Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.208
2.159
Oh ja en over die X-Ray. Hopelijk stinkt het er komend jaar niet zo naar kak.

Gerucht gaat dat ze de grond onder de X-Ray jaarlijks bemesten met schijt net voordat ze beginnen met het bouwen van de X-Ray. Dit om de algehele ervaring te verbeteren.

Maar even serieus: Die tent stinkt altijd, dat gaat echt niet minder worden volgensmij. Dit jaar maar een paar doosjes AirWick meenemen
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
927
809
Je zal dit jaar maar naar lowlands en dtrh gaan. #ikbeneenbofkont!

Dat is zeker niet verkeerd! Zou ook wel naar DTRH willen, maar heb ook al kaartjes voor BKS (bon iver dag), Woohah en Lowlands (weekend).

Wordt dan wel een beetje heel erg veel :')
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
roluf wrote:
Je zal dit jaar maar naar lowlands en dtrh gaan. #ikbeneenbofkont!

Dat is zeker niet verkeerd! Zou ook wel naar DTRH willen, maar heb ook al kaartjes voor BKS (bon iver dag), Woohah en Lowlands (weekend).

Wordt dan wel een beetje heel erg veel :’)

Kan best nog een festivalletje bij hoor ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Je zal dit jaar maar naar lowlands en dtrh gaan. #ikbeneenbofkont!
Paaspop zondag, Punk In Drublic, Alice In Chains (013), Best Kept Secret, Tool, Graspop zondag, Down The Rabbit Hole, Lowlands.. En ik wilde dit jaar "rustig aan doen".

Ben er al mee naar de dokter geweest, maar vooralsnog hebben ze geen hulp voor me.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
927
809
nitotheno wrote:

roluf wrote:
Je zal dit jaar maar naar lowlands en dtrh gaan. #ikbeneenbofkont!


Dat is zeker niet verkeerd! Zou ook wel naar DTRH willen, maar heb ook al kaartjes voor BKS (bon iver dag), Woohah en Lowlands (weekend).

Wordt dan wel een beetje heel erg veel :’)

Kan best nog een festivalletje bij hoor
1f609.svg

Haha misschien wel he? Maar een DTRH en Woohah exact een weekend na elkaar + We are Electric zit in hetzelfde weekend als DTRH en dat lijkt me ook heeeeeel tof. Wat een keuzes haha
 

jackdeknipper

Playlistbediener
20 mrt 2018
7
0
Hoe groot schatten jullie de kans op Florance and the machine nu ze niet op dtrh staan? Haar concert in Ahoy is nog niet uitverkocht dus ik dacht dat ze het misschien daarna pas bekend mogen maken.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.066
662
Kan nog van alles zijn natuurlijk, maar Florence lijkt me inderdaad de meest plausibele kandidaat op dit moment. Staat niet op DTRH en schijnt tijdens Pinkpop nog in de VS te zitten. Dat Ahoy nog niet is uitverkocht, is dan de reden dat ze nog niet is aangekondigd.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik zag dat op Melt! KAYTRANADA is toegevoegd, weet niet zo goed hoe populair hij is maar lijkt mij een hele mooie voor Lowlands, ik vind hem in ieder geval echt heel goed. Eventueel nog een momentje op stage samen met Anderson. Paak?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
824
520
Ik zag dat op Melt! KAYTRANADA is toegevoegd, weet niet zo goed hoe populair hij is maar lijkt mij een hele mooie voor Lowlands, ik vind hem in ieder geval echt heel goed. Eventueel nog een momentje op stage samen met Anderson. Paak?

Was drie jaar geleden echt superdruk in de India. Zou het voor de nacht/diversiteit erg waarderen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Kan nog van alles zijn natuurlijk, maar Florence lijkt me inderdaad de meest plausibele kandidaat op dit moment. Staat niet op DTRH en schijnt tijdens Pinkpop nog in de VS te zitten. Dat Ahoy nog niet is uitverkocht, is dan de reden dat ze nog niet is aangekondigd.
Florence is gewoon headliner, en ik vermoed dat we die allemaal al hebben met The Prodigy, Tame Impala en Twenty One Pilots.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.103
visdave34 wrote:
Kan nog van alles zijn natuurlijk, maar Florence lijkt me inderdaad de meest plausibele kandidaat op dit moment. Staat niet op DTRH en schijnt tijdens Pinkpop nog in de VS te zitten. Dat Ahoy nog niet is uitverkocht, is dan de reden dat ze nog niet is aangekondigd.

Florence is gewoon headliner, en ik vermoed dat we die allemaal al hebben met The Prodigy, Tame Impala en Twenty One Pilots.

Prodigy is toch veel te klein om tegenwoordig echt te headlinen op een Lowlands. Die doen tegenwoordig alleen de kleine festivalletjes. In België staan ze op godbetert Suikerrock. Ik zie daar zeker nog een FLorence bij komen. Prodigy kan dan gerust de dansbare act na de headliner zijn toch. In 2013, dichter tegen het moment dat ze écht relevant waren, stonden die ook gewoon na Neil Young geprogrammeerd op Pukkelpop.

Kan ook een soort NERD verhaal worden hoor, en dat dit gewoon dé headliner van de dag wordt.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Ik denk dat Mattman aardig in de buurt zit met zijn conclusie, ik denk dat Prodigy ook geen headliner is en dat er nog 1 bijkomt, ik denk alleen dat het Post Malone is die erbij komt . Vorig jaar Kendrick, dit jaar Post Malone.

Wat Kaytranada betreft was 3 jaar geleden inderdaad heel tof ! Dus zou het zeker toejuichen als hij er staat dit jaar, wel een slagje grote A.u.b. :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
927
809
Ik denk dat Mattman aardig in de buurt zit met zijn conclusie, ik denk dat Prodigy ook geen headliner is en dat er nog 1 bijkomt, ik denk alleen dat het Post Malone is die erbij komt . Vorig jaar Kendrick, dit jaar Post Malone.

Wat Kaytranada betreft was 3 jaar geleden inderdaad heel tof ! Dus zou het zeker toejuichen als hij er staat dit jaar, wel een slagje grote A.u.b.
1f642.svg

Dit zie ik eerder gebeuren ja. Om een of andere reden heb ik het idee dat Lowlands Florence helemaal niet wilt. Haar naam wordt naar mijn idee de laatste 3 jaar al genoemd voor Lowlands, maar ze hebben haar nog geen 1 keer gehad. Ik denk dat als ze dat echt gewild hadden, dat ze dat gedaan hadden. Daarom zie ik ook eerder een Post Malone er nog bijkomen.

Kaytranada yesssss please. Drie jaar geleden gemist, dus wil hem nu wel graag zien!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Indiaantje89 wrote:

visdave34 wrote:
Kan nog van alles zijn natuurlijk, maar Florence lijkt me inderdaad de meest plausibele kandidaat op dit moment. Staat niet op DTRH en schijnt tijdens Pinkpop nog in de VS te zitten. Dat Ahoy nog niet is uitverkocht, is dan de reden dat ze nog niet is aangekondigd.


Florence is gewoon headliner, en ik vermoed dat we die allemaal al hebben met The Prodigy, Tame Impala en Twenty One Pilots.

Prodigy is toch veel te klein om tegenwoordig echt te headlinen op een Lowlands. Die doen tegenwoordig alleen de kleine festivalletjes. In België staan ze op godbetert Suikerrock. Ik zie daar zeker nog een FLorence bij komen. Prodigy kan dan gerust de dansbare act na de headliner zijn toch. In 2013, dichter tegen het moment dat ze écht relevant waren, stonden die ook gewoon na Neil Young geprogrammeerd op Pukkelpop.

Kan ook een soort NERD verhaal worden hoor, en dat dit gewoon dé headliner van de dag wordt.
Ik heb ze in 2015 nog gezien als headliner voor Rock Am Ring op een vol veld. Ze kunnen het gewoon wel hoor.

Ik hoop met je mee.. maar ik gok dat het gewoon the National in combi met The Prodigy zal zijn of iets dergelijks.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Ik heb niet alles gevolgd op dit forum, maar maakt The Raconteurs nog kans op een passage? Ze gaan wel touren dit jaar én een nieuw album. Wat zijn die 2 nieuwe tracks fijn zeg! En zag vorig jaar Jack White op Rock Werchter en wat kan die man gitaar spelen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken