Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Ik zou ook zeker Suicideboys meepakken, aangezien je hiphop wel hoog hebt zitten.

Die van mij:

https://clashfinder.com/s/ll2018/?hl1=brockh,maribo,george,gorill,fatima,stormz,nilero,charlo,kendri,meiime,uicide&hl2=desoul,faisal,afrika,sofitu,richie,floati,sanhol,protoj,spinvi,amberr,maxcoo,oceani,lorenz,redaxe,yaeji&

visdave34 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2018-nieuws-en-geruchten/page/99/#post-166215@marc wrote:
Zaterdag:
Valt mee, 1 x haast vanaf Bonobo naar Ho99o9. Verder Nile Rodgers en David August, maar beide geen mustsees. Daarna even een gat tot NERD, dan maar James Bay??? Of iemand nog tips?

Met Sons of Kemet, The Lemon Twigs, Richie Hawtin en Miles Kane staan in dat gat toch een hoop leuke namen hoor!

Top, ga ik nog even checken. Thanks!
Laat maar weten wat je ervan vindt! Ben ik benieuwd naar... :)

Erg blij met het blokkenschema. Nog steeds een aantal clashes, maar dat is onvermijdelijk. In ieder geval een stuk minder clashes dan voorgaande jaren.
Death from above / Little simz (wss little simz).
Nils Frahm / Jordan Rakei (m'n moeilijkste clash, nog geen keus kunnen maken).
Bicep / Gorillaz (stukje Bicep en dan naar Gorillaz)
Stormzy / Grizzley Bear / HO99O9 (Stukje stormzy, stukje grizzley bear)
Suicideboys / Nick Murphy (beiden een stukje)

Voor de rest loopt alles wel lekker. Mijn wandelroute wordt dan ongeveer als volgt:
Vr: Jacin trill, De La Soul, Little Simz, Mahalia, Nils frahm / Jordan Rakei, Brockhampton, Bicep/Gorillaz, Indie Disco (meer een renroute deze dag)

Za: Luwten, Leafs, Rhye, Bonobo, Stormzy/Grizzley bear, Nile & Chic, Miles kane, N.E.R.D., Hiphopnacht

Zo: Spinvis, Joost, DMA's, Ezra Furman, Suicideboys/Nick Murphy, Dua lipa, Kendrick lamar, Louis the child, San Holo.

IK HEB ER TOCH EEN PARTIJ ZIN AN JONGENS EN MEISJES.

Mijn planning. Rood is must-see, groen is "leuk", en daar waar er potentiële clashes zijn (Wombats/Protomartyr en Richie Hawtin/Miles Kane) wordt blauw de meest waarschijnlijke keuze.

https://clashfinder.com/s/ll2018/?user=0f074e.ur&

Ik kom momenteel op dit uit

https://clashfinder.com/s/ll2018/?user=Wessel&

Iemand nog tips wat ik niet mag missen?
Heb op de laatste dag maar één must see…
Ik heb liever de meeste toppers op de laatste dagen en niet al op de vrijdag…

Blauw zijn nog keuzes, rood laat ik waarschijnlijk schieten.
Yaeji, Mr Carmack, Avalon Emerson, Richie Hawtin, The Lemon Twigs, Peggy Gou, Amenra, Sevdaliza, ZHU, Zeal & Ardor, Kamaal Williams en GAIKA

Partyfreaks weten al jaren waar de beste feestjes van Lowlands Paradise te vinden zijn. Desperados Crazy Town is terug op het vaste adres links naast Bravo en staat weer een heel weekend garant voor gechilld tequila-flavoured bier en muzikale verrassingen. Slimme slagslaanders checken daarbij regelmatig het bord bij de ingang, want er stappen hier ook regelmatig frisse surprise acts op het podium.

Een greep uit de moddervette line-up:

25 Years of DJ Ruffneck, Yung Felix, Bizzey, Beats by Esko, Willie Wartaal, 030303-dj’s, Boemklatsch Djcrew, DJ Gomes (classic dubstepset), WaxFiend, Deejay Prime, Ldopa (jungleset), Snelle Jelle, Roger Brouwn, DJ Turne, Michiel Peeters, Sunny Sjoerd, Vieze Vedi, Odin, DJ Mickster, MC Don de Baron en MC Leeroy.

Boemklatsch en Ruffneck lijkt me wel tof.

Boemklatsch is TE GEK! Heel vaak gezien vroegah, maar is wel echt een moddervet feestje.

Boemklatsch is TE GEK! Heel vaak gezien vroegah, maar is wel echt een moddervet feestje.
Ja, jammer dat je niet weet wanneer wie staat.

Ik mis die variatie ook in de "normale" avond programma. Allemaal iets teveel in het techno/house segment, mag van mij iets breder af en toe. Vorig jaar was Johan Gielen ook bijzonder tof in de Desperados, maar die had het zelf op zijn website geplaatst wanneer die zou spelen.

Dus als iemand weet wanneer Ruffneck en Boemklatsch er staan.. let me know.

mdekens wrote:

Ja, jammer dat je niet weet wanneer wie staat.

Ik mis die variatie ook in de “normale” avond programma. Allemaal iets teveel in het techno/house segment, mag van mij iets breder af en toe. Vorig jaar was Johan Gielen ook bijzonder tof in de Desperados, maar die had het zelf op zijn website geplaatst wanneer die zou spelen.

Dus als iemand weet wanneer Ruffneck en Boemklatsch er staan.. let me know.

Vorig jaar hadden ze op de Desperados zelf affiches hangen met tijden. Dus kunt daar ook altijd nog ter plekke line up checken.

Ik hoop echt heel erg dat deze artiesten voornamelijk in de nacht komen, zo'n ouderwetse beuk dubestepset is toch heerlijk.
Boemklatsch zo vaak geweest in me leven. Fijn dat ze weer even bij elkaar zijn.

Voor de rest lekker van die foute artiesten, heerlijk als ik wat biertjes op heb. Maar kunnen uiteraard niet op tegen de normale line up.

@Marc wrote:

visdave34 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2018-nieuws-en-geruchten/page/99/#post-166215@marc wrote:
Zaterdag:
Valt mee, 1 x haast vanaf Bonobo naar Ho99o9. Verder Nile Rodgers en David August, maar beide geen mustsees. Daarna even een gat tot NERD, dan maar James Bay??? Of iemand nog tips?

Met Sons of Kemet, The Lemon Twigs, Richie Hawtin en Miles Kane staan in dat gat toch een hoop leuke namen hoor!

Top, ga ik nog even checken. Thanks!

Laat maar weten wat je ervan vindt! Ben ik benieuwd naar…
1f642.svg
Niet echt iets voor mij, wellicht Miles Kane. Toch bedankt voor de tips ??

Zeal and ardor ook zeker aanrader, gisteren in Roemenië gezien en was een geweldig optreden! Soort mix tussen metal en bluesrock of iets, iedereen moet ze zien!
Wel vervelend dat ze tegelijk met Kendrick Lamar staan. Vooralsnog neig ik naar Zeal & Ardor

Ik zou ook zeker Suicideboys meepakken, aangezien je hiphop wel hoog hebt zitten.

Zekers maar Nick Murphey is ook een hele fijne. Ik ga denk ik toch afwachten waar ik op dat moment zin in heb. Op papier sws Suicideboys.

Yaeji, Mr Carmack, Avalon Emerson, Richie Hawtin, The Lemon Twigs, Peggy Gou, Amenra, Sevdaliza, ZHU, Zeal & Ardor, Kamaal Williams en GAIKA

Thanks!

Welke van de drie headliners hebben jullie het meest zin in? En welke headliners gaan jullie naar toe, of gaan jullie überhaupt naar de headliners?
Ben ik wel benieuwd naar.

Welke van de drie headliners hebben jullie het meest zin in? En welke headliners gaan jullie naar toe, of gaan jullie überhaupt naar de headliners?
Ben ik wel benieuwd naar.
Ik naar alle 3 de headliners voor het eerst sinds jaren.

Kendrick gaat zeker werken daar ben ik niet bang voor, Gorillaz ben ik wel benieuwd naar op een festival, het feest gehalte zal minder hoog zijn maar het kan wel rete vet zijn (en als ze Feel Good Inc. of DARE instarten dan gaat heel dei Alpha ook dansen). N.E.R.D. kan beide kanten opvallen denk ik.

Voor mij persoonlijk is het de eerste keer ooit dat ik naar alle drie de headliners ga.
Kendrick heb ik ook het volste vertrouwen in, was in de Ziggo echt absurd.
Gorillaz wordt denk ik echt te gek, met hele vette visuals in de nieuwe Alpha.
Bij N.E.R.D. heb ik het gevoel dat het de verrassing van het weekend wordt... Weet niet precies waarom :)

Gorrilaz is al jaren een bucketlist band voor mij! Tijdens de ziggo zat ik helaas in het buitenland! NERD al een keer in Rotterdam gezien, was echt te gek! Ga nu zeker weer! Kendrick is niet helemaal mij muziek maar ik wou het wel graag zien. Maar ik ga nu toch voor zeal en ardor gok ik!

Gorillaz was in de ZiggoDome te gek. maar goed, dat waren wel de "fans". Ben echt benieuwd hoe ze het bij het publiek doen. Wel jammer dat ze weinig nieuwe gast artiesten hebben in vergelijking met die Ziggo show.

Users who are viewing this thread