Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

White Lies staat in: Hedon Zwolle, Paaspop Schijndel, Oosterpoort Groningen, Paard Den Haag, Vestrock Hulst, Patronaat Haarlem, Pinkpop Landgraaf, Zwarte Cross Lichtenvoorde...

Daar past Lowlands best tussen toch?

Thanks voor de antwoorden! Ben benieuwd naar de komende namen, wel jammer dat ik Pendulum wel kan doorstrepen.

Haha wow, da's dus wel extreem.

Als je dit jaar op een Nederlands festival met je ogen dicht een steen weggooit, is de kans groot dat die op de band White Lies valt.

Haha wow, da’s dus wel extreem.

Als je dit jaar op een Nederlands festival met je ogen dicht een steen weggooit, is dat kans groot dat die op de band White Lies valt.
Volgens mij zijn die nergens zo groot als in NL. Waren op Pinkpop 2011 zelfs subheadliner.

Idem geld voor Editors, Snow Patrol, Bastille... etc.

Ik zit trouwens een stukje van de nieuwe live-show van Gesaffelstein op Coachella te kijken. Bizarre show. Zou nog steeds een gedroomde boeking zijn, vooral in deze vorm.

Klopt, haha, maar doen het ook goed in Midden en Zuid-Amerika
1f609.svg
Verhoudings gewijs natuurlijk niks :P. Mexico stad is 10x zo groot als Amsterdam als het niet meer is.

Erg magertjes de laatste 2 weken..... benieuwd wanneer het echt weer eens interessant gaat worden......

Ik zit trouwens een stukje van de nieuwe live-show van Gesaffelstein op Coachella te kijken. Bizarre show. Zou nog steeds een gedroomde boeking zijn, vooral in deze vorm.

Heb het ook gezien. Stel je voor... In de Bravo. Mij God wat gaat dat hard worden. Sowieso een lekkere elektro-dj mag wel komen. 2 weken geleden dr. Lektrolov gezien voor de zoveelste keer, dat is ook wel echt genieten. Mijn fitbit zegt dat ik 120 minuten lang in de vetverbranding/cardio heb gezeten hehe.

Heb het ook gezien. Stel je voor… In de Bravo. Mij God wat gaat dat hard worden. Sowieso een lekkere elektro-dj mag wel komen. 2 weken geleden dr. Lektrolov gezien voor de zoveelste keer, dat is ook wel echt genieten. Mijn fitbit zegt dat ik 120 minuten lang in de vetverbranding/cardio heb gezeten hehe.

Mooie dingen dit. Bak aan energie die er vrij komt. Heb Elektroluv al meer dan 6 jaar niet gezien. Is het nog steeds zo'n waardeloze mixer met een fantastische platenkeus?

mdekens wrote:
Heb het ook gezien. Stel je voor… In de Bravo. Mij God wat gaat dat hard worden. Sowieso een lekkere elektro-dj mag wel komen. 2 weken geleden dr. Lektrolov gezien voor de zoveelste keer, dat is ook wel echt genieten. Mijn fitbit zegt dat ik 120 minuten lang in de vetverbranding/cardio heb gezeten hehe.

Mooie dingen dit. Bak aan energie die er vrij komt. Heb Elektroluv al meer dan 6 jaar niet gezien. Is het nog steeds zo’n waardeloze mixer met een fantastische platenkeus?
Waardeloos zou ik niet zeggen.. maar weinig bijzonders mixtechnisch gezien nee. Maar idd altijd dikke platenkeuze en gewoon de hele mysterie rond hem heen maakt het een enorme toffe act. Kan je echt blind wegzetten op Lowlands hoor. Jammer dat het al even niet gebeurt is. Heb er wel enig sentiment bij.

Volgens mijn glazen bol moet er vandaag iets met gitaren bij komen
1f609.svg
Haha je weet iets?

Ik durf er niets meer over te zeggen. Had gisteren ook een grotere naam verwacht. En dan krijg je Russiche folk/drum & bass in een berenpak act...

Verder blijf ik er bij dat we nog opvallend weinig grote NL acts hebben dit jaar.

Nee, weet niets. Maar zou het echt heel apart vinden als er weer een Lima of nachtprogramma-act bij komt. Al een tijdje niets rauws meer geweest.

Vandaag wordt de hobbyband van het neefje van het lief van Eric Van Eerdenburg aangekondigd. Die zijn as we speak bezig met gitaarlessen.

Vandaag wordt de hobbyband van het neefje van het lief van Eric Van Eerdenburg aangekondigd. Die zijn as we speak bezig met gitaarlessen.
Ik heb gehoord dat het neefje van het lief van EvE niet op de hond wilde passen tijdens Eric zijn van vakantie, en het daarom nog afgeketst is...

Verschrikkelijke naam imo. Na Bears Den de tweede sof die te hoog zal staan.

Users who are viewing this thread