Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.704
2.271
Eerste keer Lowlands. Ontzettend genoten en bijna alles gezien wat ik wilde zien zonder dat het geforceerd voelde. Mijn ervaringen:

Donderdag aan het begin van de middag de tent neergeplant en gewoon rustig een paar biertjes gedaan. Op een gegeven moment met de hele groep richting het terrein gegaan om deze een beetje verkennen. Was gezellig, maar omdat alle koptelefoons al een hele tijd vergeven waren en het overal best druk was kwamen we er niet echt in. Nog even bij de tent gezeten en toen besloten dat een beetje extra slaap later nog goed van pas kan komen.

Vrijdag met de hele groep richting festivalterrein gegaan rond 13 uur. De meesten wilden graag Bazart zien en daar liepen we ook gelijk tegenaan. Ik geef er vrij weinig om en goddomme wat was het druk. Ik had liever Arp Frique gezien maar toch maar met een biertje in de zon zitten chillen. Daarna toch maar besloten met een ander groepje Rolling Blackouts C.F. te checken. Daar keek ik ontzettend naar uit want eigenlijk alles wat ze tot nu toe uitgebracht hebben is super fijn. Prima begin van het festival. Gewoon lekker, maar niet per se een noodzakelijke aanvulling op hun albums. Snel zelf even naar Amyl & The Sniffers gesneld. Ik heb al kaarten voor volgende maand in EKKO, maar ik wilde graag alvast een voorproefje. Fantastisch optreden. Precies zoals je het wil zien van zo'n band. Halverwege sloot een vriend van me aan die, ondanks dat het niet echt zijn muziek is, het ook erg goed vond. Ook leuk en onverwachts dat veel sites, zoals bijvoorbeeld 3voor12, erg positief waren over Amyl & The Sniffers. Een nummer voor het einde een tent verder naar Protomartyr, een van mijn must-sees, gegaan voor een goed plekje. Precies wat ik verwachtte. Sterk optreden. Mensen wilden toen De Jeugd zien, maar ik had Nils Frahm hoog op mijn lijstje staan. Uiteindelijk als compromis een klein hapje gegeten (die pita met feta van de Turk. Holy shit wat lekker) bij Nils Frahm en bij de rest aangesloten bij De Jeugd. Ik vind het echt wel tof hoor, maar ik iedereen en zijn moeder kan die band bijna wekelijks zien en live is het zo geforceerd De Jeugd. Ik ging er gewoon niet lekker op en ben maar even een rondgang over het terrein gaan maken. Stukje Cabbage; niet al te spannend. Iets groter stukje Brockhampton; super vet, had graag meer gezien maar wilde een mooi plekje voor The War On Drugs. Ik kon niet meer heel dichtbij komen maar het plekje wat ik had was eigenlijk perfect. Absolute hoogtepunt van Lowlands voor mij. Kreeg er zo'n gelukszalig gevoel van. Weer met de rest van de groep verzameld voor de Gorillaz maar door de rompslomp die je hebt met grote groepen stonden we aardig ver weg terwijl dat niet hoefde. Gorillaz was goed, maar een beetje wisselvallig door grote kwaliteitsverschillen tussen albums en een beetje een tamme sfeer verder weg van het podium. Ik hoorde ook van iedereen of dat het super goed was, wat van mensen kwam die vooraan stonden, of dat het meh was, wat van mensen kwam die achteraan stonden. Nachtprogramma werd hem niet helemaal door de belachelijke druktes overal.

Zaterdag begonnen met Mario Batkovic. Fenomenaal. Tovenaar op de accordeon. DeWolff op een bankje een heel stuk verderop wat geluisterd. Had ze al zeven keer gezien en vond een achtste keer niet geheel noodzakelijk. Stukje Gogol Bordello gezien. Precies wat je ervan verwacht. Gewoon oké, maar weinig spannend. Iets eerder weggegaan en redelijk makkelijk in het voorste vak bij Bonobo gekomen. Was gewoon goed. Iets voor het einde weggegaan wat juist vanuit het voorste vak makkelijk te doen was, want HO99O9 stond op het programma. Holy shit. FANTASTISCH. Helemaal kapot aan het eind. Ik zou met anderen meeten bij De Staat. Had eigenlijk weinig zin, was kapot en wilde zitten. Kwam aan tijdens Make Way for the Passenger wat ik altijd een top nummer heb gevonden en dit trok me gewoon naar binnen waardoor ik toch bij de rest aansloot. Hele sterke show, maar je kunt het wel overal zien. Na De Staat even terug naar de tent en toen bandjes gaan hoppen. Dat voelde ik de volgende dag wel aan de spierpijn. Wilde een paar dingen graag zien, maar geen van allen hadden echt prioriteit. Flink stuk Sons of Kemet gezien. Sicke show, maar broeierig warm en ik wilde nog meer zien. Stukje Lemon Twigs gezien. Vond er vrij weinig aan ondanks dat ik het altijd best een sympathieke band heb gevonden. De India was ook amper gevuld en de weinige mensen die er waren leken ook lichtelijk verveeld, maar dat kan ook een reflectie van mijn eigen gemoedstoestand zijn. Richting Miles Kane gegaan, iemand waar ik een paar geleden veel naar luisterde maar de laatste tijd iets minder om geef. Het was oké, niet meer dan dat. Weer met anderen afgesproken bij Richie Hawtin. Hele goede set, maar kwam er niet helemaal in omdat het nog te vroeg was. Floating Points ging ik wel goed op ondanks dat het stikheet was daarbinnen. Daniel Avery daarna draaide naar mijn mening best lekker. Anderen om mij heen vonden het niet geweldig en de tent was nog niet echt vol. De groep waarmee ik was zat vooral te wachten op Charlotte de Witte. Had dat ook wel graag willen zien, maar SOPHIE in de X-Ray kon ik eigenlijk niet missen. Dat was het startschot voor een avond waarin ik solo het hele terrein rondzwierf en overal mensen tegen kwam die ik kende maar waar ik niet van wist dat ze op Lowlands waren. Lekker veel afwisseling en ik had goede zin. Tussendoor nog een poging gewaagd die balletdanser in de Julliet te zien, maar ondanks dat ik er aardig wat van tevoren was, was daar geen binnenkomen aan ondanks, of juist omdat, het 2 uur 's nachts was.

Zondag kwam ik niet op gang. Ik leek op, ondanks dat ik eigenlijk niet zo heel veel gedronken had de vorige avond. Stukje Spinvis gezien. Beter dan ik had verwacht maar ik kon lastig op mijn benen staan. Stukje Amenra meegepakt. Ontzettend goed, maar ik kwam er niet goed in. Ik was bang dat het hem niet meer ging worden die laatste maar gelukkig maakte Patti iets in mij wakker. We stonden vooraan en het was fantastisch. Wat een levende legende is die vrouw. Ezra Furman daarna was interessant, maar kon mij niet lang boeien. Suicideboys op een afstandje meegekregen. Matig van wat ik er van heb gezien. Kamaal Williams was erg lekker in de X-Ray maar King Gizzard riep. We waren van plan een stukje daarvan mee te pakken en dan richting Kendrick te gaan. We hadden alle drie King Gizzard al ooit gezien en ik weet niet of ik Kendrick nog ooit kan zien. Maar vanaf de allereerste tonen van King Gizzard was het duidelijk dat we daar tot het einde zouden blijven. Wat was dat weer ontzettend vet. Daarna was het kwestie van achteraan aansluiten bij Kendrick. Groot fan van die man en dan met name TPAB en GKMC. Live, zeker van zo achterlijk ver als wij stonden, kan het me gewoon niet bekoren. Hij staat al maar een uur en een kwartier, wat ik al erg karig vind voor een headliner, en dan heb ik nog de helft van de tijd naar Kung-Fu filmpjes zitten kijken. Kendrick's was uiteraard perfect en die man kan een publiek bespelen maar ik hoorde gewoon echt te weinig Kendrick. Voor de toegift zijn we snel weggegaan op zoek naar bier zo ver mogelijk van de Alpha want van die Exodus na de headliner is nog nooit iemand gelukkig geworden. De rest van de avond gevuld met Piratenfeestjes, een stukje Sexyland en de ArmadiLLow. 's Ochtends had ik niet verwacht dat ik überhaupt het nachtprogramma nog zou halen, maar uiteindelijk heb ik een verdomd goede avond/nacht gehad. Patti en King Gizzard hebben toch nog ergens een tapje energie in mij gevonden die zelfs nu nog de grootste brakheid weghoudt.

Overall ontzettend genoten en zeker voor herhaling vatbaar. Afhankelijk van de lineup, lineups van andere festivals, plannen van anderen en plannen van mezelf. Ik gooi er Top 10 in want dat verdient dit festival wel:

1. The War on Drugs
2. Ho99o9
3. King Gizzard & The Lizard Wizard
4. Patti Smith
5. Amyl & The Sniffers
6. Protomartyr
7. Floating Points
8. Mario Batkovic
9. Brockhampton
10. Sons of Kemet
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Wat een weekend! Ik ben te moe en nog teveel op een roze wolk om alles in een goedlopend verhaal te kunnen typen maar ik ga mijn best doen:

Donderdag: 06:00 vertrokken, 12:00 stond de tent, 19:00 3 liter wijn het terrein opgesmokkeld, silent disco ingedoken 20:00 dronken meelallen met de disco.

Vrijdag: stukgeslagen bij The Fever 333, lichtelijk verveeld bij De La Soul, gedanst op The Wombats, heerlijk genoten bij Nils Frahm, mijn stem verloren bij Brockhampton wat toch wel HET optreden was van heel het weekend. Tot rust gekomen bij The War on Drugs en veel gedanst bij Gorillaz, jammer om te zien dat hét moment van dat optreden een losse track van een tegenvallend album was maar bij Garage Palace met Little Simz ging de tent helemaal plat. Vervolgens op de camping aftellen naar mijn verjaardag en om 24:00 was ik opeens 24. Dat gevierd met nog meer pakken wijn in de Adonis, de leukste club van Lowlands. Die nacht zijn er wel wat gaten in mijn geheugen ontstaan.

Zaterdag: met mijn brakke hoofd naar Mensen Zeggen Dingen gegaan in Sexyland, heel erg tof om mee te maken! Vervolgens nog steeds brak naar Gogol Bordello gegaan en alleen maar zwetende ruggen en ellebogen in mijn gezicht gekregen, zelfde geld voor een teleurstellende HO99O9 maar niet voor De Staat. Fantastische terugkeer van deze band. Het nieuwe materiaal doet me al uitkijken naar de nieuwe plaat en de hele show was retestrak. Fijn om te zien dat een Nederlandse mainstream band nog steeds eigenzinnig is en doet waar ze zelf zin in heeft. Nile Rodgers & Chic van buiten de Bravo meegekregen en The Lemon Twigs waren onverwacht echt heel erg leuk. Wat een performance van de jongste broer, ik gun ze echt alle succes van de wereld. Daarna een powernap van 4 uur gepakt en om 01:00 weer mijn tent uit gekropen voor Sergei Polunin. Gelukkig nog binnen kunnen komen in de Juliet want de rij voor deze show was insane. Prachtige show van deze danser en hij wist me echt te ontroeren. Daarna weer slapen.

Zondag: Enorm staan janken bij Spinvis die een prachtige show gaf, Tom Odell was vermakelijk. In de tussentijd Jet van ons forum tegen gekomen en even mee staan kletsen in afwachting van Patti Smith. Die show was wederom fantastisch. Tof om te zien dat haar show weer helemaal anders was dan die van Paradiso een tijdje terug en hoe ze het voor elkaar krijgt om de fotografen weg te sturen. Vervolgens me helemaal stuk gelachen bij The Rocky Horror Picture Show in de Echo. Ik kende de film niet, maar hilarisch om zo'n cultfilm te zien waarbij het publiek alle liedjes meezingt en inside jokes meebrult. Het festival afgesloten met Kendrick die een gave show had maar toch had ik er iets meer van verwacht.

Deze Lowlands was weer enorm vet, zoveel leuke dingen gezien, mensen ontmoet en ook weer zoveel drank erdoorheen gejaagd. Je verjaardag vieren in de Adonis, tot diep in de nacht doorfeesten in de Armadillow, de sfeer in het algemeen: ik mis het nu al. Ik kijk alweer uit naar volgend jaar, maar eerst bijkomen!

Top 5:
1. BROCKHAMPTON
2. Spinvis
3. Patti Smith
4. The Lemon Twigs
5. Kendrick Lamar
(6. The Rocky Horror Picture Show)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Man man, ben nog steeds niet helemaal bijgekomen van weer een topweekend. Ik heb op mijn blogje ook weer een verslag geschreven, die je hier kunt lezen:
https://bit.ly/2N61iqE

Voor degenen die denken: flikker op met je verslag, hierbij mijn top 10, want dat is nou eenmaal leuk:

1. BROCKHAMPTON
2. Patti Smith
3. Nakhane
4. Spinvis
5. Kendrick Lamar
6. Gorillaz
7. Joost
8. Dua Lipa
9. Bazart
10. De Staat
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Leuk om te lezen al die verschillen in muziek smaak, maar dat is ook weer het mooie van Lowlands. Nu ik de laaste berichten hoor van een eventuele festival tour van Coldplay? Zou dit een geweldige afsluiter zijn met ja toch ook Radiohead. Ik blijf volhouden :p Erik doe je best. En als gouwe oude erbij wat dachten jullie van Nena? Het was weer een heel gezellig feestje op naar de volgende.
 

gsp86

Nieuw lid
20 jul 2018
2
0
Eerste keer Lowlands, zeker voor herhaling vatbaar. Erg leuk festival en me prima vermaakt!

Donderdagavond rond 21:00 aangekomen en gelijk het terrein verkend, wat al verrassend druk en sfeervol was. Daarna direct de silent disco ingedoken, wat ook boven verwachting leuk was.

Vrijdag met een flard Jacin Trill begonnen, wat van een afstandje wel fijn klonk. Daarna de la soul vanaf de heuvel naast de Alpha bekeken, lekker in de zon. Even terug naar de camping om de nieuwkomers te verwelkomen. Op tijd naar de de jeugd gegaan, wat volgens verwachting wel een mooi feestje was. Een goede plek voor the War on Drugs gezocht en gevonden, erg fijn optreden en een van de beste van het weekend! Nadien wat bijgekletst en gewacht op the Gorillaz, waar ik eerlijk gezegd meer van had verwacht. Daarna stukje Afrikaboomnada in de Hacienda, te laat / druk bij Fatima Yamaha en stukje Reggae Night meegepakt.

Zaterdag met een stukje Dewolff en een stuk Gavin James begonnen, welke beide wel sterk klonken. Toen een mooie plek voor een van de must-sees gezocht: Rhye. En dat was zwoel, erg lekker voor een zaterdagmiddag en een prima startschot voor de rest van de dag. Na afloop nog een stukje Bonobo mee kunnen, wat ook zeer goed klonk. Daarna naar de X-Ray voor Portico Quartet, waar het samenspel me niet helemaal kon bekoren. En ook die stank was er niet te harden. Toen net op tijd voor een plekje in de tent bij Nile Rodgers & Chic, maar door de drukte helaas niet optimaal kunnen genieten van het optreden. Na afloop terug naar de X-Ray voor Sons of Kemet en dat was echt fenomenaal. Heerlijk exotische ritmes (door twee drummers geslagen), lage bassen geblazen door een tuba en swingend en weergaloos saxofoonspel. Nooit geweten dat een tent zo los kan gaan op jazz, heerlijk! Na afloop direct door naar Miles Kane, die voor een halfvolle tent prima nieuw werk en goede oudere songs speelde. Luidkeels persoonlijke favoriet colour of the trap meegezongen. Wel wat voor het einde weggegaan om een goede plek voor N.E.R.D. te bemachtigen. Maar goed ook, stond redelijk onverwacht erg vol bij de Alpha. Was groot fan van N.E.R.D. (en Neptunes) ten tijde van debuutalbum In Search Of en was bang teleurgesteld te worden, maar dat viel alleszins mee. Live werkt het nieuwe werk prima (erg dansbaar) en de oude hits & medleys waren fijn om te horen, prima vermaakt! Even terug naar de tent en klaargemaakt voor het nachtprogramma: stukje Peggy Gou, Tom Trago, Red Axes en nog een laatste kwartiertje in de Bravo bij Dr. Rubinstein.

Zondag wat opstartproblemen en te laat om in de X-Ray bij Joost te zijn. Wat op het terrein rondgelopen, in Sexyland gekeken en vooraan bij Patti Smith het concert begonnen. Klonk verrassend goed en fijn dat Dancing Barefoot als opener kwam. Na zo'n 20 minuten weggegaan voor een andere must-see: DMA's. Daar bijna vooraan gekomen en genoten van het optreden: goede band, goede zanger en goede liedjes. Daarna weer afgesproken met de groep bij dropkick murphy's (waar ik helemaal niets mee heb) en doorgegaan naar Nick Murphy.. viel me ook iets tegen. Toen door naar X-Ray waar Kamaal Williams op het programma stond. Erg lekkere en zeer funky ritmes, dikke like! Hoogtepuntje! Vroeg naar Kendrick om een goede plaats te bemachtigen, en dat lukte ook. Indrukwekkend optreden met grappige visuals / filmpjes, zijn rap kwam live ook uitstekend uit de verf en de band speelde strak. Prima afsluiter van een erg leuk weekend!

1. SONS OF KEMET

2. The War on Drugs
3. Rhye
4. Nile Rodgers & Chic
5. N.E.R.D
6. Kendrick Lamar
7. Kamaal Williams
8. DMA's
9. Patti Smith
10. Miles Kane
 

wilbert koopman

Playlistbediener
9 mrt 2017
27
0
Op vrijdag begon ik met achteraf één van de hoogtepunten van dit weekend. The Fever 333. Wat een energie, power en enthousiasme. Echt een band waar ik van denk, als ik dan toch in een band mocht zitten. Dan zou dit er één zijn! De band begon en de zanger zat met ruim 30 / 40 meter snoer direct midden in het publiek. De drummer was zeer aanwezig. Nog nooit een drummer zien opspringen op zijn drumkruk er op twee voeten op landen en dan een rondje draaien. De gitarist zat ook lekker in de show. In het einde zat ook hij midden in de pit. Ik heb me geen moment verveeld en voor ik het wist was het voorbij. Hoogtepunten qua nummers? Geen idee, echt voor mij één hoogtepunt! Tegelijk was dit voor het vervolg van mijn dag echt een probleempje…..

In mijn hoofd had ik hetzelfde geschreven als @Marc. The Fever 333 was echt fenomenaal en dat vanaf minuut 1. Daarentegen viel Ho99o9 erg tegen.
Ondanks dat ik van te voren heb geklaagd over te weinig gitaren was dit 1 van mijn beste lowlands ooit!! Dus ik neem de woorden terug van mijn vorige post. Uiteraard mogen er natuurlijk van mij altijd meer gitaren komen (al ga ik daarvoor voortaan naar Rock Am Ring :p ). Maar wat een geweldige editie. Het terrein was geweldig. De sfeer was mega goed overal. Doordat ik wat minder bandjes had die ik wou zien en me ook had voorgenomen om mijzelf minder strak aan de planning te houden was lowlands voor mij nog veel meer een FESTIVAL. Zo belande ik o.a. in de powerwash en de sauna (hierdoor vergat ik zelfs dat ik amenra moest zien, ook niet gezien dus.) Daarnaast was Sexyland een zeer gevarieerde toevoeging op de festival beleving. Kortom ik heb dit jaar meer van de randzaken en sfeer genoten.

Een puntje van opbouwende kritiek: De silentdisco op donderdagavond was in mijn ogen een fiasco. Te weinig hoofdtelefoons en iedereen die er eentje had gaf deze nooit meer weg waardoor er zelfs mensen op de campings met hoofdtelefoons liepen. Dit zorgde ook weer voor irritatie bij de mensen zonder hoofdtelefoon. Doordat alle hoofdtelefoons op het terrein verspreid waren was de sfeer bij de silentdisco zelf ook een stuk minder.

Mijn top 6 hoogtepunten:
1: The Fever 333
2: De camping ('s-morgens om 10 uur met zijn allen aan het bier en eitjes bakken)
3: Metrik (Met in het voorprogramma San Holo, beste drum and base wat ik tijden heb gehoord! Ben helemaal losgegaan. Zelfs de vrouwen uit onze groep die hier normaal niet van houden konden hierop dansen.)
4: Rag'n Boneman / Dropkick Murphys / Bazart / Zeal & Andor / De Staat
5: Brockhampton (Op aanraden van mijn mede forumgenoten hierheen geweest en vond het top)
6: Silentdisco bij de 3fm stage na de headliner bij de Alpha
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik heb ook weer een geweldig weekend gehad al heb ik wederom weinig bandjes gezien. Ik heb Bazart gezien en De Staat. Daarnaast Rag N Bone Man vanaf achter de mainstage en het laatste stuk van Gorillaz. Ook nog een stuk van NERD gezien. Ik was er als vrijwilliger bij Lowlands Parking en had helaas 2 middag/avond diensten op vrijdag en zondag waardoor er sowieso weinig viel te bekijken omdat ik aan het werk was.

Zaterdag was ik vrij maar toen was er een hoop te doen omdat een van onze groep gestoken was oid en daardoor niet meer kon lopen. We hebben toen een rolstoel geregeld via Marktplaats, vervolgens hebben we er een voetsteun aan gemaakt met materialen die beschikbaar waren. Daarna zijn we naar het terrein gegaan en moesten we vanaf backstage alpha het hele publiek door met die rolstoel bij NERD, die al bezig waren. Maar goed de dame in kwestie heeft wel genoten vanaf de rolstoelplaats dus het was het waard.

Hopelijk heb ik volgend jaar wat meer geluk met mijn diensten en kan ik eens wat meer zien, plus hopelijk komen er wat meer rockbands en wat minder hiphopshit.

Anyway als je op donderdagmiddag/avond aankwam en op P15 terecht kwam is de kans groot dat je me aan het werk hebt gezien.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Zoals beloofd hier nog even een iets uitgebreider verslag van mij :)

Donderdagochtend rond een uur of 09:30 aangekomen, wel een tijdje stil gestaan op de Dijk, maar niet vervelend verder.
Op een bepaald moment ging het rijden, en konden we snel parkeren. De rij voor de entree viel ook erg mee, en we waren vrij snel de brug over.
Helaas stond Camping 2 al helemaal vol en zijn we meteen doorgelopen naar Camping 1, hier was plek zat en hebben we echt een mooie en vooral ruime plek gescoord met ze allen. (16 man!)
Uiteraard wouden wij (net zoals iedereen) naar de silent disco, maar de helft van de groep had maar koptelefoons. Best frustrerend als je buren koptelefoons hebben en ze bij de plek blijven zitten zonder erheen te gaan. Dus voor een volgende keer lijkt het me goed, dat als je van het festivalterrein af gaat, je de koptelefoon ook weer in moet leveren.
Verder lekker beetje gestruind, mensen gesproken, gedanst bij de Xray en gechillt bij de tent. Donderdagnacht/vrijdagochtend nog wat fikse buien over ons heen gehad, maar daarna alleen maar prachtig weer.

Vrijdag begonnen bij Arp Frique, ik had deze band al gezien op het bevrijdingsfestival in Utrecht en heb het voor elkaar gekregen om de meeste mee te nemen i.pv. Jacin Trill / Bazart & Delasoul. Niemand heeft er een seconde spijt van gehad. Vanaf dat we binnen waren alleen maar gedanst op die heerlijke ritmes. Vanaf dat moment wist ik het, dit word een top Lowlands.
Vervolgens was de keuze Death From above of Little Simz , uiteindelijk gekozen voor Death, maar wat een herrie zeg. Ik heb zelfs voor het eerst in me leven meteen oordopjes gehaald. Had ook echt het gevoel dat het geluid niet goed afgesteld was. Slechte keuze dus.... Vervolgens naar The wombats gegaan, was eigenlijk wel prima en nog het begin van DJVT meegepakt. Daar vrij op tijd weg gegaan om vooraan te staan bij Brockhampton, Maar man man , wat was het druk bij DJVT , ik heb het volgens mij niet nog ergens anders zo druk gezien. Ik moest echt me best doen om er doorheen te komen. Maar eindelijk, mijn eerste echte Must see van het weekend was daar: Brockhampton en wat was het fijn zeg, echt genoten. Ook de mensen van onze groep die het helemaal niet kende vonden het geweldig.
Omdat ik Gorillaz wou zien, ben ik weer terug gelopen richting de Alpha, maar onderweg toch nog even gestopt bij Tsheque . Fijne Frontvrouw en heerlijke up tempo muziek, naarmate de show vorderde werd het steeds beter, uiteindelijk toch helemaal afgekeken.
Dan op naar de 2e must see van het weekend --> Gorillaz , ik was nog maar met 1 maat want de rest was allang aanwezig om Gorillaz te zien. Toen we daar aankwamen stond er een flinke rij voor het voorvak die net open ging, ik weet niet hoe maar we konden zonder problemen het voorvak in en ook hier hadden we een goede plek. Het optreden begon goed, maar eigenlijk pas nadat Little Simz op het podium kwam werd de show naar een hoger niveau getilt. Wat een chick zeg, vond het super. Daardoor zat ik de rest van de show er ook wat beter in. Niet de beste show van Gorillaz ooit, maar wel genoten. De eerste nacht beetje lopen struinen tussen alle tenten, echt zoveel gedaan en gezien. Alles was top. Vond Jarreau vandal er wel echt tussen uit springen.
Moe maar voldaan op naar de volgende dag..

De zaterdag begonnen bij Jacob Banks, de tent liep snel vol en deze man heeft me toch een goede stem. Echt genoten, was eerder dit jaar al in paradiso geweest. Daar vond ik hem nog sterker. Kwam ook misschien omdat er 2 gasten achter me stonden die heftige (schreeuw) gesprekken aan het voeren waren over Post malone , Keta & dat ze JB saai vonden. Ik heb ze vriendelijk verzocht of het wat minder kon, maar mocht niet baten en werd zelfs uitgelachen. Dus ben zelf maar verplaatst. Eerst volgende was Sofi Tukker , veel over gehoord/gelezen en vind de muziek altijd wel lekker. Maar ik vond het de hype niet waard, beetje te plat en eentonig. Dan komt er nog zogenaamd de beste danseres, maar was ook meer een Gimmick. De act was verder niet heel slecht, maar ook niet heel goed. Daarna Stormzy gezien , WOW DIT WAS ECHT HEEL GOED! Alles klopte, de setlist, de raps, het publiek. Het was helemaal top :) Daarna doorgegaan naar de staat, kan er niks aan doen, maar vind het gewoon een fijne band en ook nu toonden ze dat weer aan. Met als hoogte punt natuurlijk witch doctor , Ik denk dat er wel 7 of 8 cirkels waren in de Alpha . Heel tof ! Evenals de nieuwe nummers :) Toen terug gelopen voor Nile Rodgers, maar hier was het echt te druk, dus helaas niks kunnen zien.
Stukje Txarango meegepakt, was erg leuk en gezellig om vervolgens naar N.E.R.D te gaan. Maar dit viel me erg tegen helaas, leek meer op de grote Pharrel show.. Als ik al die hitjes wil horen ga ik wel naar de plaatselijke kroeg/disco...
Vervolgens de nacht in gegaan, begonnen met de hele groep in de Heineken , maar ik wou perse Sophie zien dus in me eentje heen gegaan. Vond het wel tof , maar niet spectaculair. Daarna stukje Yalah Yalah tot het einde gepakt om daarna aan te sluiten in de Bravo voor Surgeon & Rubinstein . Ja het was druk, maar het was vooral de rand eromheen waar het druk was. Als je er doorheen was, was er genoeg ruimte in de Bravo waar je gewoon lekker kon dansen. Rond half 5 richting de tent gegaan...

De volgende dag wou de helft van de groep beginnen met Smartlappen en de andere helft met Spinvis . Beide echt niet mijn ding, maar uiteindelijk voor kwaliteit gekozen --> Spinvis. Geen enkele seconde spijt gehad van me keuze, ondanks mijn fikse kater (Heb de zondag ook maar geen druppel meer gedronken en drugs gebruik ik sowieso niet) heb ik echt ontzettend genoten van deze band. Vanaf nu ben ik fan !
Daarna naar Joost gegaan in een stinkende BOMVOLLE tent, de X-Ray puilde aan alle kanten uit. Gelukkig nog met ze 8e een plek kunnen vinden en was het wachten tot het los ging, en dat gebeurde vrij snel . Toen konden we naar voren en zijn we gebleven, ik kan er niks aan doen maar vond het geweldig, was helemaal doorweekt toen ik eruit kwam en had even een 15 min nodig om bij te komen. Daarna was Confidence Man aan de beurt, wel een leuk bandje, niet bijzonder (Vond ik) maar wel dansbaar en gezellig publiek.
Vanuit daar naar 1 van mijn favoriete bands --> Dropkick Murphys , heb ze natuurlijk al vaker gezien en het is altijd hetzelfde, maar blijft gewoon leuk,
Heb er nog even goed aan me blauwe plekken kunnen werken ;-)
Was wel gesloopt na Joost & DM dus maar beetje rond de Alpha blijven hangen, wou Kendrick toch graag zien dus heb Dua lipa maar meegepakt. Echt niet mijn muziek, maar het was wel goed. Kon er toch wel redelijk van genieten en de productie + show was leuk om te zien.
Daarna weer het voorvak in bij King Kendrick, was wel even heftig want was aardig dringen, meisjes die huilen en beveiligers die schreeuwen, maar goed opnieuw een goede plek bemachtigd. De show was niet zo goed als in de ziggo, maar het was zeker 1 van de betere show van het weekend. Vervolgens de laatste nacht in, begonnen bij Fiesta Macumba, is niet echt mijn muziek maar er hangt altijd wel een lekker danssfeertje.
En toen ik dacht dat ik echt door mijn Energie heen was, kwam ik bij Metrik & Pythuis terecht, hier heb ik echt werkelijk alles eruit gehaald wat er nog in zat. Wat was dit ongelooflijk goed, ik merkte het ook aan alles en iedereen om me heen...
Moe maar voldaan terug naar de tent om vervolgende de volgende dag vroeg en zonder file naar huis te gaan..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Nachten op LL waren erg druk op het eerste gezicht, maar als ik even de moeite nam om mezelf door de buitenkant te dringen dan werd het dieper de tent in alleen maar minder druk en kon je gewoon prima dansen. Wel denk ik dat het een oplossing kan zijn om de Alpha tot een uur of 3 na de laatste act open te houden met een alternatieve 90's rock of iets dergelijks.. Zodat niet na de laatste act duizenden mensen dezelfde kant op moeten....

Verder vond ik de Vluchtelingen WC's ook top ! Daar kon ik echt even de tijd voor mezelf nemen ;-) !

Sexyland is ook een mooie toevoeging aan het terrein, net zoals de Adonis (Vorig jaar al). De Desperado moeten ze gewoon een open tent van maken, veel te heet en druk daar.
Het is prima om daar gewoon een overdreven commerciële line up te hebben.

Keta is volgens mij de nieuwste hype op LL. Viel me op Woohah festival ook al op dit jaar.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Edit: Sorry, comment in het verkeerde topic gepost. Oops.

Als het Coldplay is, zou dat eerder wat voor Pinkpop zijn.
Tame Impala, Arctic Monkeys en Florence + The Machine zou geweldig zijn. En zou het zelf erg leuk vinden als Twenty One Pilots en Vampire weekend (nieuwe albums), daaronder staan. Verder niet echt een idee van hoe of wat.

Edit: Acht de kans Tame Impala best groot. EvE had al aangegeven dit jaar net aan een headliner door Japan gemist te hebben. Waarschijnlijk ging dit om Tame. Daarbij is het tijd voor een nieuw album van hun. Laat maar komen.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Ook coldplay en foo fighters ooit begonnen als kleinere bands op Lowlands. Dan mogen we toch een keer wat terug verwachten?. Dave en zijn mannen hebben dat gedaan alleen had hij nog beloofd om terug te komen de laatste keer. Maar goed Tool is Marc ook wel blij mee denk ik . En zo zijn er nog wel een paar. We gaan het weer beleven volgend jaar . Als het net zo gezellig wordt is voor mij oké. Muziek stylen blijven veranderen al vind ik dat de hoofdacts bij mij geen indruk hebben gemaakt. Dan denk ik dat Nile Rogers en chic dat dik hebben overtroffen. En dat op die leeftijd . Was absoluut Alpha waardig.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Keta is volgens mij de nieuwste hype op LL. Viel me op Woohah festival ook al op dit jaar.

Volgens mij is het op dit moment de grootste hype om gewoon alles door elkaar te flikkeren. Ik heb er weinig last van gehad en de sfeer was weer dikke prima!

Rolling Coastal Blackout Fever - Leuk bandje maar wel weinig tempowisselingen tijdens de show.
Protomartyr - Retestrakke band die weer overtuigd met ondergewaardeerde songs.
George Fitzgerald - Lekker wegdromen buiten die retevolle X-Ray. Leuke laatste plaat. Ben benieuwd naar welke grootte George gaat doorgroeien.
Brockhampton - Jahoor, de act van het jaar stond er zonder hun doorbraakmember Ameer. Wat heb ik uitgekeken naar deze show. Nog eventjes doorgekregen dat ze op Pukkelpop een 3/5 kregen. Dat maakte mij echter alleen maar benieuwder. Wat een groep is dit zeg. Die gasten gunnen elkaar alles en genieten van deze wave waar ze nu opzitten. Don Mclennen en vooral Joba wisten mij het meest te overtuigen. Don is retestrak live en brengt energie voor 10! Joba weet nog meer op te vallen op plaat en wordt als publieksfavoriet naar voren geschoven. Kevin doet ook precies wat ie moet doen als groepsleider. Dan hebben we het nog niet eens over Matt en Merlyn gehad. Bearface is de enigste die wat minder op zijn plaats lijkt. Niet gek als iedereen lines krijgt op vrijwel elke song en jij als zanger maar op enkele songs je dingetjes aan doen. De hele show durende pit was leuk maar ik hoop bij toekomstige shows ook meer rustige songs te horen. Die vind ik misschien nog wel leuker als de energieke setlist die we vrijdag kregen. Laten we hopen dat ze hun koppen bij elkaar houden en we nog enkele albums/tours van deze groep mogen verwelkomen.
The War on Drugs - Helaas maar 3 songs meegepakt en dat was weer zoals we ze kennen, bizar goed!
Gorillaz - Viel mij iets wat tegen. Niet de euforische, speelse en meezingende show die ik had verwacht. De minder bekende oude en de nieuwe nummers doen mij eigenlijk niet zo veel.
Beste van de nacht - Fatima Yamaha

Bonobo - Enige tegenvaller van deze set was toch wel zijn plek op het affiche. Had die man de Bravo laten sluiten ofzo. Eric, verdomme!
Grizzly Bear - Helaas niet mijn lichaam in de tent weten plaatsen. Buiten de tent klonk het velen maten strakker en kwam ik er achter dat Grizzly Bear zeker geen saai indiebandje is.
Nile Rodgers - Feest, hits en een prachtvent! Geweldige sfeer en genieten maar. Helaas niet helemaal mijn genre.
NERD - De beste headliner van het weekend misschien wel. Wat een feest wat dit. Tuurlijk het was wel een beetje een grote Pharrell show en het kwam over als ietswat makkelijk scoren maar wat ging het veld los op al die hits. Dan moet je ook niet janken.
Beste van de nacht - Charlotte de Witte

Patti Smith - Doet ze nog heel goed na al die jaren. Mooie liedjes, iets te theatraal voor mij.
Zhu - De meest verrassende kleine naam. Nooit interesse gehad in zijn muziek maar deze show was leip. Helaas weeer buiten de X-ray maar ik zal me dus eens moeten verdiepen in deze act.
Kendrick Lamar - De ultieme headliner van dit jaar bracht helaas niet die uitermate goeie show Lowlands. Wel een goeie show.
San Holo - Heb niks met de muziek maar dit doet hij toch heel leuk. Continue een hitje of remix waar iemand iets mee heeft. Tim en Kamal erbij. Lekker man.
Beste van de nacht - Ame en Piratenfeest

Top 5
1. Brockhampton
2. Bonobo
3. NERD
4. Zhu
5. Nile Rodgers

Wat een geweldig festival blijft dit. Nogmaals overtuigd waarom Lowlands HET festival is van Nederland/België.
Het festival voelde nog meer als de afgelopen jaren als één geheel. De Bravo blijft iets te klein, het is ver lopen tussen de Alpha en Bravo en de Armadillo blijft een kutplek als het wel regent maar al die hangplaatsjes die er dit jaar waren. Het klopte gewoon. Tussen elke stage was iets te doen, een eetkraampje, een unieke hangplek of een podium. Lowlands 2018 was gaande en dat gaat in 2019 ook zeker weer zo zijn. Ik hoop dat de line-up me volgend jaar weer iets meer aanspreekt. En anders koop ik toch gewoon een kaartje Eric.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
166
Afgelopen weekend was voor mij de eerste keer lowlands en ik kan nu al stellen dat dit mijn favoriete festival is. De sfeer vond ik echt fantastisch en iedereen was voor mijn gevoel in een goede stemming, nog meer dan bij onze zuiderburen op pukkelpop. Het terrein lag er erg mooi bij met genoeg plekken om even te zitten. De armadillow viel ook zeker in de smaak en vond de tenten allemaal erg fijn, met als hoogtepunt de bravo in de nacht die dan diende als een ware technokathedraal. Aangezien ik nog best veel acts heb gezien dit weekend wou ik het even bij een top 10 laten.
1, Gorrilaz: Wat stond ik hier hard te fanboyen. Vanaf begin tot eind alles meegeschreeuwt en gedanst. Vond Albarn nog best in een prima vorm en de setlist ook nog best okay. Vond het op Lowlands nog beter uit de verf komen dan in de ziggodome, waar ze ook al een briljant optreden neer hebben gezet.
2. Amenra: Dit was een van de gruwelijkste en meest intense optredens waar ik ooit geweest ben. Toen ik het van te voren een paar keer luisterde wist ik niet zeker of dit me zou bekoren maar man wat heb ik staan genieten. Het was misschien niet echt een spot voor hun, zo in de middag als het licht is, maar dat stoorde me geen moment. Ik werd helemaal meegezogen en ben bekeerd tot the church of Ra.
3. Brockhampton: Dit was me een partij vuur op het podium zeg. Was hier nog niet helemaal bekend mee maar na deze onwijs sterke show op lowlands stop ik maar niet met luisteren naar deze gasten. De dynamiek en chemie tussen de leden was door de hele bravo te voelen wat de kers was op de taart van ijzersterke nummers.
4. Nile Rodgers and Chic: Briljante man, briljante band, briljante nummers. Iedereen uit zijn dak. Bravo was hier te klein voor.
5. King Gizzard and the lizard wizard: Deze band bewees zichzelf maar weer eens. Een uur en een kwartier was het een en al knallen geblazen met deze aussies. Het was eerst het plan om hier optijd weg te gaan voor kendrick lamar, ook omdat we King gizzard al 3 keer eerder hadden gezien en ze toch wat minder exclusief zijn. Toch hebben we de hele show afgekeken omdat het gewoon te leuk was om bij weg te gaan. Ze kregen een headlinespot in de bravo en hebben laten zien deze meer dan waard te zijn.
6. Stormzy: Bijna niks verstaan van zijn raps vanwege het zware accent, maar dat scheelde niks. Deze man had het vuur dat Kendrick dit weekend miste.
7. Nils Frahm: Wederom fenomenaal. Je moest even een aardig stuk de tent in om niet tussen de praters te staan, maar als je daar eenmaal stond was het genieten geblazen in trance.
8. Dropkick Murphys: vond ze vorig jaar op werchter wat tegenvallen, maar hier waren ze in bloedvorm en iedereen deed mee. Was iets eerder weggegaan bij Patti Smith omdat ik zin had in een feestje en die kreeg ik dan ook.
9. Kendrick Lamar: Het was niet zo fantastisch als in de Ziggo dome, maar het was alsnog wel goed. Er zat zoals eerder gezegd gewoon wat minder vuur in, maar dan nog zijn de nummers gewoon on point en heb ik me kostelijk vermaakt met King Kendrick.
10. The war on drugs: Niet de hele show gezien, maar wat was het strak. perfect voor bij de ondergaande zon met die heerlijke dromerige nummers.

Dan nog eervolle vermeldingen voor De Staat (maar een half uurtje van gezien maar was weer erg goed), Spinvis en het nachtprogramma. Hierbij onder andere erg genoten van Yeaji, Charlotte de Witte en Peggy gou maar Metrik was toch echt wel het vetst. Anderhalf uur lang knallen op heerlijke drum and bass. Lowlands, tot volgend jaar!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
Lowlands blijft met voorsprong het fijnste festival van het jaar!

Minpunten: ehhhhhh, het enige dat ik me kan bedenken is de hele makreel bij de visafslag, was warm en te veel graten.

En stefano keizers, slechtste optreden in 11 jaar lowlands.
Totaal niet grappig en dan nog een beetje je publiek uitschelden dat ze geen humor hebben.
Absurdistische humor is leuk, maar dit was gewoon echt niet grappig, hele zaal liep ook leeg, en terecht!!!!!!!

Verder enkel hoogtepunten
het weer, het parkeren
het niet in de fil staan op de terugweg.
het heeeerlijke eten
de sfeer, de aankledeing, de plek op de camping.
en natuurlijk de bands
1. Nile rodgers, WAUW!!!
2. Amenra, voorste rij, damn!!
3. spinvis, helaas te laat,dus buiten de tent,maar wat gaaf
4. war on drugs, zooo mooi
5. de technonacht! ( althans wat ik me er nog van herinner!!)
6. Christeene!! niemand heeft hem gezien, maar die eerste 25 min. incl buttplug, geniaal!!!
7. uk comedy line up, was echt heel grappig!
8. de pad-thai bij de fresh asian keukengebeuren, was vegatarisch maar zoo lekker
9, smooky goodness!!
10 surinaamse pastechi!

mn nieuwe vriendin vond haar 1e lowlands erg leuk, volgend jaar weer!!
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik zou zweren dat ik mijn verhaal al gepost had, maar zie het niet terug:

Mijn verslag:

Donderdag
Op de donderdag begin van de middag aangekomen. Na ongeveer een sixpackje kwamen we door de ingang, helaas moesten we door de ''douane''. Omdat de camping vroeger open was dan we gewend waren, waren we al kansloos voor een camping over de brug. Uiteindelijk op camping 6 een prima plekje gevonden. Na het opzetten van de tentjes en nog wat bier zijn we rond 17:30 naar het festivalterrein gelopen. We wilden naar de silent disco, maar waren al volledig kansloos voor een koptelefoon. Helaas was dit gewoon slecht geregeld. Nog een aantal uren rondgedwaald, toch een beetje verveeld en naar de camping gegaan om nog een potje te klaverjassen en zijn we al rond half 2 naar bed gegaan.

Vrijdag
Na de enige goede nacht van het weekend, zijn we eind van de ochtend naar het festivalterrein gelopen. Omdat we toch al langs Bravo liepen, even 2 nummers van Bazart gezien. Muziek stond erg hard, misschien dat de oortjes nog even moesten wennen. Vervolgens naar eerste must see act De La Soul gelopen; was leuk, maar zat zeker meer in, miste een rauw jaren 90 hiphoprandje. Niet veel later The Wombats bekeken vanaf het gras bij de Alpha; klonk best goed, maar altijd moeilijk te beoordelen hoe goed het is vanaf het gras. Vervolgens nog een stukje Nils Frahm en Jeugd van Tegenwoordig meegepakt; grotere tegenstellingen heb je bijna niet. Kan beide wel waarderen. Vervolgens was tweede must see act The War on Drugs aan de beurt. Ik vond dit echt perfect van begin tot eind, een van de twee beste optreden van het gehele weekend. Laatste serieuze optreden van de vrijdag was Gorillaz. Hele goede show met verschillende facetten, helaas vind ik sommige nummers gewoon niet boeiend genoeg om het als een perfect optreden te beschouwen. Leuk dat we Little Simz nog even mochten zien, maakte een sterke indruk.
Tijdens de nacht begonnen we met de Indiedisco. Helaas was dat niet meer in Charlies, een groot gemis voor de nacht. Indiedisco was prima, maar gaf ook weer niet een optimale feeststemming en ik vond het te vaak afwijken van indie. Later in de nacht veel bij ArmadiLLow geweest en nog een stukje India; draaiden ze beide lekkere muziek. Uiteindelijk van uurtje of 5:00-9:00 geslapen.

Zaterdag
Eerste optreden van de zaterdag was DeWolff. Erg sterk optreden en je zag duidelijk dat de band het mooi vond om op Lowlands te mogen spelen. Even in het gras gezeten bij Trixie Whitley (niet echt een mening over), vervolgens ook by Rhye nog in de houtsnippers gezeten (ook niet goed genoeg meegekregen om de kwaliteit te beoordelen). Grizzly Bear wel volledige in de tent bekeken; ze speelden niet slecht, maar het kon bij niet echt boeien. Vind die twee zangers te weinig uitstralen en kregen het publiek niet heel goed mee. Wat momentent later ging ik samen met een vriend naar must see BORNS kijken, andere twee vrienden bij Nile Rodgers. BORNS was echt de grootste teleurstelling van het weekend; slecht geluid en slecht gespeeld; kon bijna de bekendere nummers niet herkennen. Na zo’n 20 minuten daar weggelopen om bij onze vrienden bij Nile Rodgers aan te sluiten; daar gelukkig nog wel een deel van het feestje kunnen meemaken, ook al moest het vanwege de drukte buiten de Bravo-tent. Laatste serieuze optreden van de zaterdag was must see NERD, helaas hierdoor Miles Kane niet gezien omdat we een goede plek bij de Alpha wilden. NERD was zeker vermakelijk en van genoten, maar muzikaal geen hoogtepunt. Ze waren vooral bezig met publiek en minder met het volledige spelen van een setlist. Helaas ook geen Provider en ik vond het slot ook wat tegenvallen; mosh pits bij een te rustig nummer daarvoor, en dat zelfs 2x achter elkaar.
Tijdens de nacht eerst bij de hiphop in Heineken wezen kijken. Viel tegen; omdat ze veelal alleen ‘’hiphop’’ draaiden van de afgelopen jaren, niet de hiphop uit de jaren’90 waar wij van houden. Wellicht dat dit later misschien niet meer zo was, maar duurden ons te lang om daarop te wachten. Nog even bij Hacienda geweest, maar vooral bij ArmadiLLow. Mooi feestje hoor! Kwamen nog wat oude bekenden tegen van twee jaar geleden, leuk mee gefeest. Tijdens het teruglopen naar camping 6, moesten een vriend en ik allebei naar de WC voor een grote boodschap. Helaas was het WC-gebouw op camping 6 afgesloten en moesten we met wat nood naar camping 5. Later hoorden we dat er een leiding geknapt was bij camping 6 en dat iemands tent daardoor helemaal onder de schijt zat, aiiii. Hoeveelheid slaap was weer wat minder: 6:30-9:30

Zondag
Alweer de laatste dag (ging echt supersnel). Begonnen met Spinvis. Wat een goed optreden! Enige optreden die mij wat emotioneel maakte. Samen met The War On Drugs de beste optreden van het weekend. In de middag hadden we weinig dingen die we moesten zien. Wat gezien van Rag n Bone man en Amber Run. Rag n Bone man vond ik niet veel voorstellen. Amber Run klonk goed (en hard), maar kenden ik niet goed genoeg om er optimaal van te genieten. Doorgelopen naar DMA’s, dit vond ik dan zeker wel lekker klinken. Ezra Furman van buiten de Lima geluisterd, klonk zeker ook goed. Vervolgens weer terug naar Heineken en naar Nick Murphy gegaan. Was ik ook niet heel erg bekend mee, maar vond het een sterk en vermakelijk optreden en zorgde ervoor dat de heupjes losgingen. Laatste serieuze optreden van de zondag was Kendrick Lamar, helaas daardoor King Gizzard gemist. Kendrick was erg sterk. Was wel verschrikkelijk druk en warm daar. Enige minpuntje vond ik het slotnummer en dat DNA en King Kunta al vrijwel meteen werden gedaan, maar zeker van genoten.
De laatste nacht begon met verrassingsact Pete Philley. Leuk dat we dat nog even gezien hebben, gaf al zijn energie in het snikhete Desperados. Nog even voor de regen geschuild bij pillen- en huisvuilzakkentent Bravo, maar rest van de nacht bestond eigenlijk vrijwel alleen uit ArmadiLLow; enige tent waarbij de muziek ons echt aansprak. Weer mooi feestje gehad. We hadden in een van de nachten ook nog wel bij Sexyland of Ardonis willen kijken, maar de rijen waren er steeds de druk wanneer wij gingen kijken. Maar: top weekend gehad!

Toppers: The War on Drugs, Spinvis, Kendrick Lamar, ArmadiLLow
Goed: Gorillaz, DeWolff, Nick Murphy, DMA’s, Amber Run, Pete Philly
Vermakelijk, maar had meer in gezeten: NERD, Grizzly Bear
Wel gezien, maar niet echt een oordeel over kunnen vormen: Bazart, The Wombats, Nils Frahm, Jeugd van Tegenwoordig, Trixie Whitley, Rhye, Ezra Furman, Nile Rodgers
Tegenvallers: BORNs, Rag n Bone man, HipHop-tent, silent disco

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Je had ‘m inderdaad al gepost, maar het kan gebeuren dat lange posts door een edit als spam wordt aangemerkt. Daardoor is ie nu niet meer zichtbaar. Wij Mods kunnen ‘m in dat geval ‘ontspammen’, dus een kort berichtje dat je post was verdwenen had genoeg geweest! Voor de volgende keer dan maar... ?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Zijn er trouwens meer mensen hier die wel een parkeerticket hebben gekocht maar die nergens moesten laten scannen? Ik ben zo de parking op gereden met mijn parkeerticket in de aanslag maar niemand gezien.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Zijn er trouwens meer mensen hier die wel een parkeerticket hebben gekocht maar die nergens moesten laten scannen? Ik ben zo de parking op gereden met mijn parkeerticket in de aanslag maar niemand gezien.

Jep hier ook.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken