)
Deden ze nog een Keith Flint-tribute of iets dergelijks? Zie ik Modeselektor wel voor aan nl.
Ja! ze speelde even iets wat volgensmij van The Prodigy was, waarna een luid applaus volgde toen er Thank you Keith Flint op het scherm stond. Best wel een kippenvel momentje.
Er is idd genoeg te vertellen over een festival als Lowlands, dus zou leuk zijn als ze het tussentijds droppen, zodat we iets hebben totdat de nieuwe lading namen komt.
Kan het ook wel weer even gebruiken moet ik zeggen.
Wel leuke feitjes: Vorig jaar was het festival pas op 29 mei uitverkocht, nu op 1 maart; dat is bijna een verschil van 3 maanden.
Op 8 maart kregen we de tweede batch namen, waarop in dezelfde maand op 27 maart het hele nachtprogramma bekend werd gemaakt - waarbij een beetje vals werd gespeeld met een aantal namen die ook al in de eerste twee drops zaten. In de tweede drop zat de laatste headliner.
Ik verwacht eigenlijk deze week, uiterlijk volgende week wel weer een nieuwe rijtje namen!
Is Pendulum niet eventueel een goede vervanger voor The Prodigy? Ik vraag me af (en hoop) of ze met een goede dance act op de proppen kunnen komen als vervanger. Pukkelpop heeft Post Malone als headliner en ik ben bang dat ze misschien voor hem gaan. I hope not.
Is Pendulum niet eventueel een goede vervanger voor The Prodigy? Ik vraag me af (en hoop) of ze met een goede dance act op de proppen kunnen komen als vervanger. Pukkelpop heeft Post Malone als headliner en ik ben bang dat ze misschien voor hem gaan. I hope not.