Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
The War on Drugs lijken me, als ze inderdaad op Sziget blijken te staan, ook wel een zekerheidje nu!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Jep, en zie het Reading topic, volgens e-festivals zou dat moeten worden. En is Florence + The Machine ook weer plots een reële optie (misschien dat ze daarom wachten om die ook mee naar buiten te gooien).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Morgen opnieuw in spanning klaarzitten dan maar weer
1f609.svg
Doe ik al vanaf half december...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Jep, en zie het Reading topic, volgens e-festivals zou dat moeten worden. En is Florence + The Machine ook weer plots een reële optie (misschien dat ze daarom wachten om die ook mee naar buiten te gooien).

Van dat Reading/Leeds gerucht: Florence & The Machine en Kendrick Lamar zou ik voor Lowlands wel hele nette headliners vinden. Al hoef ik de eerste zelf niet te zien. En Royal Blood is prima naam voor de tweede regel natuurlijk. Niet als headliner.

Fall Out Boy en Imagine Dragons hoeven voor mij niet, al zie ik de laatste wel met redelijke zekerheid komen.

The War On Drugs zou met een optreden op Sziget ook bijna niet te missen zijn, lijkt me.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Zou mooi zijn als ze nu toch echt met wat namen zouden komen. Kendrick Lamar heb ik niet heel veel mee maar wil wel eens zien waar de hype voor is. TWOD lijkt me super. Zouden AM niet een mogelijkheid zijn ondanks dat ze met grotere waarschijnlijkheid op BKS staan?

Ook heb ik van de zomer best genoten van de nieuwe plaat van Dan Auerbach. Zou leuk zijn als hij nog een Europese tour zou doen en een prima naam voor Lowlands
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Zou mooi zijn als ze nu toch echt met wat namen zouden komen. Kendrick Lamar heb ik niet heel veel mee maar wil wel eens zien waar de hype voor is. TWOD lijkt me super. Zouden AM niet een mogelijkheid zijn ondanks dat ze met grotere waarschijnlijkheid op BKS staan?

Ook heb ik van de zomer best genoten van de nieuwe plaat van Dan Auerbach. Zou leuk zijn als hij nog een Europese tour zou doen en een prima naam voor Lowlands

Die enige zekerheid is eigenlijk gewoon 100% zeker, geloof mij maar..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Yes, in ieder geval een teken van leven. Morgen dan maar?

Gaat wel weer een gruwelijk lelijke website worden zo te zien.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ja nu wordt het wel echt eens tijd voor namen zeg. Kendrick en Gorillaz: kom er maar in!
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Welke mongool verzint dat epileptisch aanvallen opwekkende gedrocht?

Als je dacht dat het niet erger kon... Wauw.
Maar het heeft ook wel wat imo.

Kom maar op met die namen. Verwacht dan morgen toch zeker!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.926
3.299
Vorig jaar:

Lichting 1: dinsdag 24 januari 2017
Lichting 2: woensdag 08 februari 2017
Lichting 3: donderdag 02 maart 2017
Lichting 4: woensdag 26 april 2017
Lichting 5: donderdag 08 juni 2017
Lichting 6: dinsdag 25 juli 2017

Morgen dan maar?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Vast wel. Vandaag hoeven we denk ik nergens meer op te hopen. Althans in mijn beleving komt Lowlands altijd 's ochtends met nieuws.

Bij DTRH werden de eerste namen ook gelost een dag nadat de logo's op social media waren aangepast.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken