Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
Maar duimen voor 11 uur. Irritant zo zeg.

Fleet Foxes zou ook heel nice zijn. Maar die zouden dan ook wel de Alpha headlinen denk ik?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.558
843
Wae concurreert niet met lowlands toch? Hoeft volgens mij niet zoon probleem te zijn. Of vallen die ook onder een zelfde management oid?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.424
1.918
Green Man heeft inderdaad interessante namen voor Lowlands: War On Drugs inderdaad, Mount Kimbie, John Talabot, Lemon Twigs, Baxter Dury, Grizzly Bear met name.

Fleet Foxes viel me vorig jaar wel tegen op DTRH. Tent was ook half leeg voor mijn gevoel. Die sluiten op Lowlands hooguit de India af denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.267
8.967
Fleet Foxes viel me vorig jaar wel tegen op DTRH. Tent was ook half leeg voor mijn gevoel. Die sluiten op Lowlands hooguit de India af denk ik.

Ja? Ze staan dit jaar op RW, en als ze tijdens Pearl jam spelen ging ik Fleet Foxes overwegen (want Pearl Jam al genoeg gezien). Maar als die echt niet goed waren, ga ik toch twijfelen. Hun laatste album vond ik goed en ik herinner me een sterk optreden in 2009 (wat een hele tijd geleden is natuurlijk).

Zie ze trouwens wel als grote kanshebber voor Lowlands nu. Voorlaatste in de Heineken ofzo.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik ben in nerdmodus gegaan, en heb op de Lowlandsfacebook opgezocht hoe de bekendmaking vorig jaar in z'n werk ging. 13 december nieuwe lay-out, 14 december kwamen de eerste namen. Geeft mij hoop dat het nu dus weer zo is!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.534
5.384
Maar toch nog vrij stil.. geen Michiel Veenstra (3FM) die gaat bellen met EvE, website staat nog lekker ouderwets op de LL17 pagina.

Begin nu toch ook te vrezen voor nog een week wachten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.534
5.384
Fever Ray toch ook in de buurt, want op Oya. Zou me niet verbazen dat die Lowlands en DTRH dubbelt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.424
1.918
Raskolnikov wrote:
Fleet Foxes viel me vorig jaar wel tegen op DTRH. Tent was ook half leeg voor mijn gevoel. Die sluiten op Lowlands hooguit de India af denk ik.

Ja? Ze staan dit jaar op RW, en als ze tijdens Pearl jam spelen ging ik Fleet Foxes overwegen (want Pearl Jam al genoeg gezien). Maar als die echt niet goed waren, ga ik toch twijfelen. Hun laatste album vond ik goed en ik herinner me een sterk optreden in 2009 (wat een hele tijd geleden is natuurlijk).

Zie ze trouwens wel als grote kanshebber voor Lowlands nu. Voorlaatste in de Heineken ofzo.

Het kan ook persoonlijk zijn hoor. Pakte mij in ieder geval niet echt. Terwijl ik het de eerste keer verrassend aardig vond toen ik ze zag, aantal jaren geleden.

Dat de tent half leeg stond was wel een gegeven. Ik ben ook bijtijds weggegaan om goede plek te scoren bij Nicolas Jaar.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Raskolnikov wrote:
Fleet Foxes viel me vorig jaar wel tegen op DTRH. Tent was ook half leeg voor mijn gevoel. Die sluiten op Lowlands hooguit de India af denk ik.

Ja? Ze staan dit jaar op RW, en als ze tijdens Pearl jam spelen ging ik Fleet Foxes overwegen (want Pearl Jam al genoeg gezien). Maar als die echt niet goed waren, ga ik toch twijfelen. Hun laatste album vond ik goed en ik herinner me een sterk optreden in 2009 (wat een hele tijd geleden is natuurlijk).

Zie ze trouwens wel als grote kanshebber voor Lowlands nu. Voorlaatste in de Heineken ofzo.
DTRH kan ik niet over oordelen, maar in Tivoli was het fantastisch... Ik zie ze ook wel een late spot in Heineken doen hoor, dat hadden ze na album twee ook al. India gaat echt te klein zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.424
1.918
Maar toch nog vrij stil.. geen Michiel Veenstra (3FM) die gaat bellen met EvE, website staat nog lekker ouderwets op de LL17 pagina.

Begin nu toch ook te vrezen voor nog een week wachten.

Het zou zomaar kunnen. Maar de site die gaat gewoon om op het moment dat er nieuws is. Dat daar nog niets veranderd is, wil niet zoveel zeggen.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
Dan heb ik mij denk ik vergist in de populariteit van Fleet Foxes. Ik dacht dat die minstens vergelijkbaar was met The War On Drugs.
 

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Waarom zie ik dat nieuwe logo nergens verschijnen? Heb er 1 fotootje van kunnen vinden op de facebook pagina. ... Is dat alles??

En ja, TWOD lijkt mij ook vrij zeker ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.534
5.384
Waarom zie ik dat nieuwe logo nergens verschijnen? Heb er 1 fotootje van kunnen vinden op de facebook pagina. … Is dat alles??

En ja, TWOD lijkt mij ook vrij zeker
1f609.svg
Facebook en Twitter, wat vaak veelzeggend is. Vorig jaar kwamen ze na die wijziging een dag later met de eerste lading namen dus.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Fleet Foxes zijn echt te groot voor de India lijkt mij hoor. Ik snap dat het als headliner op DTRH misschien net iets teveel van het goeie is, maar die staan minstens in de Heineken denk ik! Als ze al komen. Nog ongeveer vijf minuten. Zal het?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken