Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Baas wrote:
Geen excuses nodig… Is gewoon een goed nummer (niet alleen omdat Bruce het schreef) en ik heb precies hetzelfde:)

Geweldig nummer!! Maarreh, ze schreven het samen he, Bruce en Patti
1f609.svg

Oh, ik heb altijd gehoord dat Bruce het nummer grofweg afhad, maar het niet op zijn nieuwe album vond passen, daarna zouden ze wellicht samen aanpassingen gemaakt hebben. Doet er verder ook niet toe, beide versies zijn briljant.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Jet wrote:

Baas wrote:
Geen excuses nodig… Is gewoon een goed nummer (niet alleen omdat Bruce het schreef) en ik heb precies hetzelfde:)


Geweldig nummer!! Maarreh, ze schreven het samen he, Bruce en Patti
1f609.svg


Oh, ik heb altijd gehoord dat Bruce het nummer grofweg afhad, maar het niet op zijn nieuwe album vond passen, daarna zouden ze wellicht samen aanpassingen gemaakt hebben. Doet er verder ook niet toe, beide versies zijn briljant.

Gewoon even de docu The Defiant Ones op Netflix kijken. Dan weet je hoe het zit :)
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Op Instagram komen er weer wat mooie behind the scenes foto's voorbij. De Heineken is in ieder geval alweer opgebouwd.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Hoe was Patti Smith?

Helemaal met Jet eens, Patti Smith is echt een prachtmens. Heerlijke setlist al zou ik meer materiaal van Horses en Easter waarderen. Ze weet de hele zaal te inspireren en is zowel een lief oud vrouwtje als een snoeiharde bikkel, "I might just put my foot through the monitor!". Zeer goed bij stem ook, heerlijk rauw. Ik was zowat de jongste in de zaal en het ging er naar mijn mening nogal rustig aantoe toen ze 'Gloria' speelden maar ik heb heerlijk op het balkon staan dansen. Volgende week voor de derde keer naar Patti!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.349
1.378
Ik ga voor het eerst met de bus, normaal altijd met de auto. Ben benieuwd hoe dit gaat; we vertrekken om 08:00 uur vanuit Leeuwarden. 15 euro voor een retourtje, echt bizar hoe goedkoop, vind ik.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ga voor het eerst met de bus, normaal altijd met de auto. Ben benieuwd hoe dit gaat; we vertrekken om 08:00 uur vanuit Leeuwarden. 15 euro voor een retourtje, echt bizar hoe goedkoop, vind ik.

Ik ben echt blij dat wij in de vriendengroep vrij gemakkelijk auto's kunnen fixen om al die festivals af te gaan. Lijkt me een hel dat gesjouw met 30 graden. Hopelijk vallen de temperaturen donderdag/maandag wat mee.

Die 15 euro koop je dan via Lowlands en dan krijg je dus gewoon openbaar vervoer richting Lowlands + een bus die je bij het terrein af zet? Is toch wel allemaal prima geregeld moet ik zeggen. Scheelt dat Lowlands altijd een heel weekend is. Normaliter lijkt het grootste probleem mij dat wanneer je de laatste bus wil halen om thuis te komen na een dagje festival je vaak al tijdens de headliner het terrein moet verlaten.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Stippenlift heeft zichzelf aangekondigd met een depriwave-kerstfeest. Vrijdag, 21:00, Sexyland.
Jammer dat Gorillaz dan spelen, anders was ik er graag heen gegaan!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vandaag heeft Lowlands ook nog een balletact aangekondigd.

Ziet er toch wel indrukwekkend uit maar ik zal het wss weer niet zien.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=c-tW0CkvdDI[/video]

Over een paar jaar lekker voor de onderzoekjes, toneel en cabaret naar Lowlands en het muziekprogramma lekker links laten liggen...
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Nou mensen, over precies een weekje hoop ik dat mijn tent staat en de eerste blikken Cara Pils achterover zijn getikt! Het aftellen kan beginnen!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Nou mensen, over precies een weekje hoop ik dat mijn tent staat en de eerste blikken Cara Pils achterover zijn getikt! Het aftellen kan beginnen!
Dito! Alleen dan Grolsch of Yeastie Boys :lol: camping drie, here we come :p
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.389
1.864
Jaaaa, zo'n zin in! Al zijn wij er vrijdag pas.

Nog even goed de onbekendere namen inluisteren deze week.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.553
840
Donderdag om 8 uur gaan we vanuit den haag rijden. Het eerste pilsje trekken we altijd open in de lowlands file!!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Donderdag om 8 uur gaan we vanuit den haag rijden. Het eerste pilsje trekken we altijd open in de lowlands file!!
Wij ook, op de dijk! Maar wij gaan donderdagochtend om vijf uur rijden, vanuit Almere. Vorig jaar hadden we de tent voor 10u staan, yeah!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.349
1.378
mdekens wrote:
Ik ga voor het eerst met de bus, normaal altijd met de auto. Ben benieuwd hoe dit gaat; we vertrekken om 08:00 uur vanuit Leeuwarden. 15 euro voor een retourtje, echt bizar hoe goedkoop, vind ik.

Ik ben echt blij dat wij in de vriendengroep vrij gemakkelijk auto’s kunnen fixen om al die festivals af te gaan. Lijkt me een hel dat gesjouw met 30 graden. Hopelijk vallen de temperaturen donderdag/maandag wat mee.

Die 15 euro koop je dan via Lowlands en dan krijg je dus gewoon openbaar vervoer richting Lowlands + een bus die je bij het terrein af zet? Is toch wel allemaal prima geregeld moet ik zeggen. Scheelt dat Lowlands altijd een heel weekend is. Normaliter lijkt het grootste probleem mij dat wanneer je de laatste bus wil halen om thuis te komen na een dagje festival je vaak al tijdens de headliner het terrein moet verlaten.

Ja, we worden voor de ingang gedropt. Ben daar overigens wel vaker afgezet, toen vanuit de pendelbus. Opzich prima, alleen het is zo gesjouw met alle rommel. Gelukkig ben ik inmiddels redelijk ervaren in het inpakken van mn backpack en sleep ik niet meer dan 10 kilo mee. :)

En 10 kilo aan drank.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken