Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Bij lowlands is er geen trap voor je kar... gewoon sjouwen! En ik sta al jaren op camping 3. Het is er altijd wel gezellig, maar om het nou de feestcamping te noemen...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Er werd laatst gevraagd van wie we veel in de toekomst verwachten...
Ik denk dat de blaze wel een grote act kan worden! Echt een tof geluid, redelijk minimaal maar heel dansbaar!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Ik denk het helaas ook. Ik word alleen altijd chagrijnig als ik iemand hoor zeggen dat Blaze tof is. Ik kan ze niet zien en dat vind ik enorm kut hehe.

Overigens zal Dua Lipa in de komende jaren ook alleen maar headlinespots krijgen. Ze deed het op Sziget erg goed.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Tip voor iedereen: Ik heb sinds vandaag een luchtbedpomp op accu! Dat ding is nog kleiner dan een voetpomp en is tevens een powerbank.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Ik denk het helaas ook. Ik word alleen altijd chagrijnig als ik iemand hoor zeggen dat Blaze tof is. Ik kan ze niet zien en dat vind ik enorm kut hehe.

Overigens zal Dua Lipa in de komende jaren ook alleen maar headlinespots krijgen. Ze deed het op Sziget erg goed.

Same.. Maar daartegenover staat Brockhampton en dat vind niet heel erg vervelend ;) Maar het liefst zie ik ze allebei natuurlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Tip voor iedereen: Ik heb sinds vandaag een luchtbedpomp op accu! Dat ding is nog kleiner dan een voetpomp en is tevens een powerbank.
Ssst... dat is de ideale manier om die leuke buurvrouw even te "helpen".
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Dennis1808 wrote:
Tip voor iedereen: Ik heb sinds vandaag een luchtbedpomp op accu! Dat ding is nog kleiner dan een voetpomp en is tevens een powerbank.

Ssst… dat is de ideale manier om die leuke buurvrouw even te “helpen”.

Het is maar net wat je verstaat onder het woord "pompen" hahaha
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ssst… dat is de ideale manier om die leuke buurvrouw even te “helpen”.

Ik denk dat je sowieso flink wat aandacht kunt verwachten van de vrouwtjes wanneer je met een luchtbedpomp aan komt zetten waarmee je ook je telefoon op kunt laden. Whats next?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik kan met mijn Bluetooth box mijn telefoon opladen... beetje ginuwine op, kan zij haar telefoontje opladen.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Qua namen die het goed gaan doen komende jaren verwacht ik veel van BORNS, Die wil ik ook graag zien.
 

suzanneb

Nieuw lid
13 aug 2018
1
0
Iemand die veel ervaring heeft met de campings? Welke camping heeft het minst last van de locaties die de hele nacht (of tot heel laat in ieder geval) door gaan? Dus welke is het meest rustig en hoever is deze dan ongeveer lopen van het festivalterrein? Bedankt!
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Iemand die veel ervaring heeft met de campings? Welke camping heeft het minst last van de locaties die de hele nacht (of tot heel laat in ieder geval) door gaan? Dus welke is het meest rustig en hoever is deze dan ongeveer lopen van het festivalterrein? Bedankt!

Zodra je door de controle bent en je polsbandje hebt kom je bij de eerste campings (5,6 en 7). Deze liggen nog voor de brug die je over moet om naar het terrein te komen uiteindelijk. Ik heb hier zelf niet geslapen, maar wel gemerkt dat je op alle drie vrij weinig last hebt van het geluid, zeker 6 en 7 vond ik vrij stil aan doen vorig jaar. Afhankelijk van hoe ver je naar achter staat op de camping doe je er zo'n 15-25 minuten over om het terrein op te komen. De campings over de brug hebben eigenlijk allemaal wel last van doorklinkend geluid, met name 2 en 3, door de Bravo die tot 5 uur door gaat.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik heb op camping 3 nooit last van de bravo. Die hoor ik niet doordat mijn buren teveel herrie maken ?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik heb op camping 3 nooit last van de bravo. Die hoor ik niet doordat mijn buren teveel herrie maken

Kan ook niet zeggen dat ik achteraan op 3 echt veel last heb van die tent. Gewoon zorgen dat je moe bent wanneer je gaat slapen... :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken