Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

johanderksen

Nieuw lid
16 aug 2018
2
0
Hallo! Even een vraagje, hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb Guest/press bandje voor zaterdag, mag ik daarmee ook overnachten dat ik zondag naar huis ga?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Lekker eerste daggie!!
The fever 333 was echt te gek!
Bazart gewoon wel leuk!
Black coastal was saai...
Death from above ernstig slecht!
The wombats heel leuk!
Nils Frahm vanaf een bankje, heel lekker!
Lauv, groot talent!
The War on drugs, rete strak wel veel van het zelfde! Heerlijke gitaar solo’s
The gorillaz, alles wat ik er van gehoopt had! Fantastische headliner! Mega boeking van lowlands!
Nu ben ik aan het poepen en daarna nog even een dansje doen!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Niet vergeten: straks om 15:00 de Festileaks Meet-up op het veldje voor de Haciënda! Je herkent ons aan de truien met FL logo erop :)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Lekker eerste daggie!!
The fever 333 was echt te gek!
Bazart gewoon wel leuk!
Black coastal was saai…
Death from above ernstig slecht!
The wombats heel leuk!
Nils Frahm vanaf een bankje, heel lekker!
Lauv, groot talent!
The War on drugs, rete strak wel veel van het zelfde! Heerlijke gitaar solo’s
The gorillaz, alles wat ik er van gehoopt had! Fantastische headliner! Mega boeking van lowlands!
Nu ben ik aan het poepen en daarna nog even een dansje doen!

Ik heb het via de livestream gevolgd, maar kwam er helema niet in bij Gorillaz. Zó veeel traagheid. Gelukkig heb jij het daar anders ervaren!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik zij achteraf wel, ze hadden er best een paar nietszeggende nummers uit mogen halen... maar de totaal ervaring vond ik fantastisch. En mijn vriendengroep vond hetzelfde.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Zaterdag!
Luwten was het beste begin van de dag dat ik me had kunnen wensen.
Dewolff wat een goede band zonder ook maar een enige hit.
Nakhane was super tof! Hele diepe bassen! Heerlijk!
Sofi Tukker gekozen boven bonobo omdat ik zin had in een feestje, hele slechte keuze.
Grizzley Bear, erg goed maar iets te rustig voor dat moment.
Borns gekozen boven Nile Rogers, ik had duidelijk Pech gister. Leuke liedjes maar niet zoon goede uitvoering.
James Bay heel muzikaal, heb ik mij heel goed vermaakt!
NERD was inderdaad de verassing van het weekend. Jezus wat was dat slecht!!! Echt een pharell/neptunes sing along.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.779
Zo, het zit er weer op. Was een fijne editie dit. Fijn publiek ook weer. Voor mijn gevoel wat minder gezien dan anders. Ook minder vooraan gestaan dit jaar. Vervelend was wel dat ik gisteren Kendrick Lamar heb moeten overslaan vanwege een knieblessure die ik van de week met voetbal had opgelopen. Lopen ging steeds moeizamer dus de gedroomde afsluiter van het festival gemist.... Super balen. Maar gelukkig ben ik de vorige twee keer op Lowlands wel erbij geweest.

Vrijdag begonnen bij The Fever. Dachten er even rustig in te komen, maar wat een bak herrie. Vond het helemaal niets, een groot cliche. Daarna De La Soul en Protomartyr. Allebei goed, gewoon wat je kon verwachten. Toen veel staan kletsen met bekenden en George Fitzgerald buiten de tent gevolgd. Toen Brockhampton. Ik had er heel veel van verwacht, maar het viel me toch wel wat tegen. Misschien lag het aan mij (waarschijnlijk ik wel als ik lees hoe lyrisch anderen waren), maar het pakte me niet. Terwijl ik hun albums suptertof vind. Daarna een stuk van The War On Drugs gezien. Erg goed gewoon, al blijft het wel heel erg binnen de lijntjes. Toen Bicep gezien, dat was gelijk mijn hoogtepunt van de zaterdag. Heerlijk gewoon. Hoe goed ik het ook vond, wilde de Gorillaz graag zien en ben dus eerder weggegaan richting Alpha. Was een fraaie headliner, Gorillaz. Toch ook daar eerder weggegaan om nog een klein stukje Christeene mee te pikken. Dat was wel een vrij bijzondere ervaring. Redelijk leip gewoon. Stukje Job Sifre en daarna gingen de lichtjes langzaam uit.

Op zaterdag begonnen bij DeWolff. Vaak gezien, maar ouderwets strak weer. Heel fijn begin van de dag. En aangezien ze net als ik oorspronkelijk ook uit Geleen komen, kunnen zij altijd op wat extra sympathie rekenen wat mij betreft ;-). Daarna Trixie Whitley en Bonobo. Vooral de laatste was weer fenomenaal. Wat een fijne muziek. Daarna was Stormzy aan de beurt!!! Moddervet optreden; hoogtepunt van de dag. Gevolgd door Portico Quartet in de X-Ray, een ander hoogtepunt. Mooie, chille muziek. Nile Rodgers en David August daarna, ook erg goed. Beetje vanaf de zijkant gevolgd. Vervolgens stuk Miles Kane (prima) en Richie Hawtin (wat was hij weer goed zeg) en afgesloten met Floating Points. Een waardig einde van stiekem een supertoffe dag. Op voorhand vond ik de zaterdag op papier het minst interessant, maar dat was een verkeerde inschatting.

Zondag langzaam op gang gekomen weer. Maar wat was Spinvis weer mooi. Ideale start van een dag, gevolgd door de zondagmiddagreggea van Protojje. Geweldig, die traditie moeten ze altijd in ere blijven houden. Hapje eten en toen op weg naar Patti Smith. Wauw gewoon. Wat een power. Geweldige cover ook van Midnight Oil. Daarna Suicide Boys. Was wel vet aan begin, maar op een gegeven moment verandert het toch in een kunstje. Jammer. Daarna Agar Agar, nog zo'n absoluut hoogtepunt. Heel erg tof gewoon. Helaas hield ik het daarna niet meer met mijn knie. Met pijn in hart Kendrick Lamar gemist. Weggestrompeld...

Maar desondanks: was een hele mooie editie. 16-17-18 augustus 2019 geblokkeerd in de agenda, we zijn er weer bij!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Dank aan iedereen die langskwam bij de Festileaks Meet-up! Super leuk sommige van jullie te spreken :) Foto's staan inmiddels online op Facebook: https://www.facebook.com/pg/Festileaks/photos/?tab=album&album_id=2315163401861548 en video's van jullie prachtige dansjes op Instagram: https://www.instagram.com/stories/highlights/17971968823044490/
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Hier hetzelfde, ik vond de sfeer dit jaar fenomenaal, maar ik heb ook veel minder gezien dan vorig jaar. Op de zaterdag heb ik inclusief het nachtprogramma slechts 5 acts gezien. Wel al een voorlopige top 5 kunnen samenstellen:

1. Gorillaz (ik stond ik het voorvak, wat een show)
2. Nile Rodgers & Chic (voor mij de verrassing van het jaar)
3. Bonobo (Vorig jaar nog gezien, maar nog steeds ongekend goed)
4. Brockhampton (Zeer energieke show in de Bravo)
5. Peggy Gou (Mooie set van ruim 2 uur)

Benieuwd naar de verdere top lijstjes. Als ik een flop-lijstje zou moeten maken zou N.E.R.D. op 1 staan. Echt niet verwacht.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Wat een fucking heerlijke editie weer! Echt fantastisch genoten.
Voor mij ging het weekend een beetje als volgt;
Donderdag 3:30 's nachts opgestaan om om half 6 in de autorij voor de camping te staan. Alles voor een goede plek op camping drie en die hadden we zeker!
's Avonds eigenlijk net iets te hard genoten van de silent disco, wat ieder jaar een beetje voor een brakke vrijdag zorgt haha. Maaaar dat kon de pret niet onderdrukken, want het was een heerlijke eerste festivaldag.
Jacin Trill was één groot feest, het was echt heerlijk. Je kan z'n muziek stom vinden (ik vind het over het algemeen ook meer een grap), maar wat was die show vet zeg. Grote pits, veel springen, veel meezingen: een aangename verrassing als start!
Daarna stukjes De la soul en Little simz. Voornamelijk die tweede erg vet, maar buiten de tent pakt het toch niet helemaal lekker. Wel erg tof tho.
Toen was het tijd voor Jordan Rakei; wat was dat lekker. Vet mooie muziek die je meeneemt. De Heineken liep erg leeg, maar ik kon er erg van genieten, wat een stem!
Daarna naar Brockhampton om gelijk vooraan te staan. Een van de beste shows uit m'n leven. Ik heb keihard staan janken tijdens Bleach en Face en keihard staan pitten en schreeuwen bij nummers als Truman, Queer, Star, Sister/Nation, welke eigenlijk niet? Het was echt te fantastisch.
Daarna even bijgekomen bij de tent om vervolgens naar Gorillaz te gaan. Chille headliner; aantal nummers pakte me heel erg, andere totaal niet. Sowieso meer een nostalgie ding voor mij persoonlijk.

Zaterdag eigenlijk pas begonnen bij Bonobo. De vrijdag was iets too much voor mij haha. Chill op de heuvel gezeten, erg relaxed.
Daarna stukje Grizzly bear gezien. Alleen Two Weeks pakte me echt. Vond het heel saai, in vergelijking met de 3voor12 review.
Nog steeds brakkig van de vrijdag ben ik lekker bij de tent gaan chillen en ben ik vervolgens naar N.E.R.D. gegaan. Jezus wat vond ik dat tof. Veel bekende hits, publiek om mij heen deed super tof mee en love het nieuwe album. Goed genoten. Vervolgens de zaterdagnacht hiphopnacht in de Heineken. Erg lekker!

Zondag opgestaan en rustig aan opgestart om vervolgens naar Joost te gaan. Wat een stank in de xray en wat een warmte. Ben na drie nummers Joost weggegaan, omdat het gewoon te warm was. Was overigens wel echt een gek goed feestje.
Vervolgens pas eigenlijk weer bij Dua lipa pas weer iets echt gezien. Lekkere show, gaf me goede energie voor de rest van de avond! Erg mooie vrouw ook natuurlijk, helemaal verliefd op haar net zoals menig man en vrouw om mij heen.
En toen was het tijd voor King Kendrick, de show waar ik naast Brockhampton het meest zin in had. Wat zet hij (en vooral band) toch een vette show neer. Ik was dan ook keihard aan het meeschreeuwen en springen. Het probleem was dat vrijwel niemand om mij heen hetzelfde deed. Vond het publiek heeeeel erg tam en daardoor vond ik het helemaal in het niets vergeleken met z'n show in de Ziggo. Helaas, maar wel vet nog steeds.
Vervolgens meteen door naar Louis the child; heeeeel dik en heel nice, erg genoten.
Daarna een middelbare school reunie bij (mede) Zoetermeerder San Holo. Veel mensen die ik kende, m'n beste maat die blokfluit mocht spelen op podium bij z'n broer. Het was echt insane. Fantastische afsluiter van het weekend!

Mijn top 3:
1. Brockhampton
2. San Holo
3. N.E.R.D.

Tot volgend jaar everyone!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Zondag!
Spinvis was zo mooi en alles was raak!
Chase Atlantic zou zomaar eens een bandje van naam kunnen worden in de toekomst. Ik vond het wel een beetje over de top en te gelikt.
Joost wou ik gewoon eens ervaren, bizar, die hele tent kon alles van het eerste tot het laatste woord mee schreeuwen. Het was een groot feest en te gelijkertijd eigenlijk niet zo goed Haha
Stukje rag en bone man, man kan erg mooi zingen. Maar niet zo mijn ding.
DMA’s vond ik fantastisch!!
Ezra furman is een beetje gefrustreerd maar hij/zij kan wel lekker zingen.
Nick murphy vond ik heel tof, zeker het eerste kwartier
Dua Lipa was verassend goed, vond het eigenlijk heel leuk.
Kendrick, zo niet mijn muziek. Maar wat vond ik dit te gek!! En wat ging het publiek hard! Super Nice!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Dank aan iedereen die langskwam bij de Festileaks Meet-up! Super leuk sommige van jullie te spreken
Leuk initiatief dit, Jos en FL! Blij dat het zo'n succes was, blijkbaar. Is dit een voorproefje/eerste test op volgend festival seizoen waar dit meer zal worden gehouden? Ik spoor het alvast van harte aan :)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
En dan nog een keer een dikke veer in de reet van lowlands 2018! Het is en blijft elk jaar weer thuis komen! Wat een heerlijk publiek! De aanpassingen waren heel goed! Planet pradise is zoveel mooier nu! De geringe controle is zo fijn elke dag bij binnenkomst. De security is zo vriendelijk! Nooit lang in de rij voor eten en drinken. Tuurlijk zijn er dingetjes. Te weinig hoofdtelefoons donderdag. Te weinig wc’s voor dames. Maar echt wat was lowlands 2018 weer fijn!

Laatste note en dan ben ik heel benieuwd naar de andere verhalen! Vrijdag ochtend naar de miele powerwash geweest! Voor iedereen een aanrader voor volgend jaar! 20 minuten helemaal los in een wasmachine!! Zo cool!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Wat een heerlijke relaxte editie was het voor mij dit jaar. Veel gezien, maar ook heel veel niet af gekeken. Ik heb dit jaar minder krampachtig proberen vast te houden aan mijn uitgestippelde route en dat is me heel goed bevallen. Ook als ik na 3 a 4 nummers dacht, dit is het niet of het valt wat tegen, dan maar niet blijven staan.

Over het algemeen leek het of voelde dat het drukker was als in voorgaande jaren. Verder was het weer echt perfect en de sfeer onderling weer top. Ik kan van dat laatste altijd heel blij worden.

Donderdag, laat nog even het festivalterrein op gegaan om even een paar drankjes te doen. Grappig om al die mensen te zien met al die koptelefoons op. Verder leek het wel alsof het drukker was dan ooit op een donderdag. Dan is het stukje terrein wat open is, echt te klein.

Op vrijdag begon ik met achteraf één van de hoogtepunten van dit weekend. The Fever 333. Wat een energie, power en enthousiasme. Echt een band waar ik van denk, als ik dan toch in een band mocht zitten. Dan zou dit er één zijn! De band begon en de zanger zat met ruim 30 / 40 meter snoer direct midden in het publiek. De drummer was zeer aanwezig. Nog nooit een drummer zien opspringen op zijn drumkruk er op twee voeten op landen en dan een rondje draaien. De gitarist zat ook lekker in de show. In het einde zat ook hij midden in de pit. Ik heb me geen moment verveeld en voor ik het wist was het voorbij. Hoogtepunten qua nummers? Geen idee, echt voor mij één hoogtepunt! Tegelijk was dit voor het vervolg van mijn dag echt een probleempje.....
Hierna wilde ik even naar Bazart, maar ik zag de drukte in de Bravo van een afstandje en besloot maar wat anderen op te zoeken bij De La Soul. Dat viel tegen zeg. Behalve dat de band tegenviel, was drinken halen in de Alpha area niet te doen.
Gelukkig stond Death from Above 1979 op mijn lijstje. Maar wat een afknapper was dat. Te klein voor de Bravo, geen energie en een zanger die het gewoon continue niet haalt. Muziek klinkt het nog wel aardig, maar ik was behoorlijk teleurgesteld.
Daarna even Protomartyr maar bekijken. Ik had op voorhand mijn twijfels of het echt wat voor mij was. Ik vond sommige nummers wel erg goed, maar lang niet alles. Maar naar 4 nummers had ik het wel gezien en ging ik richting Bravo voor Nils Frahm. Wat klonk dit goed zeg, maar wat vervelend dat veel mensen gewoon niet hun mond kunnen houden bij een act als deze. Dan maar verder de tent in, maar daar ook hetzelfde. Ik kon me er moeilijk voor afsluiten en daardoor werd het niet, wat het wel zijn kon. Een prachtig optreden. Dus voortijdig afgehaakt en wat mensen opgezocht bij de Jeugd. Die knalden er zoals gewoon gelijk in, maar daarna leek het wel dood te slaan. Misschien te vaak gezien of op de automatische piloot. Ik weet het niet. Ik vond het dan ook prima verder en we gingen op weg naar Brockhampton.
Wat een heerlijke jonge honden energie (dus helemaal het tegenovergestelde van de Jeugd) en je voelde dat er wat ging gebeuren in de tent. Ik kende niet veel, maar wat heb ik me vermaakt. De afsluiter Boogie knalde er op het einde nog lekker in. Ik denk alleen dat die blanke met het bloempotkapsel niet lang zal blijven. Stak er toch wel behoorlijk bovenuit voor mij ten opzichte van de rest.
Daarna Maribou State. Helaas een slecht geluid en het kabelde zonder zangeres maar wat door. Jammer, ik had er wat meer van verwacht. Dan maar op weg naar de Gorillaz. Alsnog even het laatste nummer van The War on Drugs meegepakt. Te weinig van gezien om er iets van te vinden. Dan de Gorillaz. Ik ben geen superfan, maar wat was dit tof en goed zeg! De enorme entourage, de band de diverse rappers / zangers etc. Ik vond het allemaal fantastisch. Helaas was voor mij hierna de energie echt op.....

Op zaterdag weer op tijd aanwezig. Weer lekker wakker worden met Employed to Serve. Lekker potje metal in de X ray. Heel bijzonder? Nee, gewoon lekker 45 minuten rammen en beuken op hoog niveau. Zeer vermakelijk. Daarna een vriend opgezocht bij Dewolff om er samen achter te komen dat dit niks voor ons is. Dan door naar Trixie Whitley. Dat begon heel spannend, maar dat was naar 4 a 5 nummers wel over. Toen door naar Bonobo. Eerste keer voor mij en erg leuk! Hoogtepunten? Niet echt. Goede zangeres en een optreden dat ruim voldoende was. Eerder weggegaan omdat ik Ho99o9 wilde zien. Ik had ze al eerder op LL gezien en was toen niet erg onder de indruk. Nu weer niet. Ze willen heel stockerend (beelden op de achtergrond) en stoer doen, maar dat is het allemaal niet voor mij. Alles wat The Fever 333 wel heeft hebben deze gasten duidelijk niet. Ik vind het ook erg onsamenhangend allemaal en heb er veel moeite mee dat er alleen maar een drummer is en de rest uit een doosje komt. Niet afgekeken dus.
Daarna op tijd naar Nile Rodgers gegaan. Lekker vooraan gestaan met een groepje. Geen spijt van. Wat een feest der herkenning, enthousiaste muzikanten en wat was de linker zangeres fantastisch. Enorm genoten en vermaakt. Goede boeking! Daarna op tijd naar NERD gegaan omdat we besloten hadden helemaal vooraan te gaan staan. Daardoor nog de grote hit van James Bay meegepakt op het einde en dat was eerlijk is eerlijk stiekem erg goed. Bonusje!
Na wat wachten en dringen in het voorste vak bij NERD. Ik vond het de eerste 3 nummers wel ok, maar gelukkig werd het daarna voor mij beter. We zaten dan ook midden in het feest en dit was voor mij dan ook het hoogtepunt van de zaterdag. Misschien vonden het sommigen irritant, maar van dichtbij zag je ook het oprechte enthousiasme van de mensen die ze op het podium vroegen en daar ook de hele tijd mochten staan. De professionele dansers die er stonden waren echt top. Al met al een heerlijke show. Entertainment van de bovenste plank. Daarna nog comedey train meegepakt, maar daar ligt de interesse niet bij menig bezoeker van dit forum, dus daar laten we het bij. Op de terugweg nog even langs Charlotte de Witte gegaan. Maar jeetje wat stond dat tyfus hard en wat een k**muziek zeg.... tijd om naar huis te gaan.....

Al weer de laatste dag (helaas). Deze begon met Moose Blood. Daar kan ik helaas kort over zijn. 13 in een dozijn band. Daarna langs Spinvis gelopen, maar dat was al te druk om er iets van mee te krijgen. Dan maar op weg naar Amenra. Wat een muur van geluid en wat stond dat hard zeg. De band ging er tijdens het optreden echt voor. Helaas vind ik veel op elkaar lijken en is het veelal hetzelfde trucje in de nummers. Langzaam opbouwen lekker volop beuken, weer terugschakelen en weer opbouwen. Verder was er geen interactie met het publiek en kan er geen dankjewel af als ze klaar zijn. Ik snap de gimmick / act wel die je als band wil uitstralen, maar waarom jezelf zo serieus nemen en de mensen die er voor jou staan minachten. Want zo komt het op mij over. Daarna Patti Smith. Leuk om gezien te hebben. Respect voor deze dame. Haar uitstraling, enthousiasme en passie zijn prachtig om te zien. Hoogtepunt voor mij Gloria.
Daarna Dropkick Murphys. Vooral in het begin van hun carrière deze band veel gevolgd en geluisterd. Totdat ze voor mij teveel de folk kant opgingen. Dat bleek dus ook in hun set. Wat is er nu gespeeld van hun eerste 3 albums???? Leuk om gezien te hebben, maar niks meer. Hoogtepunten Rose Tattoo en I’m Shipping up to Boston. Daarna gewacht op Dua Lipa. Wat fantastisch om te zien. Alle mensen om je heen (stoere jochies, volwassen mannen, vrouwen, meisjes etc.) kennen haar, zingen en dansen mee en laten zien wat een enorme impact deze dame heeft gehad in de muziek scène van de afgelopen 2 jaar. Want zeg nou zelf. Vanaf de Heineken naar de Alpha en wat een hits! Mijn dochter vroeg me of ik stukjes van alle hits wilde filmen. Ik moet je zeggen ik bleef filmen. Een uur was dan ook zo voorbij. Daar komt bij dat het een enorm mooie vrouw is. Helaas kan ze niet zo goed dansen, maar ik geef het toe. Ik blijf fan van Dua Lipa.
Daarna wat gegeten en gewacht op Kendrick Lamar. Wat we gezien hebben (eerste 6 nummers) was erg tof. Hoogtepunt daar in voor mij King Kunte. Daarna had mijn vrouw het wel gezien en gingen we op weg naar de uitgang. Daar toch nog even in de India de toegift van Zeal & Ardor meegepakt. Ik wilde deze ook in eerste instantie verkiezen boven Kendrick Lamar, maar aangezien mijn vrouw dan alleen naar Kendrick Lamar zou moeten gaan was ik met haar meegegaan. Geen spijt van, maar Zeal & Ardor is echt meer mijn ding en ik was dan ook erg blij dat ik dit nog kon meepakken.
Weekend zit er dan helaas weer op en ik kan nu al niet wachten tot de editie 2019.

Oh ja, top 5:
The Fever 333
NERD
Gorillaz
Nile Rodgers
Dua Lipa / Brockhampton
En een eervolle vermelding voor Zeal & Ardor
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Wat een gave verhalen allemaal :) Ik heb ook diep respect voor de mensen die het voor elkaar krijgen om nu al zulke grote verhalen te tikken.
Ik ben zelf nog steeds aan het bijkomen van de Drum & Bass van Metrik & Pythius, dit was echt zo Fantastisch. Ben nog steeds gevoelloos in me benen, maar zal vast ook komen omdat ik nog niet geslapen heb.

Ik zal jullie morgen mijn verhaal delen, ik kan wel zeggend at ik echt volop genoten heb deze editie.
Wat een sfeer, wat een leuke mensen. Paar kleine minpunten, zoals het gedrang voor Kendrick en de vrouwen WC's, die mogen wat mijn betreft verdubbelt worden.

Ik vond Brockhampton, Spinvis , Nile Rodgers & kendrick echt helemaal te gek.
Joost (ja ik weet het , sorry) Maar was ook echt Fantastisch, wat een energie en wat was iedereen los aan het gaan. die had makkelijk de india vol kunnen krijgen, maar was het dan ook zo tof?

Sofi Tukker viel me echt tegen, had er meer van verwacht. En die danseres was echt niks, maar daardoor ook wel weer grappig.
Verder viel N.E.R.D me ook erg tegen, keek er zo naar uit.. Maar helaas..

LL 2019 staat er weer in :)

Morgen meer :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken