Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.534
5.384
Net een random collega op zijn bek geslagen, zo boos ben ik.

Nee hoor, maar het duurt behoorlijk lang :(.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Ze doen het inderdaad om ons hier op het forum een beetje te zieken..... snap ik wel
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.534
5.384
Ik zat boven op dat plaatje te staren wachtend op namen. Mja nu weten we eigenlijk nog niks. Behalve de verkoop datum.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.424
1.918
Maandag namen bks. Dat valt natuurlijk ook weer vervelend.

Tenzij Lowlands met zo'n goede lichting namen komt dat ze zich geen zorgen maken om die concurrentie.

Maar maandag komt BKS ongetwijfeld met de Arctic Monkeys, dat is een bijzonder fraaie naam die Lowlands ongetwijfeld ook wel had willen hebben. In het FB-bericht schrijft BKS "We kunnen haast niet wachten". Dat duidt op een fraaie naam, lijkt me.

Het is wel apart dat Lowlands zo lang wacht.
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Maandag namen bks. Dat valt natuurlijk ook weer vervelend.

Alle festivals komen om beurten met nieuwe namen om Lowlands te dissen.. :)

Ik had overigens verwacht dat AM al eerder zou zijn bevestigd.. stiekeme hoop daarom dat het toch een hoax was. We zullen het zien!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.534
5.384
roluf wrote:
Maandag namen bks. Dat valt natuurlijk ook weer vervelend.

Tenzij Lowlands met zo’n goede lichting namen komt dat ze zich geen zorgen maken om die concurrentie.

Maar maandag komt BKS ongetwijfeld met de Arctic Monkeys, dat is een bijzonder fraaie naam die Lowlands ongetwijfeld ook wel had willen hebben. In het FB-bericht schrijft BKS “We kunnen haast niet wachten”. Dat duidt op een fraaie naam, lijkt me.

Het is wel apart dat Lowlands zo lang wacht.
Die BKS announcement van zojuist kwam paar minuten na die van Lowlands.. geen toeval lijkt me. Volgens mij zijn ze weer gemene spelletjes aan het spelen op de achtergrond.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.424
1.918
Raskolnikov wrote:

roluf wrote:
Maandag namen bks. Dat valt natuurlijk ook weer vervelend.


Tenzij Lowlands met zo’n goede lichting namen komt dat ze zich geen zorgen maken om die concurrentie.

Maar maandag komt BKS ongetwijfeld met de Arctic Monkeys, dat is een bijzonder fraaie naam die Lowlands ongetwijfeld ook wel had willen hebben. In het FB-bericht schrijft BKS “We kunnen haast niet wachten”. Dat duidt op een fraaie naam, lijkt me.

Het is wel apart dat Lowlands zo lang wacht.

Die BKS announcement van zojuist kwam paar minuten na die van Lowlands.. geen toeval lijkt me. Volgens mij zijn ze weer gemene spelletjes aan het spelen op de achtergrond.

Lijkt me inderdaad geen toeval. Die festivals weten wel van elkaar met welke acts ze bezig zijn.
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
roluf wrote:
Maandag namen bks. Dat valt natuurlijk ook weer vervelend.

Alle festivals komen om beurten met nieuwe namen om Lowlands te dissen..
1f642.svg


Ik had overigens verwacht dat AM al eerder zou zijn bevestigd.. stiekeme hoop daarom dat het toch een hoax was. We zullen het zien!

Ok, maandag dus ook namen van Primavera en de headliner spot voor Open'er en Northside festival, lees ik van Bart Heemskerk op Twitter.
Dan kan het inderdaad niet missen..
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
150
25
Als Lowlands namen uit blijft stellen omdat andere festivals al droppen kan je blijven uitstellen... Hopelijk dan maandag BKS en knalt Lowlands er 1 of 2 dagen later hard over heen. Maar dat laatste zal wel mee vallen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Mwah dit lijkt me allemaal wel erg duidelijk gepositioneerd om die BKS announcement te overschaduwen. Of dat lukt is natuurlijk een tweede, maar imho proberen ze wel erg hun 'shine' te stelen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.624
688
Die BKS announcement van zojuist kwam paar minuten na die van Lowlands.. geen toeval lijkt me. Volgens mij zijn ze weer gemene spelletjes aan het spelen op de achtergrond.

Het is geen theekransje..iedereen wil een maximum aan exposure.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Die BKS announcement van zojuist kwam paar minuten na die van Lowlands.. geen toeval lijkt me. Volgens mij zijn ze weer gemene spelletjes aan het spelen op de achtergrond.

Het is geen theekransje..iedereen wil een maximum aan exposure.

Dat is het niet eens, als je maximum exposure wil doe je JUIST je announcement op een rustig moment. Ze willen elkaar maximaal in de weg zitten, wat in het geval van Lowlands wel enigszins sneu begint te worden. DTRH en BKS zijn nog directe concurrenten doordat ze zo dicht bij elkaar liggen. Lowlands zou er imho best wat meer boven mogen staan en niet expres met een late bekendmaking komen (terwijl de trend is dat het vroeger en vroeger komt) om dan maar BKS een beetje te sarren en hun thunder te stealen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.424
1.918
bcmrmaybe wrote:
Die BKS announcement van zojuist kwam paar minuten na die van Lowlands.. geen toeval lijkt me. Volgens mij zijn ze weer gemene spelletjes aan het spelen op de achtergrond.


Het is geen theekransje..iedereen wil een maximum aan exposure.

Dat is het niet eens, als je maximum exposure wil doe je JUIST je announcement op een rustig moment. Ze willen elkaar maximaal in de weg zitten, wat in het geval van Lowlands wel enigszins sneu begint te worden. DTRH en BKS zijn nog directe concurrenten doordat ze zo dicht bij elkaar liggen. Lowlands zou er imho best wat meer boven mogen staan en niet expres met een late bekendmaking komen (terwijl de trend is dat het vroeger en vroeger komt) om dan maar BKS een beetje te sarren en hun thunder te stealen.

BKS en Lowlands zijn natuurlijk ook wel concurrenten van elkaar.; vissen voor een deel in dezelfde vijver qua bezoekers. Als iemand maar 1 festival per jaar bezoekt, wil je die persoon toch verleiden om naar jouw festival te komen.

Dus je probeert je eigen namen zo hard mogelijk te laten stralen en de concurrentie in de schaduw te zetten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken