Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Leuk idee, zo'n meeting. Als ik in de buurt ben, kom ik vast even langs. Maar ik ben erg slecht in het nakomen van afspraken op LL, ik zeg het er alvast even bij ;-).
Leuk idee, zo’n meeting. Als ik in de buurt ben, kom ik vast even langs. Maar ik ben erg slecht in het nakomen van afspraken op LL, ik zeg het er alvast even bij ;-).
Leuk idee die meeting, alleen sta ik dan ook bij amenra, net zoals een aantal anderen van dit forum. Is t geen optie om de meeting bij amenra te doen, best gezellige muziek namelijk.
ik weet niet of je het tegen mij hebt.
maar de bands die ik absoluut wil zien zijn, the war on drugs, spinvis, en amenra
daarnaast ga ik sws voor Nil rodgers & chic, Ish en kibbeling,australian pie en de Pho bij de vietnamees!
Hallo allemaal, Jim hier op het forum ik ben nieuw.
Ik ga dit jaar naar Lowlands en kan niet wachten ?
Bier is net ingekocht maar vraag me 1 ding af
Mag je een koelbox meenemen??
Ik ben benieuwd hoe groot de kans is dat Pharrell Williams het podium op komt bij Chic/Nile Rodgers om Get Lucky te spelen, het staat namelijk wel in hun set...
Ik ook! Lijkt me geweldig om te zien, en acht de kans best groot. Misschien dat Nile Rodgers zelfs bij N. E. R. D. Komt, want ook zij hebben hem wel eens in hun set.
Veel plezier alvast allemaal! Het wordt ongetwijfeld weer een mooie editie.