Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
En uiteindelijk zie je 75% niet van je opgestelde blokkenschema. Tenminste, zo gaat het vaak bij ons. Ik weet niet of dat bij jullie ook hetzelfde is ?

Vaak omcirkel ik wel een aantal namen in het programma, maar op zo’m moment moet je er ook maar net zin in hebben. Ik zie op zo’n festival misschien een show of 7 helemaal vol, buiten het nachtprogramma om dan. Vorig jaar moest en zal ik bijvoorbeeld naar Car Seat Headrest, maar ik belandde met een random iemand naakt in de sauna. waar we vanaf die kant Cypress Hill hebben gezien die ik vooraf helemaal niet had aangestipt. Je kan zoveel plannen maar uiteindelijk komt er toch niks van terecht. En dat is het mooie van een festival.

Zo herkenbaar dit (behalve dan dat deel in de sauna). Vooraf heb ik altijd een lijstje van circa 30 dingen die ik echt graag volledig wil zien. Maar als ik de 20 al haal, ben ik spekkoper. Soms skip ik ter plekke iets wat ik vooraf per se wilde zien voor iets dat ik helemaal niet ken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Van mij mag Lowlands ala Coachella wel 2x plaats vinden. Dan zou ik me 2x kunnen vermaken met 2x een totaal ander schema.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Als er nog een hiphop act bij moet komen hoop ik echt op een Childish Gambino of Run the Jewels. Maar dat zal wel niet. Misschien nog n leuk alt rock bandje.. leeft OneRepublic nog? :') Van de FortaRock namen zou ik voortal Alestorm erg kunnen waarderen.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
mdekens wrote:
En uiteindelijk zie je 75% niet van je opgestelde blokkenschema. Tenminste, zo gaat het vaak bij ons. Ik weet niet of dat bij jullie ook hetzelfde is ?

Vaak omcirkel ik wel een aantal namen in het programma, maar op zo’m moment moet je er ook maar net zin in hebben. Ik zie op zo’n festival misschien een show of 7 helemaal vol, buiten het nachtprogramma om dan. Vorig jaar moest en zal ik bijvoorbeeld naar Car Seat Headrest, maar ik belandde met een random iemand naakt in de sauna. waar we vanaf die kant Cypress Hill hebben gezien die ik vooraf helemaal niet had aangestipt. Je kan zoveel plannen maar uiteindelijk komt er toch niks van terecht. En dat is het mooie van een festival.

Zo herkenbaar dit (behalve dan dat deel in de sauna). Vooraf heb ik altijd een lijstje van circa 30 dingen die ik echt graag volledig wil zien. Maar als ik de 20 al haal, ben ik spekkoper. Soms skip ik ter plekke iets wat ik vooraf per se wilde zien voor iets dat ik helemaal niet ken.

12 jaar geleden rende ik nog van tent naar tent. Ik zag bijna alles wat ik wilde zien maar was daarna een week kapot.
Dit jaar wordt ik 42 op lowlands en het rennen is er wel bij ingeschoten in de jaren :)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Roadkill was samen met Tokyo Hill de kutste plek van BKS vorig jaar.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Raskolnikov wrote:

mdekens wrote:
En uiteindelijk zie je 75% niet van je opgestelde blokkenschema. Tenminste, zo gaat het vaak bij ons. Ik weet niet of dat bij jullie ook hetzelfde is ?

Vaak omcirkel ik wel een aantal namen in het programma, maar op zo’m moment moet je er ook maar net zin in hebben. Ik zie op zo’n festival misschien een show of 7 helemaal vol, buiten het nachtprogramma om dan. Vorig jaar moest en zal ik bijvoorbeeld naar Car Seat Headrest, maar ik belandde met een random iemand naakt in de sauna. waar we vanaf die kant Cypress Hill hebben gezien die ik vooraf helemaal niet had aangestipt. Je kan zoveel plannen maar uiteindelijk komt er toch niks van terecht. En dat is het mooie van een festival.


Zo herkenbaar dit (behalve dan dat deel in de sauna). Vooraf heb ik altijd een lijstje van circa 30 dingen die ik echt graag volledig wil zien. Maar als ik de 20 al haal, ben ik spekkoper. Soms skip ik ter plekke iets wat ik vooraf per se wilde zien voor iets dat ik helemaal niet ken.

12 jaar geleden rende ik nog van tent naar tent. Ik zag bijna alles wat ik wilde zien maar was daarna een week kapot.
Dit jaar wordt ik 42 op lowlands en het rennen is er wel bij ingeschoten in de jaren
1f642.svg

Ach ja, heel herkenbaar. De 1e dag gaat dat nog wel (afhankelijk hoe de donderdag is gegaan), maar de volgende dag vaak wat gas terug. Overal kleine pijntjes.....
het voornemen om het dit jaar wat relaxter te doen, maar of dat lukt ??
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En uiteindelijk zie je 75% niet van je opgestelde blokkenschema. Tenminste, zo gaat het vaak bij ons. Ik weet niet of dat bij jullie ook hetzelfde is ?

Vaak omcirkel ik wel een aantal namen in het programma, maar op zo’m moment moet je er ook maar net zin in hebben. Ik zie op zo’n festival misschien een show of 7 helemaal vol, buiten het nachtprogramma om dan. Vorig jaar moest en zal ik bijvoorbeeld naar Car Seat Headrest, maar ik belandde met een random iemand naakt in de sauna. waar we vanaf die kant Cypress Hill hebben gezien die ik vooraf helemaal niet had aangestipt. Je kan zoveel plannen maar uiteindelijk komt er toch niks van terecht. En dat is het mooie van een festival.

Bij mij gaat het niet zo om het net zin in hebben. Vaak is het wel zo dat de kwalitatieve 'moeilijke' acts overdag staan en de uitbundigere later op de dag. De acts die wij aanstrepen willen we ook echt graag zien. De afvallers zitten 'm vaak in het lang blijven hangen op de camping of het verzinnen van domme ideeën waar we dan de komende uren mee bezig zijn. We belanden niet zo vaak bij een andere act terwijl we ergens anders wilden zijn. Het komt er dus wel op neer dat we maar een paar acts zijn uiteindelijk, hahahah. Overdag een act of 8 zien over het gehele weekend is voor mij een prima streven elk jaar.

De sauna's waren niet gemend als ik het me goed herinner toch? Anyways, nette score.
Ik heb wel meer zin in het nieuwe blokkenschema dan die nieuwe namen. Dan kan ik al mooi uitsluiten wat ik wel en niet kan zien.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik maak altijd met twee vrienden een mooie looplijjn voor het weekend En deze houden we elk jaar wel voor 85% aan. Hetgene wat ik niet meer doe is van acts 20 minuutjes kijken omdat ik het dan maar gezien heb. Ik moet minimaal 3 kwartier van een act kunnen zien om er heen te gaan en anders maak ik een keuze.

Dingen waar ik vooraf van zeg die moet ik echt zien mis ik hoe dan ook niet. Dit is natuurlijk wel pas nadat ik het Blokkenschema ken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
mdekens wrote:
En uiteindelijk zie je 75% niet van je opgestelde blokkenschema. Tenminste, zo gaat het vaak bij ons. Ik weet niet of dat bij jullie ook hetzelfde is ?

Vaak omcirkel ik wel een aantal namen in het programma, maar op zo’m moment moet je er ook maar net zin in hebben. Ik zie op zo’n festival misschien een show of 7 helemaal vol, buiten het nachtprogramma om dan. Vorig jaar moest en zal ik bijvoorbeeld naar Car Seat Headrest, maar ik belandde met een random iemand naakt in de sauna. waar we vanaf die kant Cypress Hill hebben gezien die ik vooraf helemaal niet had aangestipt. Je kan zoveel plannen maar uiteindelijk komt er toch niks van terecht. En dat is het mooie van een festival.

De sauna’s waren niet gemend als ik het me goed herinner toch? Anyways, nette score.
Ik heb wel meer zin in het nieuwe blokkenschema dan die nieuwe namen. Dan kan ik al mooi uitsluiten wat ik wel en niet kan zien.

Ja hoor, de sauna's waren gewoon gemengd. Zoals het hoort. Iedereen liep daar gewoon door elkaar op het strand. Ik hou sowieso van een sauna, helemaal in zo'n weekend. Zeker een aanrader mocht je even besluiteloos zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Wessel wrote:

mdekens wrote:
En uiteindelijk zie je 75% niet van je opgestelde blokkenschema. Tenminste, zo gaat het vaak bij ons. Ik weet niet of dat bij jullie ook hetzelfde is ?

Vaak omcirkel ik wel een aantal namen in het programma, maar op zo’m moment moet je er ook maar net zin in hebben. Ik zie op zo’n festival misschien een show of 7 helemaal vol, buiten het nachtprogramma om dan. Vorig jaar moest en zal ik bijvoorbeeld naar Car Seat Headrest, maar ik belandde met een random iemand naakt in de sauna. waar we vanaf die kant Cypress Hill hebben gezien die ik vooraf helemaal niet had aangestipt. Je kan zoveel plannen maar uiteindelijk komt er toch niks van terecht. En dat is het mooie van een festival.


De sauna’s waren niet gemend als ik het me goed herinner toch? Anyways, nette score.
Ik heb wel meer zin in het nieuwe blokkenschema dan die nieuwe namen. Dan kan ik al mooi uitsluiten wat ik wel en niet kan zien.

Ja hoor, de sauna’s waren gewoon gemengd. Zoals het hoort. Iedereen liep daar gewoon door elkaar op het strand. Ik hou sowieso van een sauna, helemaal in zo’n weekend. Zeker een aanrader mocht je even besluiteloos zijn.
Ik pas wel op, met Greenpeace zo dicht bij in de buurt. Straks denken ze nog dat ik aangespoeld ben ook.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik zie, denk ik, toch wel zo'n 90% van mijn blokkenschema en daar komen dan ook nog wat acts bij als een aangestipte act tegenvalt en we dan maar ergens anders gaan kijken. Das drie dagen heeeeeel veel lopen en dansen van 12 tot een uur of 03.00. Met goede conditie en een dieet van bier lukt dat tot nu toe elk jaar probleemloos :)
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Bij ons ook altijd bijna een jaar bezig met wat er komt en zoveel mogelijk luisteren .dan de bands eruit pikken die wr lekker vinden klinken .dan het beruchte blokkenschema kijken of alles uitkomt. Dan de dagen dat het moet gebeuren en soms geen klote van terecht komt omdat er altijd wel weer wat tussen komt of je bent helemaal brak en blijft dan ff ergen lekker liggen .met een biertje erbij :oops:
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Bij ons ook altijd bijna een jaar bezig met wat er komt en zoveel mogelijk luisteren .dan de bands eruit pikken die wr lekker vinden klinken .dan het beruchte blokkenschema kijken of alles uitkomt. Dan de dagen dat het moet gebeuren en soms geen klote van terecht komt omdat er altijd wel weer wat tussen komt of je bent helemaal brak en blijft dan ff ergen lekker liggen .met een biertje erbij
1f633.svg

Precies dat :lol: :lol: ben nu steeds aan het spotifyen en al virtueel namen aan het omcirkelen! En als dan eind juli het blokkenschema bekendgemaakt wordt kun je weer overnieuw beginnen vanwege de clashes, grrr ;)

En eenmaal op het festival wordt het vervolgens wéér anders. Er zijn meestal per jaargang maar een paar echte "must-sees", van de rest komt dan inderdaad geen klote terecht, omdat je je aanpast aan je vrienden of gewoon niet van je graspolletje af kunt komen :cool:
 

jacktheknipper

Nieuw lid
21 mrt 2018
4
0
Florence + the machine | Oscar and the Wolf | Rudimental|
| Nothing but Thieves | Jungle | The Overslept | The Amazones

Volgende week iets wat hier op lijkt zou erg leuk zijn maar waarschijnlijk te hoog gegrepen.
:p
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Florence + the machine | Oscar and the Wolf | Rudimental|
| Nothing but Thieves | Jungle | The Overslept | The Amazones

Volgende week iets wat hier op lijkt zou erg leuk zijn maar waarschijnlijk te hoog gegrepen.
1f61b.svg

Waarom The Overslept? Staat ook steeds in het pinkpoptopic dat mensen het willen zien, maar dat is toch gwn kutmuziek?
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
De voorpret het discuseren van wat er komen gaat of moet is al de hele beleving naar lowlands toe . En ik moet zeggen het progamma is altijd weer top. Alleen vind ik de hip hop toch wrl een beetje teveel overheersen ,wij oudere generatie hebben daar niks mee of heel weinig. Maar goed dat is nu helemaal in en zal ook weer overwaaien. Zal voor mij de pret niet drukken ,even een stevig bandje en dan maar kijken wat et nog meer in mijn lijn ligt en voor de rest komt het wel goed met het randgebeuren en de geweldige sfeer die er altijd wel is. Laat Het Maar Beginnen. Ik ben er klaar voor. :p
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ik zie, denk ik, toch wel zo’n 90% van mijn blokkenschema en daar komen dan ook nog wat acts bij als een aangestipte act tegenvalt en we dan maar ergens anders gaan kijken. Das drie dagen heeeeeel veel lopen en dansen van 12 tot een uur of 03.00. Met goede conditie en een dieet van bier lukt dat tot nu toe elk jaar probleemloos
1f642.svg

Leeftijd speelt ook een rol ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Florence + the machine | Oscar and the Wolf | Rudimental|
| Nothing but Thieves | Jungle | The Overslept | The Amazones

Volgende week iets wat hier op lijkt zou erg leuk zijn maar waarschijnlijk te hoog gegrepen.
1f61b.svg

Jungle is toch wel een optie. Hebben een nieuw album. Zou moeten kunnen
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En eenmaal op het festival wordt het vervolgens wéér anders. Er zijn meestal per jaargang maar een paar echte “must-sees”, van de rest komt dan inderdaad geen klote terecht, omdat je je aanpast aan je vrienden of gewoon niet van je graspolletje af kunt komen

Wat zijn voor jou dit jaar de must sees Jet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken