Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Dit is gewoon weer zo'n tijdelijke muziek hype net als destijds Gabbertje - Hakkûhbar , etc... over een paar jaar heeft niemand het hier nog over.

Dit is gewoon weer zo’n tijdelijke muziek hype net als destijds Gabbertje – Hakkûhbar , etc… over een paar jaar heeft niemand het hier nog over.
IEDEREEN heeft het toch nog over Gabbertje?

Niet?

George ezra zou ik na James Bay en Gavin James wel een beetje veel van het goede vinden.

George Ezra heeft nog geen NL festival staan! Zou een mooie toevoeging zijn
1f642.svg

Top act op tuckerville. Enschedese trots ;)

EddieVerder wrote:
Dit is gewoon weer zo’n tijdelijke muziek hype net als destijds Gabbertje – Hakkûhbar , etc… over een paar jaar heeft niemand het hier nog over.

Niet?

Anders wel over gabbersaurus. (Saurus, saurus)

Zo Lana zou echt geniaal zijn, maar geen Bravo headliner pleaseeeeee.. ! Dat word dan wel meteen een moeilijke keuze...

Nee joh, gewoon heel hard rennen.

Geen grap, vorig jaar heb ik met een maat vet hard gesprint tussen Vince Staples en Editors en beide dus goed meegekregen en hetzelfde, van Alpha naar Bravo gerend met Alt-J en London Grammar haha, kost even al je energie maar zeker waard als je fan bent

Ik vind maribou state en the rolling blackout coastal fever ook twee hele toffe namen. Dit soort acts zijn meestal mijn mooiste optredens op lowlands. Maar soms ben je er na 10 minuten ook klaar mee haha

Rolling Blackout Coastal Fever ben ik inderdaad ook erg enthousiast over. Erg leuk; hopelijk voldoende materiaal voor een heel optreden.

The Blaze ook heel erg vet. Maribou State moet ik nog beluisteren.

Niet?

Zo niet dan kun je altijd nog een lekker stukkie gaan Jumpen.

Rolling Blackout Coastal Fever ben ik inderdaad ook erg enthousiast over. Erg leuk; hopelijk voldoende materiaal voor een heel optreden.

The Blaze ook heel erg vet. Maribou State moet ik nog beluisteren.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=-UM76mULg7M?hd=1&autoplay=1&fs=1[/video]

Users who are viewing this thread