Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Oh ja die stank in de Xray vorig jaar. Hoe dan?!?!?
Wij wisten niet hoe snel we naar buiten moesten.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Wat mij ook fantastich zou lijken als ze net als vorig jaar een band uit de oude doos wten te tovereren. Wat dachten jullie van The Cult. Dit zou weergaloos zijn. Maar goed ben wat ouder. :p
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Ja weet ik .maar vorig jaar ook Chic . De la soul .Patty Smith en NERD is ook niet echt nieuw toch.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
252
eva84 wrote:
Post Malone op Pukkelpop

Lijkt me toch echt dat die nu ook wel opgeschreven kan worden. Zou prima zijn voor The Prodigy.

Hopelijk geeft hij in navolging van The National maar liefst drie concerten tijdens Pukkelpop en bljft hij het hele weekend in België.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Hopelijk geeft hij in navolging van The National maar liefst drie concerten tijdens Pukkelpop en bljft hij het hele weekend in België.
Waarom ? Dat je het niet leuk vind is natuurlijk prima, maar ik denk dat het een prima boeking zou zijn voor Lowlands. 1 van de best verkopende artiesten wereldwijd, enorme Fanbase, goede persoonlijkheid en er is nog geen headliner in de categorie Hiphop. Ik zou er persoonlijk ook wel heel blij van worden als die op LL staat dit jaar.

Wat mij ook fantastich zou lijken als ze net als vorig jaar een band uit de oude doos wten te tovereren. Wat dachten jullie van The Cult. Dit zou weergaloos zijn. Maar goed ben wat ouder.
1f61b.svg
Zou inderdaad heel mooi zijn, maar zie ik niet gebeuren.. helaas.... Wellicht John Mayall ? Die tourt wel door Europa deze zomer. Alleen is LL over het algemeen niet zo happig op Bluesartiesten. Wat ik erg jammer vind.

Oh ja die stank in de Xray vorig jaar. Hoe dan?!?!?
Ik ga al jaren naar LL en na 2 dagen is dit nou eenmaal zo, achjoh even doorbijten en dan ben je er zo aan gewend :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Post Malone is geen hiphopper maar inderdaad, Lowlands kan hier maar beter op inpikken zeker nadat ze The Prodigy zo hoog hebben gezet.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Even iets anders; I DONT KNOW BUT THEY FOUND ME heeft toch wel een heel lekkere EP uitgebracht in 2018! Ik denk dat ik daar ook maar een kijkje ga nemen
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
252
Roderick P wrote:
Hopelijk geeft hij in navolging van The National maar liefst drie concerten tijdens Pukkelpop en bljft hij het hele weekend in België.

Waarom ? Dat je het niet leuk vind is natuurlijk prima, maar ik denk dat het een prima boeking zou zijn voor Lowlands. 1 van de best verkopende artiesten wereldwijd, enorme Fanbase, goede persoonlijkheid en er is nog geen headliner in de categorie Hiphop. Ik zou er persoonlijk ook wel heel blij van worden als die op LL staat dit jaar.

Het heeft niet zozeer met muzikale voorkeuren te maken. Ik verwacht dat hetzelfde gaat gebeuren als met N.E.R.D. en in mindere mate met Kendrick. Veel mensen vinden het leuk voor een aantal nummers en daarna lopen ze weg naar de andere tenten. Dit ging m.i. ten koste van de sfeer en dat is wel zonde van zo'n hoge spot.

Is zijn fanbase in Nederland ook zo groot? Voor zijn beide shows in de Ziggo Dome zijn nog kaarten te verkrijgen voor alle vakken.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
390
133
Kans lijkt me niet zo groot gezien die ZiggoDome boeking.
Juist wel. Wellicht mogen ze Post Malone pas na die shows bekend maken. Zo werkt het wel vaker

Of bedoel je Wu-Tang Clan?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Indiaantje89 wrote:
Kans lijkt me niet zo groot gezien die ZiggoDome boeking.

Juist wel. Wellicht mogen ze Post Malone pas na die shows bekend maken. Zo werkt het wel vaker

Of bedoel je Wu-Tang Clan?

Dat gaat denk ik over de Wu-Tang show ja. Ik denk dat Posty gewoon na zijn ziggo shows aangekondigd gaat worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ging idd over Wu-Tang.. die combinatie lijkt erop dat ze daarmee geen festivals doen.

Post Malone verwacht ik wel idd.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Ging idd over Wu-Tang.. die combinatie lijkt erop dat ze daarmee geen festivals doen.

Post Malone verwacht ik wel idd.

Wu Tang Clan staat een kleine week voor Lowlands op Boardmasters, als headliner. Dus die touren zeker wel afzonderlijk. Weet alleen niet of LL ze zo'n hoge plek zullen geven.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ze zijn zeer welkom wat mij betreft (idem Public Enemy).

Ik hoor louter goede verhalen over het opreden van Billie Eilish. Het zou me niet verbazen dat die binnen korte tijd veel te groot gaat worden voor Lowlands. Dus mogelijk toch meepakken "nu het nog kan".
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Ze zijn zeer welkom wat mij betreft (idem Public Enemy).

Ik hoor louter goede verhalen over het opreden van Billie Eilish. Het zou me niet verbazen dat die binnen korte tijd veel te groot gaat worden voor Lowlands. Dus mogelijk toch meepakken “nu het nog kan”.

Op voorhand hadden ze denk ik een Heineken/Bravo voor haar bedacht.
Denk dat ze inmiddels de Alpha zou kunnen doen..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken