Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zijn er trouwens meer mensen hier die wel een parkeerticket hebben gekocht maar die nergens moesten laten scannen? Ik ben zo de parking op gereden met mijn parkeerticket in de aanslag maar niemand gezien.

Niet heer. Bij het binnenrijden werd onze ticket gescand op de plek waar je door 4 rijen langs dranghekken naar de parkeerplaats kon rijden.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Die van ons werd inderdaad ook niet gescand, vreemd. Wij hadden met de heenweg trouwens nul problemen qua file? Ik lees dat sommige mensen uren vast stonden, terwijl wij letterlijk direct de parking op konden rijden. Wij waren via Elburg, wellicht dat dat dan onze winst was ofzo?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die van ons werd inderdaad ook niet gescand, vreemd. Wij hadden met de heenweg trouwens nul problemen qua file? Ik lees dat sommige mensen uren vast stonden, terwijl wij letterlijk direct de parking op konden rijden. Wij waren via Elburg, wellicht dat dat dan onze winst was ofzo?

Hoelaat kwam je aan?
Wij hebben zeker 2,5 uur staan kloten.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Ik kwam rond 10 uur aan in Biddinghuizen en ik heb ook hooguit een kwartier in de file gestaan. Kwam wel van een andere kant dan vorig jaar. Voor half 12 had ik mij tent staan, ideaal. Ben wel van mening dat ze de donderdag nog wel iets meer kunnen aankleden. Op de silent disco na was er geen reet te doen die dag behalve bier drinken. EvE gaf in het slotinterview met 3voor12 aan dat hij daar niet zo veel in zag helaas.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Ik hoor toch nog wel een hoop enthousiaste verhalen over NERD. En natuurlijk was het een groot feest.

Maar ik miste nummers als preservation, fly or die, Brain, she wants to move, provider, maybe, breakout, Bobby James, trasher. Met dat soort tracks was het voor mij veel toffer geweest. Nu droop ik eigenlijk heel teleurgesteld af.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ik hoor toch nog wel een hoop enthousiaste verhalen over NERD. En natuurlijk was het een groot feest.

Maar ik miste nummers als preservation, fly or die, Brain, she wants to move, provider, maybe, breakout, Bobby James, trasher. Met dat soort tracks was het voor mij veel toffer geweest. Nu droop ik eigenlijk heel teleurgesteld af.
She want’s to move hebben ze degelijk gespeeld. Toen kwam die donkere dame uit het publiek nog even een showtje / dansje weggeven.....
 

mustafar

Nieuw lid
16 feb 2018
3
0
Hypnotize you
1f641.svg

Beste NERD track.

En ook nog eens geproduceerd door Daft Punk! =)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Sjoerd wrote:
Die van ons werd inderdaad ook niet gescand, vreemd. Wij hadden met de heenweg trouwens nul problemen qua file? Ik lees dat sommige mensen uren vast stonden, terwijl wij letterlijk direct de parking op konden rijden. Wij waren via Elburg, wellicht dat dat dan onze winst was ofzo?

Hoelaat kwam je aan?
Wij hebben zeker 2,5 uur staan kloten.
Iets na 11 uur!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.223
739
nadat ik alle recensies gelezen heb op de verschillende fora kan ik concluderen dat de top 3 van deze Lowlands was:

1. Spinvis
2. Nile rodgers & Chic
3. The war on drugs

Verder was iedereen zeer tevreden over de sfeer, maar de do was erg druk.








Slotje!!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik vond Nile Rodgers vre-se-lijk... wat een egotripperij! Ben na vijf nummers weggelopen en naar David August gegaan, was vele malen beter.

Mijn top drie:

1. Richie Hawtin
2. Patti Smith
3. Ame II Ame

Tot volgend jaar :-D
 

MisterB

Playlistbediener
24 aug 2017
7
0
Het was weer een super mooie editie! Op naar de volgende...

Mijn top 5:
1. Miles Kane
2. The War On Drugs
3. Dua Lipa
4. King Wizard & The Lizard Wizard
5. Dropkick Murphy's
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Heb ook weer een topweekend gehad. Het is alweer aftellen naar volgend jaar. Mijn top:

6: The Fever 333
5: Gorillaz
4: Nile Rodgers
3: Dropkick Murphys
2: Spinvis
1: Brockhampton

Wilde ook graag naar The War On Drugs maar o.a. door alle hype hier toch voor Brockhampton gekozen. Geen spijt van, show van het weekend. Heb nog net Red Eyes van TWOD mee kunnen pakken bij de ondergaande zon, een droomplaatje.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Zo, ik ben ook weer terecht. Na Lowlands gelijk gevlucht voor de heimwee naar het buitenland.

Nog even een korte samenvatting:

Brockhampton overtrof alle hoge verwachtingen.
Little Simz was heel goed.
San Holo was het feestje waar ik op hoopte op zondag
De laatste uurtjes van 24h tent waren goud. Vunk for president.

Tot 2019 Maikel!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken