Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
James Bay lijkt wel een iets andere sound te implementeren in zijn nieuwe album. Zeker zijn laatste toevoeging op spotify, pink lemonade gaat meer richting indie dan pop. Iemand anders het ook al geluisterd?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Als hij dezelfde kant op gaat als Ben Howard met zijn tweede album, is dat alleen maar tof!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Tot dusver vind ik James Bay echt zo'n 13 in een dozijn artiest.
Zijn liedjes klinken op het eerste gehoor nog niet zo slecht maar er zit zo weinig in. Iemand ooit live gezien?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik heb 'm tweemaal live gezien. Goeie kop, goeie stem ook, af en toe scheurt het wel lekker. Niet een act die ik mega bijzonder vind, maar het is prima vertoeven bij shows van hem.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Tot dusver vind ik James Bay echt zo’n 13 in een dozijn artiest.
Zijn liedjes klinken op het eerste gehoor nog niet zo slecht maar er zit zo weinig in. Iemand ooit live gezien?

Typische meezing-festival act, goed te vertoeven in het zonnetje maar niet meer dan dat eigenlijk
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Hij lijkt wel een beetje een imago change te hebben voor zijn album? (een die me iets meer bevalt). Die Pink Lemonade klinkt nog vrij aardig moet ik zeggen, dit bevalt me beter dan zijn songs van het vorige album.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik hoop eigenlijk dat LL --> Ady Suleiman nog even boekt , net zoals Kiwanuka vorig jaar. Lekker begin van de zaterdag ofzo :cool:
 

Lingerson

Playlistbediener
24 apr 2016
8
0
Calexico staat 17-8 in België...18 en 19 augustus nog geen shows...lijkt mij wel prima om die langs te laten komen
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Calexico staat 17-8 in België…18 en 19 augustus nog geen shows…lijkt mij wel prima om die langs te laten komen

Staan ook al op DTRH, maar dat hoeft niet perse iets te betekenen. Liever nog een losse show, want 25 maart schikt me niet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Staan ook al op DTRH, maar dat hoeft niet perse iets te betekenen. Liever nog een losse show, want 25 maart schikt me niet.

Met de Jeugden Nils Frahm hebben ze als je het mij vraagt al hun jaarlijkse dosering dubbele boeking te pakken. Misschien dat kleinere acts nog wel kunnen maar denk niks internationaals.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Ik ga inmiddels toch maar een poging doen een top 10 van de tot nu toe bekende namen te maken. Ik mis wel een beetje de indie namen zoals Fleet Foxes, Lykke Li, Django Django en Phoenix. Hopelijk komt er nog wat bij wat in dat straatje past.

1. Gorillaz
2. The War on Drugs
3. Bonobo
4. Kendrick Lamar
5. Gogol Bordello
6. Fatima Yamaha
7. The Wombats
8. Grizzly Bear
9. Joost
10. De Jeugd van Tegenwoordig

Naaz staat overigens nog steeds niet op de website, terwijl haar naam al vrij vroeg lekte. Daar kijk ik ook wel naar uit, aangezien ze bijna met een eerste album gaat komen.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Ja lijkt me wel leuk voor de afwisseling. Mag wel hopen dat deze er na de volgende lading namen uit is. Net als De Jeugd, die ik al te vaak gezien heb. Er zit dit jaar gewoon wat minder voor mij bij dan vorig jaar.

Benieuwd naar jouw top 10 dan.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
brawljeff wrote:
9. Joost

Kijk je echt uit naar Joost? Kan iemand mij uitleggen waarom?

Ik ken deze hele Joost niet. Nooit van gehoord tot een 5 minuten geleden.

Verschrikkelijk. Helemaal na het zien van de titel "Ft Famke Louis". Zit dit in hetzelfde schuitje als de mannen van Drank en Drugs?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Verschrikkelijk. Helemaal na het zien van de titel “Ft Famke Louis”. Zit dit in hetzelfde schuitje als de mannen van Drank en Drugs?

Was meer een sarcastische cover op het nummer. Hij neemt zichzelf sowieso niet echt serieus.

Hier trouwens een interview met hem van de VPRO.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=2FljfyW4Vag[/video]
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Top. Ga ik eens zien, thnx.

Ik ga in Mei naar Lane 8, Paradiso. Die zou ik in de late uurtjes ook nog wel in de x-ray willen zien.

https://www.youtube.com/watch?v=64xSEdev0Nc
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
1 gorillaz
2 zeal en ardor
3 Kendrick
4 nerd
5 brockhampton
6 Spinvis
6 bonobo
7 patty Smith
8 the war on drugs
9 Nick murphy
10 rolling blackouts coastal fever
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Joost is gewoon een meme zoals Donnie. Hij heeft wel lekkere beats en best verfrissend tussen al die pantsergedrag in de hiphopscene.
Schijnt dat ie best wel een energieke show levert.
Ik ga 'm zeker even checken! Moet je ook zeker doen als hiphop fan bent.

Check ff z'n track, Kogels.

Eric van Eerdenburg is naar een van zijn shows geweest waarna ie geboekt is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken