Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.324
1.336
Malibou state gaat ook steken een feestje worden hoor. Check dit filmpje maar, tot het einde af kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=9BpgYkC5SNg
 

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
75
56
Slaves ook nog steeds een optie lijkt me? Staat rond Lowlands op Sziget en Leeds, lijkt me een goede toevoeging!
 

Lawrice Lane

Playlistbediener
12 jan 2016
36
10
Lana Del Rey tourt dit voorjaar in Europa, bijvoorbeeld het Sportpaleis, maar slaat Nederland over. Wellicht Lowlands, dus.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Haha dat er zo veel over Joost gepraat wordt... Veel plezier iedereen die erheen gaat, mij niet gezien! (Dat hij zichzelf niet te serieus neemt is idd mooi, maar maakt de muziek zelf in mijn ogen niet veel beter ;) )
Mijn top 10 (in willekeurige volgorde):
- The War On Drugs
- Dua Lipa
- Dropkick Murphys
- Grizzly Bear
- Spinvis
- Gogol Bordello
- King Gizzard & The Lizard Wizard
- Rolling Blackouts Coastal Fever
- Patti Smith
- Maribou State? Protomartyr? Luwten?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Haha dat er zo veel over Joost gepraat wordt… Veel plezier iedereen die erheen gaat, mij niet gezien! (Dat hij zichzelf niet te serieus neemt is idd mooi, maar maakt de muziek zelf in mijn ogen niet veel beter )

Het is juist tof dat we het hier over de kleine namen hebben. Tussen de grote namen valt weinig te ontdekken namelijk.
 

polderboi

Nieuw lid
15 mrt 2018
2
0
Ik kan alleen vinden dat het hun enige club show is, dus LL zou kunnen? :)

''Cigarettes After Sex staat zondag 19 augustus in Utrecht voor hun enige Nederlandse clubshow!''
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Komt wel uit de Friendly Fire stal (die achter BKS dus), dat wil met LL altijd minder zeggen dan met Pinkpop of DTRH, maar dat verkleint de kansen wel redelijk.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.324
1.336
Zooo, wat heeft Electric Picnic een aantal toffe namen zeg! Massive Attack, Benjamin Clemintine, Ben Howard, Jungle, Nina Kraviz(alweer) en Mount Kimbie mogen allemaal wel over komen waaien!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.324
1.336
Geeft de burger moed over de rest van de line-up. :)

En laat Lena Del Rey maar thuis.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Lana thuis ?

Is wat mij betreft 1 van de fijnste zangeressen nog steeds momenteel.

Massive attack zal zeker ook door mogen komen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.380
5.071
Er mag van mij in de volgende lichting wel iets electronisch bij. Bonobo is vrij redelijke grote naam, maar ik schat die toch kwa populariteit een stuk minder in dan een Moderat bijvoorbeeld. Dat soort kaliber zou ik nog wel graag iets bij willen zien.
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
44
0
Maar hoeveel grote namen kunnen we uberhaupt nog verwachten?
Massive Attack lijkt mij zo'n grote naam, Lana del Rey absoluut ook.

Beiden mogen 100 procent doorkomen dat zeer zeker!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.380
5.071
Alpha headliners: N.E.R.D., Gorillaz, Kendrick Lamar (alle dagen bekend lijkt me)
Alpha subs/Heineken of Bravo afsluiter: The War On Drugs, Dua Lipa, James Bay, Patti Smith, Stormzy?

Daar lijkt me nog wel iets bij te passen. Massive Attack zou wel wat evenwicht bieden imo... vind het nog steeds raar dat die geen NL gig hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken