Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

gerko

Nieuw lid
6 mrt 2019
2
0
Kan ook n samenwerking zijn tussen earl en een artiest die wel al bevestigd is

Goed punt, in dat geval kan je ook nog rekening houden met Vince Staples, want het nummer was Burgundy met Vince Staples.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Kesselman wrote:
Kan ook n samenwerking zijn tussen earl en een artiest die wel al bevestigd is

Goed punt, in dat geval kan je ook nog rekening houden met Vince Staples, want het nummer was Burgundy met Vince Staples.
Zit je wel het goede jaar te luisteren :p die staat er namelijk ook niet. Earl Sweatshirt lijkt me meer logisch dan Vince Staples.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Ik neem aan dat EvE niet weer dezelfde fout maakt met het per ongeluk releasen van namen :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Iemand bekend met die Marc Rebillet? Net ff gekeken, geinig
1f600.svg
Ik vind het wel een leuke gimmick, en het zal vast werken in de X-Ray. Maar ik zie mezelf hier niet 1 uur lang naar luisteren.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.235
chiem wrote:
Iemand bekend met die Marc Rebillet? Net ff gekeken, geinig
1f600.svg


Marc Rebillet is echt een held, ben benieuwd op wat voor tijdstip ze hem plaatsen.

Eigenlijk zou zo'n gozer ergens in de nacht in de x-ray moeten staan, maar aangezien ze geen live doen snachts is dat niet te verwachten jammer genoeg.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ja midden in de nacht zou fantastisch zijn. Leuke gast, en proma dansbare "liedjes".
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.235
Net nog bij Modeselektor geweest in Paradiso. Dat zou ook nog leuk zijn om te zien richting het einde van de dag op Lowlands. Keihard raggen, maar ook zeer vermakelijke show. Leuk om de nacht mee te beginnen. (Eigenlijk leuker om te eindigen maar geen live acts s'nachts)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Net nog bij Modeselektor geweest in Paradiso. Dat zou ook nog leuk zijn om te zien richting het einde van de dag op Lowlands. Keihard raggen, maar ook zeer vermakelijke show. Leuk om de nacht mee te beginnen. (Eigenlijk leuker om te eindigen maar geen live acts s’nachts)

Deden ze nog een Keith Flint-tribute of iets dergelijks? Zie ik Modeselektor wel voor aan nl.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.235
Joris wrote:
Net nog bij Modeselektor geweest in Paradiso. Dat zou ook nog leuk zijn om te zien richting het einde van de dag op Lowlands. Keihard raggen, maar ook zeer vermakelijke show. Leuk om de nacht mee te beginnen. (Eigenlijk leuker om te eindigen maar geen live acts s’nachts)

Deden ze nog een Keith Flint-tribute of iets dergelijks? Zie ik Modeselektor wel voor aan nl.

Ja! ze speelde even iets wat volgensmij van The Prodigy was, waarna een luid applaus volgde toen er Thank you Keith Flint op het scherm stond. Best wel een kippenvel momentje.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Ik had gedacht dan we vaker een Lowlands podcast zouden krijgen.
Ja, had leuk geweest als tussen vermaak. Denk dat er genoeg te vertellen valt over een festival als Lowlands. Maarja Parijs is nog ver.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Er is idd genoeg te vertellen over een festival als Lowlands, dus zou leuk zijn als ze het tussentijds droppen, zodat we iets hebben totdat de nieuwe lading namen komt.
Kan het ook wel weer even gebruiken moet ik zeggen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Wel leuke feitjes: Vorig jaar was het festival pas op 29 mei uitverkocht, nu op 1 maart; dat is bijna een verschil van 3 maanden.

Op 8 maart kregen we de tweede batch namen, waarop in dezelfde maand op 27 maart het hele nachtprogramma bekend werd gemaakt - waarbij een beetje vals werd gespeeld met een aantal namen die ook al in de eerste twee drops zaten. In de tweede drop zat de laatste headliner.

Ik verwacht eigenlijk deze week, uiterlijk volgende week wel weer een nieuwe rijtje namen!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Misschien droppen ze vandaag wel opeens random een groepje namen? :’)

Ik hoop het ook, maar denk dat het nog wat langer gaat duren.

Zou wel leuk zijn als ze nu wat vaker een klein pakketje doen. Voor de kaartverkoop hoeven ze geen moeite meer te doen.
 

4vr-dancing

Nieuw lid
7 mrt 2019
2
0
Is Pendulum niet eventueel een goede vervanger voor The Prodigy? Ik vraag me af (en hoop) of ze met een goede dance act op de proppen kunnen komen als vervanger. Pukkelpop heeft Post Malone als headliner en ik ben bang dat ze misschien voor hem gaan. I hope not.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Is Pendulum niet eventueel een goede vervanger voor The Prodigy? Ik vraag me af (en hoop) of ze met een goede dance act op de proppen kunnen komen als vervanger. Pukkelpop heeft Post Malone als headliner en ik ben bang dat ze misschien voor hem gaan. I hope not.
Pendulum is veel kleiner dan The Prodigy, en ze doen geen live shows vooralsnog (enkel DJ set).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken