Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
re-post...
@nowelleb al reacties gehad?
Goedemorgen! Zijn hier toevallig festivalgangers die naar Lowlands gaan met de trein?
1f633.svg
Ik zoek reizigers die per trein naar Lowlands gaan voor een fotoreeks van de NS. We willen graag een mooie serie foto’s publiceren van de reis ernaartoe. Er gaat dan ook een professionele fotograaf mee. Als het oproepje hier niet mag staan hoor ik het graag van de moderators! vast veel dank! (Ook als je misschien iemand kent die per trein gaat en die dit leuk zou vinden, hoor ik het graag!)
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Iedereen veel plezier en luister genot. Ik kijk erg uit naar Radiohead :cry: oké helaas volgend jaar dan maar. Maar al met al weer een leuk programma. Had iets meer rock bij mogen zitten wat mij betreft. Het zal ondanks dat wel weer een leuk feestje worden . En zoals het er nu naar uitziet fantastische festival temperaturen :cool: Gr Fred uit Biddinghuizen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik vind het zo sjiek dat je een 0,5 liter flesje sterk mee het festival terrein op mag nemen. Wat is er nou lekkerder dan rustig aan een vodkatje nippen, een rummetje cola bouwen, of in de ochtend een scheutje vodka in je smoothie mikken. Top beleid!!
 

MisterMuller

Nieuw lid
20 jan 2017
3
0
Kees van Hondt zal wel opduiken net als vorig jaar, hou de lowlands krant goed in de gaten. Hier kon je vorig jaar ook in vinden dat tijdens Lowlands worldwide wel eens keesvanhondtachtige geluiden gehoord konden worden. Vermoed dat het dit jaar de Piratefest is waar hij de show overneemt.
 

nul72

Nieuw lid
14 aug 2018
2
0
Ik vind het zo sjiek dat je een 0,5 liter flesje sterk mee het festival terrein op mag nemen. Wat is er nou lekkerder dan rustig aan een vodkatje nippen, een rummetje cola bouwen, of in de ochtend een scheutje vodka in je smoothie mikken. Top beleid!!

Waar is dit terug te lezen? Ik kan nergens vinden dat je niet meer mee mag dan 0,5L sterke drank.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
We hebben net een email gekregen van de organisatie zelf, daarin staat al die info.

Muntprijs is 2.80. Was dat elk jaar al zo? Heb eigenlijk geen idee.
 

nul72

Nieuw lid
14 aug 2018
2
0
We hebben net een email gekregen van de organisatie zelf, daarin staat al die info.

Ik zie het nu, geldt voor het festivalterrein en ik schrok ff omdat ik aan de camping dacht haha.

Muntprijs vorig jaar was volgens mij 2,60.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Vorig jaar was de muntprijs 2,75. Had de infomail van vorig jaar er even bijgepakt. Voor mijn gevoel was die vorig jaar ook al hoger dan 2,80. Maar dat gevoel klopte niet.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Het weer ziet er op dit moment helemaal top uit , alleen paar druppeltjes in de nacht van donderdag op vrijdag......
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Net gelezen op de Festileaks-site:

"We willen jullie heel graag een keer in het echt ontmoeten! Daarom organiseren we een meet-up voor de Festileaks Community op Lowlands 2018. Op de zondag om 15:00 uur voor de Hacienda! Ennuh, de eerste 50 mensen die een dansje doen voor de mensen in een wit vest met Festileaks logo… voorzien wij van een heerlijke mojito!"

Lees ik het nu goed? Gratis mojito's klappen?
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
roluf wrote:
Ik vind het zo sjiek dat je een 0,5 liter flesje sterk mee het festival terrein op mag nemen. Wat is er nou lekkerder dan rustig aan een vodkatje nippen, een rummetje cola bouwen, of in de ochtend een scheutje vodka in je smoothie mikken. Top beleid!!

Waar is dit terug te lezen? Ik kan nergens vinden dat je niet meer mee mag dan 0,5L sterke drank.

Zeker zonder dopje, heb je er alsnog niet zoveel aan.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Vraag: mijn vriendin gaat dit jaar voor het eerst naar Lowlands. Welke camping moet je hebben als je gewoon enigszins goed wilt slapen? Oftewel, wat is niet zo’n party camping?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Vraag: mijn vriendin gaat dit jaar voor het eerst naar Lowlands. Welke camping moet je hebben als je gewoon enigszins goed wilt slapen? Oftewel, wat is niet zo’n party camping?

Hoe dichter je bij de brug staat, hoe rustiger.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Vraag: mijn vriendin gaat dit jaar voor het eerst naar Lowlands. Welke camping moet je hebben als je gewoon enigszins goed wilt slapen? Oftewel, wat is niet zo’n party camping?

Zonder dop? Een beetje festivalganger weet daar wel raad mee natuurlijk. :)

Camping 6 of 7 ofzo. Daarnaast vind ik dat je niet naar lowlands toe moet voor je rust, die ga je toch niet vinden op het festival terrein. Ook op deze campings verder weg wordt wel gefeest. De label 'feest-camping' vind ik sowieso een beetje raar begrip, op elke camping is het feest.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik heb het ook nog even bij lifecrowd nagevraagd. En er mag gewoon sterke drank in het flesje.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Net gelezen op de Festileaks-site:

“We willen jullie heel graag een keer in het echt ontmoeten! Daarom organiseren we een meet-up voor de Festileaks Community op Lowlands 2018. Op de zondag om 15:00 uur voor de Hacienda! Ennuh, de eerste 50 mensen die een dansje doen voor de mensen in een wit vest met Festileaks logo… voorzien wij van een heerlijke mojito!”

Lees ik het nu goed? Gratis mojito’s klappen?

Dat is wel super gezellig! En erg lekker natuurlijk ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken