Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Alpha headliners: N.E.R.D., Gorillaz, Kendrick Lamar (alle dagen bekend lijkt me)
Alpha subs/Heineken of Bravo afsluiter: The War On Drugs, Dua Lipa, James Bay, Patti Smith, Stormzy?

Daar lijkt me nog wel iets bij te passen. Massive Attack zou wel wat evenwicht bieden imo… vind het nog steeds raar dat die geen NL gig hebben.

Denk dat Bonobo ook minstens een tent afsluit of Alpha subt, zoals Moderat vorig jaar.

Alpha headliners: N.E.R.D., Gorillaz, Kendrick Lamar (alle dagen bekend lijkt me)
Alpha subs/Heineken of Bravo afsluiter: The War On Drugs, Dua Lipa, James Bay, Patti Smith, Stormzy?

Daar lijkt me nog wel iets bij te passen. Massive Attack zou wel wat evenwicht bieden imo… vind het nog steeds raar dat die geen NL gig hebben.

Schrijf Bonobo ook maar op als afsluiter van een stage. We zouden in theorie nog een 3 á 4 'grotere'namen kunnen verwachten.

Ik denk dat Jon Hopkins ook al wel een tent vol krijgt rond spitsuur in de Bravo. Misschien een Ben Howard en Massive Attack als afsluiter Heineken?

Volgens mij is Bonobo absoluut niet zo populair of groot als Moderat hoor. Als zij subben of een Heineken afsluiten, dan zou ik dat toch een zwaktepunt vinden.

Volgens mij is Bonobo absoluut niet zo populair of groot als Moderat hoor. Als zij subben of een Heineken afsluiten, dan zou ik dat toch een zwaktepunt vinden.
Maar ze mochten toch ook de Barn afsluiten op RW vorig jaar? Vind Alpha sub of Heineken afsluiter minimaal vergelijkbaar.

edit: hoewel je dat natuurlijk ook een zwaktebod van RW kunt noemen...

mattman wrote:

Maar ze mochten toch ook de Barn afsluiten op RW vorig jaar? Vind Alpha sub of Heineken afsluiter minimaal vergelijkbaar.

Tja, die Barn lineup op RW was vorig jaar niet echt een hoogvlieger... vooral die zaterdag. Alle acts stonden daar hoger dan ze 'verdienden' vind ik. Weet ook niet echt hoe groot de Heineken is aangezien ik een Lowlands leek ben. Maar op video ziet het er wel een behoorlijke tent uit.

Maar verder wel een mooie act hoor, laat dat wel duidelijk zijn.

Bonobo sloot vorig jaar de MELT-mainstage van zaterdag af. Kan natuurlijk ook een zwaktebod zijn maar ik verwacht dat zij minimaal een headline positie eisen.

Edit: Ik heb Moderat ook veel hoger zitten, zij stonden een aantal jaar geleden zelfs al als afsluiter van de Bravo maar ik denk echt dat Bonobo echt een soortgelijke spot krijgt

Bonobo doet echt niet onder aan Moderat hoor, het is dat Moderat de studeermuziek van iedere student is en daarom populair is maar Bonobo is minstens net zo populair in andere kringen ook, wat mij betreft zouden zij de zelfde spot kunnen vervullen

Ik ga dit jaar voor het eerst Lowlands, hoop stiekem toch nog wel op een Imagine Dragons. Post Malone, Mumford n Sons of Lana del Ray, maar dat zal wel niet. Wel verwacht ik nog wat EDM namen, en mijn allergrootste hoop is dat ze een Joji of Childish Gambino boeken.

Wel verwacht ik nog wat EDM namen
Dan heb je een andere mening dan de festivaldirecteur ;)

Qua elektronische namen hoop ik op een rauwe techno avond met bijvoorbeeld namen als Oscar Mulero, Rebekah of Rod. En zo'n ouderwetse elektro act is ook wel geinig.

djessnl wrote:
Wel verwacht ik nog wat EDM namen

Dan heb je een andere mening dan de festivaldirecteur
1f609.svg

Qua elektronische namen hoop ik op een rauwe techno avond met bijvoorbeeld namen als Oscar Mulero, Rebekah of Rod. En zo’n ouderwetse elektro act is ook wel geinig.

Daniel Avery komt met een nieuw album. Ik verwacht dat hij ook wel langs komt.

Ik ga dit jaar voor het eerst Lowlands, hoop stiekem toch nog wel op een Imagine Dragons. Post Malone, Mumford n Sons of Lana del Ray, maar dat zal wel niet. Wel verwacht ik nog wat EDM namen, en mijn allergrootste hoop is dat ze een Joji of Childish Gambino boeken.

EDM ? Dan ga je naar het verkeerde festival ben ik bang... Verder als Skrillex kan ik er niet echt 1 noemen die geweest is.. (Is skrillex EDM?)

Post Malone, Lana & zeker Childish mogen langskomen...

Popijn wrote:
Haha dat er zo veel over Joost gepraat wordt… Veel plezier iedereen die erheen gaat, mij niet gezien! (Dat hij zichzelf niet te serieus neemt is idd mooi, maar maakt de muziek zelf in mijn ogen niet veel beter )

Het is juist tof dat we het hier over de kleine namen hebben. Tussen de grote namen valt weinig te ontdekken namelijk.

Mee eens hoor!

Royal Blood toch Europese data. 19 juni is wel ver van de lowlands data, maar toch. Hoop doet leven. Royal Blood wil ik nog liever dan Lana Del Rey!!!!

Lana del Rey en Royal Blood zouden geweldige toevoegingen zijn inderdaad. Del Rey staat hier eigenlijk nooit op festivals helaas.

Carpenter Brut staat op 18 augustus nog op een festival in Duitsland, zou een erg toffe toevoeging zijn. Nieuwe album is erg vet!

Highly Suspect nog een optie? Staan volgens mij verder nog niet in Europa. Zijn ze überhaupt wel met die laatst plaat op festivals in Europa geweest?

Users who are viewing this thread