Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

timmat

Nieuw lid
14 aug 2018
1
0
Hoi Allemaal!
Dit jaar wordt mijn eerste keer Lowlands en ik ben daardoor ook super excited. Met name Brockhamption en Patti Smith.

Nu is het uberhaupt de eerste keer dat ik naar een festival ga waar ik ook overnacht, dus vroeg ik me af wat de beste tijd is om aan te komen bij Lowlands?
Ik had zelf al een beetje gekeken naar welke camping ik wou, en daar kwam ik vooral het liefste uit op 3 of 4.

Moet ik er dan ook vroeg bij zijn om beetje een chille plek te hebben op die campings?
 

Bart3004

Playlistbediener
22 jun 2015
15
0
De nieuwe Heineken-tent:

6on32x.17.27.png


Filmpje rondleiding Eric
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Tja, een zelfde soort tent als die grootste op Pukkelpop en eigenlijk ook als hun eigen Alpha. Het komt op mij nogal sfeerloos over. Maar goed, ik vind de oude Alpha ook veel prettiger dan die nieuwe.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.139
780
Heemstock wrote:
Vraag: mijn vriendin gaat dit jaar voor het eerst naar Lowlands. Welke camping moet je hebben als je gewoon enigszins goed wilt slapen? Oftewel, wat is niet zo’n party camping?

Zonder dop? Een beetje festivalganger weet daar wel raad mee natuurlijk.
1f642.svg


Camping 6 of 7 ofzo. Daarnaast vind ik dat je niet naar lowlands toe moet voor je rust, die ga je toch niet vinden op het festival terrein. Ook op deze campings verder weg wordt wel gefeest. De label ‘feest-camping’ vind ik sowieso een beetje raar begrip, op elke camping is het feest.
Camping 7 was heerlijk rustig vorig jaar. Feesten doe ik liever op het festivalterrein, zeker nu je daar bijna 24h rond kan blijven. Dan is het juist chill dat je op de camping nog een beetje rust kan vinden. Maar goed, ik ben ook een ouwe bok die ook gewoon een paar uurtjes slaap nodig heeft... ?

Jammer dat ik er dit jaar niet bij ben hoor. Die FL meetup had ik ook wel even leuk gevonden.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Heemstock wrote:
Vraag: mijn vriendin gaat dit jaar voor het eerst naar Lowlands. Welke camping moet je hebben als je gewoon enigszins goed wilt slapen? Oftewel, wat is niet zo’n party camping?

Zonder dop? Een beetje festivalganger weet daar wel raad mee natuurlijk.
1f642.svg


Camping 6 of 7 ofzo. Daarnaast vind ik dat je niet naar lowlands toe moet voor je rust, die ga je toch niet vinden op het festival terrein. Ook op deze campings verder weg wordt wel gefeest. De label ‘feest-camping’ vind ik sowieso een beetje raar begrip, op elke camping is het feest.

Nu is “rust” zoals ik bedoel natuurlijk relatief. Uiteraard ga je niet voor je rust naar een festival, dan kun je beter naar een hutje op de hei. Maar er is een verschil tussen redelijke rust op de camping om bijvoorbeeld 01.00 uur of pas om 05.00 uur. En als je wat ouder bent, hecht je daar waarde aan haha.
 

Bart3004

Playlistbediener
22 jun 2015
15
0
Tja, een zelfde soort tent als die grootste op Pukkelpop en eigenlijk ook als hun eigen Alpha. Het komt op mij nogal sfeerloos over. Maar goed, ik vind de oude Alpha ook veel prettiger dan die nieuwe.

Op Rock Werchter maken ze gebruik van soortgelijke tenten. Daar maken ze er wel een sfeervol geheel van.

nv4ptdsv.jpg
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik zie berichten dat camping 3 een feestcamping is. Heb daar meerdere keren gestaan, maar vind het gewoon prima te doen daar.

Lees ook een update over AmardiLLow. Was er 2 jaar geleden, toen ik er voor het laatst was, nog niet (of ken de naam niet in ieder geval). Hier lijken wat DJs te komen die toentertijd ook in de Charlies (de leukste nachten/muziek) te vinden waren, klopt dit? En wat is de locatie hiervan, bij ingang festival waar de 24-uurs tent altijd stond? Kan het niet op de plattegrond vinden en het lijkt dus 24 uur per dag open te zijn.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
“We willen jullie heel graag een keer in het echt ontmoeten! Daarom organiseren we een meet-up voor de Festileaks Community op Lowlands 2018. Op de zondag om 15:00 uur voor de Hacienda! Ennuh, de eerste 50 mensen die een dansje doen voor de mensen in een wit vest met Festileaks logo… voorzien wij van een heerlijke mojito!”

15:00 op zondag. Lets give this atleast a little try...
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Ik vind het zo sjiek dat je een 0,5 liter flesje sterk mee het festival terrein op mag nemen. Wat is er nou lekkerder dan rustig aan een vodkatje nippen, een rummetje cola bouwen, of in de ochtend een scheutje vodka in je smoothie mikken. Top beleid!!

vorig jaar een smoothie gehaald. lekker en gezond, en op een gegeven moment een beetje van de meegenomen malibu er door gegooid, was heerlijk!!
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
je mag een open blikje of 0,5 L flesje(zonder dop) mee het festivalterrein opnemen.
Dopje stop je dan gewoon in je broek.

Ik heb mijn 8l drank dus gewoon in 16 x 0,5 L verdeeld en die stop ik in een kluisje vlak buiten het festivalterrein.
om de 3 uur ff een flesje ophalen en ik kan weer mixen
 

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
84
65
Wegens omstandigheden 1 hardcopy collectorsticket te koop voor aankoopprijs. Zag hier laatst nog iemand voorbij komen die nog een ticket zocht, dus wellicht kan ik je hiermee helpen
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.517
1.322
Wegens omstandigheden 1 hardcopy collectorsticket te koop voor aankoopprijs. Zag hier laatst nog iemand voorbij komen die nog een ticket zocht, dus wellicht kan ik je hiermee helpen

Hallo Wijdje, vervelend dat je niet kan. Ik ga checken of het nog nodig is.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Momenteel op ticketswap erg veel kaarten aangeboden, wel handig voor de mensen die naast een kaartje hebben gegrepen!

Hopelijk kan je hem nog verkopen Wijdje!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik ga dit jaar met de auto, weet iemand hoe laat je het best de file kan vermijden? Ik vertrek +- 6 uur 's ochtends vanuit Zeeland en kom ong half 9, 9 uur aan. Is het dan nog 2 uur in de file staan of valt het mee?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wij kwamen de afgelopen jaren rond 11 aan in de file. Dan was het niet meer dan een uurtje voor we geparkeerd stonden dacht ik zo. 2 uur file zal later op de dag zijn verwacht ik?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Oplettend als jullie zijn hadden jullie hadden de sneek peek al ontdekt, maar bij deze ook de officiële aankondiging van onze eerste Festileaks Community Meet-up! Best een beetje spannend, maar hopelijk kunnen zo veel mogelijk van jullie er bij zijn!

39162739_2304811766230045_5935171570690424832_o.jpg


LOWLANDS GANGERS OPGELET! ? We willen jullie heel graag een keer in het echt ontmoeten! Daarom organiseren we een MEET-UP voor de Festileaks Community op Lowlands Festival 2018. ? Op de zondag om 15:00 uur voor de Hacienda! Ennuh, de eerste 50 mensen die een dansje doen voor de mensen in een wit vest met Festileaks logo, voorzien wij van een heerlijke mojito! ??

(PS: Bang dat je het vergeet? Met de Festileaks App krijg je een vlak van tevoren pushbericht als geheugensteuntje ;) )
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.517
1.322
Oplettend als jullie zijn hadden jullie hadden de sneek peek al ontdekt, maar bij deze ook de officiële aankondiging van onze eerste Festileaks Community Meet-up! Best een beetje spannend, maar hopelijk kunnen zo veel mogelijk van jullie er bij zijn!

39162739_2304811766230045_5935171570690424832_o.jpg


LOWLANDS GANGERS OPGELET!
1f4a5.svg
We willen jullie heel graag een keer in het echt ontmoeten! Daarom organiseren we een MEET-UP voor de Festileaks Community op Lowlands Festival 2018.
1f60d.svg
Op de zondag om 15:00 uur voor de Hacienda! Ennuh, de eerste 50 mensen die een dansje doen voor de mensen in een wit vest met Festileaks logo, voorzien wij van een heerlijke mojito!
1f60f.svg
1f92b.svg


(PS: Bang dat je het vergeet? Met de Festileaks App krijg je een vlak van tevoren pushbericht als geheugensteuntje
1f609.svg
)

Leuk initiatief, alleen sta ik dan bij Amenra ??
 

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
84
65
Wegens omstandigheden 1 hardcopy collectorsticket te koop voor aankoopprijs. Zag hier laatst nog iemand voorbij komen die nog een ticket zocht, dus wellicht kan ik je hiermee helpen

Hij is inmiddels verkocht! Tegen aankoopprijs en gratis entree bij Artis ?
 

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
84
65
Wijdje wrote:
Wegens omstandigheden 1 hardcopy collectorsticket te koop voor aankoopprijs. Zag hier laatst nog iemand voorbij komen die nog een ticket zocht, dus wellicht kan ik je hiermee helpen

Hallo Wijdje, vervelend dat je niet kan. Ik ga checken of het nog nodig is.

Was overigens 'gelukkig' voor een vriend, zelf ga ik wel nog, erg veel zin!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken