Tips & tricks vervoer / parking concert- en festivallocaties

Ik moet van zover niet komen dus dat scheelt maar toch ook al een stuk over het uur nu dus op tijd weg is wel de boodschap. Ga jij ook kijken ?
Nee, ik kwam vanuit Zelzate en boven E17 stonden al waarschuwingen tot A'pen Oost en dat op vrijdagavond + avondspits.
Ik ken Alcest eigenlijk niet zo (blackmetal is té voor mij) maar geniet ervan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra
Hoe gek het ook klinkt, maar wachten kan ook helpen. Paar weken geleden pas om 20u (vanuit Gent) vertrokken richting Trix (in sportpaleis was het k3). Geen file onder de baan en toen we in Antwerpen toekwamen (rond 20u40), zelfs sportpaleis gepasseerd en het was toen zeer rustig (k3 was om 20u30 begonnen). Enigste nadeel was dat de parking aan trix 10 euro was ipv een muntstuk van 2 euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra
Dat zou gisteren dan toch niet gelukt zijn vrees ik :). Vertrokken in Gent om 17:20, geparkeerd om 19:30. Er was gelukkig parking genoeg, maar situatie op de baan was een ramp. Uiteindelijk in Berchem eraf gereden, aangezien het van daar nog altijd stapvoets verkeer was.

Denk dat ik ga stoppen met tickets voor optredens in Antwerpen te kopen.
 
Dat zou gisteren dan toch niet gelukt zijn vrees ik :). Vertrokken in Gent om 17:20, geparkeerd om 19:30. Er was gelukkig parking genoeg, maar situatie op de baan was een ramp. Uiteindelijk in Berchem eraf gereden, aangezien het van daar nog altijd stapvoets verkeer was.

Denk dat ik ga stoppen met tickets voor optredens in Antwerpen te kopen.
Gewoon parkeren op P+R linkeroever en met de tram naar de zaal gaan.
Wel geen rechtstreekse tram naar Trix en de Roma, maar je bespaart de hele filemiserie in de kennedytunnel en op de ring
 
In juli hebben wij een concert in het Sparkassepark in Mönchengladblach. Iemand ervaring en/of tips over parkeren en overnachtingen?
 
Iemand die tips heeft voor parkeren rondom Main Stage in Den Bosch waar je geen €15 kwijt bent (en mogelijks in de file staat)?
 
Als iemand nog interesse heeft in een gouden tip voor vrijwel gratis parkeren en binnen paar minuten in de ziggo dome/ arena / afas live te zijn , laat maar weten. dan deel ik 'm;)
 
  • Geweldig
  • Thinking
Waarderingen: NachoNienke en BatMutsje
Vraagje: ik ga als Belg komend weekend naar electric callboy in Rotterdam. We gaan in de namiddag al naar de Kunsthal in het centrum. Ik zag dat er ook in de grote zaal van de Ahoy een ander concert is. Hoe moeilijk of makkelijk gaat het zijn om erna van het centrum tot de parking van de Ahoy te rijden? Ik heb al een parkeerkaart gekocht. Alvast dank voor de hulp/informatie
 
Vraagje: ik ga als Belg komend weekend naar electric callboy in Rotterdam. We gaan in de namiddag al naar de Kunsthal in het centrum. Ik zag dat er ook in de grote zaal van de Ahoy een ander concert is. Hoe moeilijk of makkelijk gaat het zijn om erna van het centrum tot de parking van de Ahoy te rijden? Ik heb al een parkeerkaart gekocht. Alvast dank voor de hulp/informatie
Kan best wel een lang gaan duren, het meest lang dat het bij mij geduurd heeft om van de parking af te komen is een half uur, ik moest dan ook van zo'n beetje de slechtste plek van de parking komen bij een uitverkocht concert.
 
Kan best wel een lang gaan duren, het meest lang dat het bij mij geduurd heeft om van de parking af te komen is een half uur, ik moest dan ook van zo'n beetje de slechtste plek van de parking komen bij een uitverkocht concert.
Dank je voor het antwoord, een half uur kan ik nog wel mee leven, heb in Belgie al veel erger meegemaakt. Zal sowieso wel op tijd proberen te vertrekken natuurlijk
 
Dank je voor het antwoord, een half uur kan ik nog wel mee leven, heb in Belgie al veel erger meegemaakt. Zal sowieso wel op tijd proberen te vertrekken natuurlijk
Ja precies dat is het beste advies dat ik kan geven, lekker op tijd komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: kaiser
Vraagje: ik ga als Belg komend weekend naar electric callboy in Rotterdam. We gaan in de namiddag al naar de Kunsthal in het centrum. Ik zag dat er ook in de grote zaal van de Ahoy een ander concert is. Hoe moeilijk of makkelijk gaat het zijn om erna van het centrum tot de parking van de Ahoy te rijden? Ik heb al een parkeerkaart gekocht. Alvast dank voor de hulp/informatie
Ik verwacht dat het wel druk is bij Ahoy zelf, aangezien vrienden van Amstel ook is in Ahoy. Dat begint om 20:00 waarbij het ongeveer vanaf 19:15 druk begint te worden qua toestroom. Dus of je moet na 20:00 ongeveer bij Ahoy zijn of al rond 18:45 denk ik. Maar de ergste drukte is meestal bij het wegrijden. Qua drukte op de weg richting Ahoy zal het wel te doen zijn denk ik, omdat het weekend is.

Ik zelf parkeer de auto vaak achter Ahoy bij het Zuiderpark of in de wijk achter het Ikazia ziekenhuis. Is een stuk rustiger qua verkeer. Alleen wel 10 minuten lopen (door een vrij donker park).
 
  • Leuk
Waarderingen: kaiser
Vraagje: ik ga als Belg komend weekend naar electric callboy in Rotterdam. We gaan in de namiddag al naar de Kunsthal in het centrum. Ik zag dat er ook in de grote zaal van de Ahoy een ander concert is. Hoe moeilijk of makkelijk gaat het zijn om erna van het centrum tot de parking van de Ahoy te rijden? Ik heb al een parkeerkaart gekocht. Alvast dank voor de hulp/informatie
Misschien een optie om te parkeren bij Ahoy en met de metro naar het centrum te gaan?
Weet niet vanaf hoe laat je parkeerkaart geldig is?
 
Dat is eigenlijk wel een goede tip, straks eens opzoeken.
De parkeerkaarten bij Ahoy zijn heel de dag geldig, vanaf sochtends vroeg op de dag van het evenement tot de ochtend na het evenement volgens mij. Dus dat zou ook prima kunnen.
 
De parkeerkaarten bij Ahoy zijn heel de dag geldig, vanaf sochtends vroeg op de dag van het evenement tot de ochtend na het evenement volgens mij. Dus dat zou ook prima kunnen.
Super, merci voor de informatie. Ga het zo doen dan.
 

Users who are viewing this thread