Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Dennis1808 wrote:
Erg blij met Ploegendienst en Stippenlift! Ploegendienst (Ray Fuego in een punkband) was op Down the Rabbit Hole echt kicken!

Het programma van sexyland wordt toch nergens bekend gemagemaakt? Wil je dan heel de nacht gaan wachten.of ze komen?

Neu, maar ik verwacht wel iets van bekendmaking, al is het maar dat ze per dag een krijtbord ophangen met tijden. Ik ga in ieder geval zo nu en dan eens een kijkje nemen!

Haha, twee zielen één gedachte
1f606.svg

<iframe id="twitter-widget-1" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 198.172px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="1024576103317430272" title="Twitter-tweet"></iframe>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

<iframe id="twitter-widget-2" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 236.172px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="1024575751876763648" title="Twitter-tweet"></iframe>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

En? Al een reactie gehad?

Hallo,

Ik vroeg me af iemand ervaring met de webshop? In 2016 hadden ze zover ik weet dat niet en vorig jaar was ik niet op lowlands, dit jaar wel,

Maar ik vroeg me dus af, of er sws genoeg truien zijn in alle maten op het terein, of dat het online bestellen slimmer is door het hele op=op gebeuren?

Ik heb verschillende keren een trui of shirt gekocht op lowlands (vorig jaar ook een fannypack), en ze hebben meestal voldoende op voorraad. Vaak ook nog spullen van vorige edities, met korting. Maar niet alles wat in de webshop te koop is kun je op het festival krijgen. Het is een ander assortiment (met wel iets overlap).

De weersvooruitzichten voor het LL-weekend zijn tot nu toe goed. Ongeveer vijfentwintig graden en droog (joh! droog?? hoe zou het gras in Biddinghuizen eruit zien...?).

Dat klinkt perfect. Ben al de hele tijd bang dat er precies tijdens lowlands een einde gaat komen aan deze warmte / droogtestreak, en het dan volledig los gaat.

En te warm is natuurlijk ook niet alles, dus ik zou hier voor tekenen.

De weersvooruitzichten voor het LL-weekend zijn tot nu toe goed. Ongeveer vijfentwintig graden en droog (joh! droog?? hoe zou het gras in Biddinghuizen eruit zien…?).

Tja dat gras, ben heel benieuwd..... ?

Dat klinkt perfect. Ben al de hele tijd bang dat er precies tijdens lowlands een einde gaat komen aan deze warmte / droogtestreak, en het dan volledig los gaat.
En te warm is natuurlijk ook niet alles, dus ik zou hier voor tekenen.

Het hele festivalseizoen is het al fantastisch weer ! We hebben daarin weinig te klagen.
Hopen dat LL ook zo mooi blijft. Het is toch wel echt stukker fijner als je 25-30 graden hebt en weinig tot geen regen.

Zou me niet verbazen als er alsnog een verbod komt op wegwerpbarbecues. Maar wie weet... volgens sommige voorspellers valt er volgende week ma-di-wo wat regen.

Een beetje regen zou ik niet erg vinden. Vorig jaar zoals tijdens Editors was wel heel intens tho. Gaf wel een extra effect aan de muziek :)

Wat gaat de verrassende act van dit jaar zijn denken jullie? Dus die nu klein is, maar over paar jaar stukken groter zal zijn?

Wat gaat de verrassende act van dit jaar zijn denken jullie? Dus die nu klein is, maar over paar jaar stukken groter zal zijn?
Sofi Tukker, Amber Run, Brockhampton, Joost en Rhye zijn acts die nu nog niet zo groot zijn, maar die nu wel aan het doorbreken zijn geloof ik. Die verwacht ik over 3 jaar wel op grotere podia.

Als Brockhampton zo doorgaat, zijn ze binnenkort de hiphop act die iedereen wilt zien.
Daarnaast denk ik dat Mahalia een grote kan worden, moet alleen nog even aanslaan bij het grote publiek.
Ook Jordan Rakei, Bicep en Rhye zie ik een groter publiek halen dan dat ze nu doen.

Ik denk ook Brockhampton, die jongens gaan over een paar jaar makkelijk de Ziggo Dome vullen.
Ik ben ook erg benieuwd hoe het over een paar jaar gaat met SOPHIE, die heeft een heel bijzonder futuristisch popalbum uitgebracht en beats geleverd aan oa. Vince Staples.
Zeal & Ardor zal denk ik ook nog wel een paar maatjes groeien tot wellicht een volle Tivoli over een aantal jaar.
Luwten zou ook nog wel eens heel erg kunnen groeien.

Users who are viewing this thread