Hoi!
Ik kom me er ook mee bemoeien, omdat ik een kaartje heb en een uitgesproken mening
Wat eventuele vervangers van Prodigy betreft;
Pendulum heeft 2 jaar geleden een live show op WAE gedaan. Maar zij kunnen never het slot van The Prodigy vullen, zowel qua grootte als show niet (hoewel ik hele slechte ervaringen heb met the prodigy)
Fatboy slim ook niet. Absoluut geen headliner, zeker niet op Lowlands.
Ik denk dat de kaarten het beste liggen voor Underworld, het is een geweldige live dance act, ligt goed bij het oudere publiek en LL en zij hebben goede banden.
En het is waarschijnlijk niet zo dat DTRH veel kaarten misloopt als ze komen, want alles is natuurlijk op
(Hooguit lowlanders die zeggen "dan ga ik niet -meer- naar DTRH)
Chemical Brothers zou ook een prima plan zijn en niet geheel ondenkbaar.
Hoewel we weinig te kiezen hebben als publiek hoop ik wel dat LL iets in het verlengde van The Prodigy laat komen, dus een sterke electro act waar je lekker bij kan knallen, danwelniet als Sub headliner.
Overigens mogen ze ook gewoon LCD Soundsytem laten komen of 2manyDJ's een Live(visual)/tribute set laten doen.
Marc Rebillet is een absolute held en gaat hét "had je bij moeten zijn" dingetje worden. 14:00 in de X-Ray, met je brakke kop tussen de doorhalers.
Overigens ook een mooie opzet voor meer "gimmick acts" als Merol en Karel.
Last but not least;
Hopen dat ze nog wat lekkers er bij gooien in de nacht; Job Jobse en Palms Trax bijvoorbeeld.