Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Incubus naar Tivoli is erg jammer.
Maar als wij dan royal blood en Lana del rey krijgen kan ik er mee leven
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Incubus naar Tivoli is erg jammer.
Maar als wij dan royal blood en Lana del rey krijgen kan ik er mee leven
Daar zou ik niet te hard op rekenen. Royal Blood is ook niet in de buurt rond die tijd lijkt me? EN in NL negeren we Lana Del Rey structureel op een of andere manier.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Royal blood heeft überhaupt pas 1 datum in de zomer in Europa. Maar waarom zou je enkel 1 datum in een hele zomer plannen. Dat is waar mijn hoop vandaan komt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Dbd8wpTX0AAyYtC.jpg:large
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
230
225
Wordt er ook niet warm of koud van, wil nog wel n showtje van De Staat meepakken en een paar namen heb ik volgens mij ooit in mn leven eerder gehoord maar dat is het ook wel.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Dat word is goed luisteren. We weten ook gelijk dat we niet iets groots meer hoeven te verwachten. Hopelijk een paar mooie verborgen pareltjes. Bazart en de staat 2 jaar geleden al gehad. Toch een beetje teleurgesteld.

Gelukkig is het toch altijd weer een top weekend. Na een fantastische line up vorig jaar is dit toch allemaal met iets minder.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
De poel van mooie vissen is gewoon erg karig in die periode. Zie ook pakweg Pukkelpop en Rock En Seine. En daarom dus namen als De Staat en Bazart aan de bovenkant...

Een Lemon Twigs of De La Soul is wel leuk, maar het mocht wel wat meer zijn ja. Het voelt gewoon wat vroeg aan om nu al met dergelijke namen te komen.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Op de hele poster staan al deze namen ook laag, een groep wat kleinere namen dus. Hopelijk komen er dus nog wat grote namen bij...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
De poel van mooie vissen is gewoon erg karig in die periode. Zie ook pakweg Pukkelpop en Rock En Seine. En daarom dus namen als De Staat en Bazart aan de bovenkant…

Een Lemon Twigs of De La Soul is wel leuk, maar het mocht wel wat meer zijn ja. Het voelt gewoon wat vroeg aan om nu al met dergelijke namen te komen.
Niet helemaal mee eens.. Ik vind acts De Staat, Bazart, De Jeugd van Tegenwoordig etc. allemaal zo makkelijk scoren. Dan Borns alweer, zo lang is dat nog niet geleden. En De La Soul komt ook een beetje cheap ass over omdat die natuurlijk in het Gorillaz pakketje zit (net als Little Simz).
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
44
0
Er komen sowieso nog "grote honden" hier gaan ze niet mee afsluiten qua bekendmakingen van de artiesten denk ik.
+ ze staan ook op de website allemaal niet al te hoog
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Tussen de regels door nog enkele leuke namen. Degene die zaten te wachten op Royal Blood krijgen nu Death From Above, bijna hetzelfde. Cabbage ook mooi naampje. Maar totaalpakketje matig.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Iedereen die nog iets groots verwacht verwijs ik graag naar het pinkpop forum. Daar blijven ze ook eindeloos dromen. Misschien zitten er een paar hele mooie pareltjes tussen maar we hoeven geen hele grote namen meer te verwachten
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Tja, na het lange wachten word ik hier niet echt warm van. Inderdaad, er zitten hier geen grote vissen tussen. De Staat vind ik echt ontzettend tof hoor, maar vind het ergens ook een beetje een zwaktebod om ze er alweer neer te zetten.

Death From Above, Bazart (op de een of andere manier heb ik ze nog nooit live gezien, dus ben toch wel benieuwd), Ezra Furman en DMA's wil ik wel gaan checken als het uitkomt. Maar er zitten geen must sees tussen voor mij vooralsnog.

Hopelijk komt er nog een wat grotere naam bij, en anders nog wat kleinere, toffe namen :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Iedereen die nog iets groots verwacht verwijs ik graag naar het pinkpop forum. Daar blijven ze ook eindeloos dromen. Misschien zitten er een paar hele mooie pareltjes tussen maar we hoeven geen hele grote namen meer te verwachten
Dat is natuurlijk onzin. De headliners zitten vaak in lichting 1 idd (en anders zeker in lichting 2). Maar LL komt regelmatig ook in hun latere lichting nog regelmatig met een grote act.

Vorig jaar Sean Paul in de laatste lichting, het jaar daarvoor hadden ze nog Die Antwoord in de laatste lichting.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken