Nee, ik kwam vanuit Zelzate en boven E17 stonden al waarschuwingen tot A'pen Oost en dat op vrijdagavond + avondspits.Ik moet van zover niet komen dus dat scheelt maar toch ook al een stuk over het uur nu dus op tijd weg is wel de boodschap. Ga jij ook kijken ?
Ik ken Alcest eigenlijk niet zo (blackmetal is té voor mij) maar geniet ervan
