Pinkpop 2026

Maar hoe ga je op Pinkpop na hoe lang je in de zon staat haha, er is echt amper mogelijkheid om die te ontwijken (al doen ze hun best).
Kon altijd wel een plek vinden toen. Scheelde dat ik toen Frank Carter wou zien in de tent dus dat was al meer dan een uur uit de zon daarna gewoon crowded house bekeken dan de tent in met Courtney plus rond de tent wat zitplekken met een schaduw doek die volledig leeg waren toen en vanaf 6 uur pas echt constant in de open vlakte wezen lopen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Los van vandaag krijgt BKS toch veel fijner weer? 30+ op die vlakke Pinkpop weide is echt niet te doen.
Ik vind 18 graden een flauw zonnetje en kans op een bui veel te koud. Lang geleden dat ik in een lange broek naar een festival ben gegaan, maar ik spring straks als het droog is toch maar eens op de fiets, dus van mij hebben jullie dit weekend geen last :) .

Ik kan er slecht tegen, wat is dit precies?

Van mij had het wel een aantal graden koeler gemogen maarja dat is nou eenmaal niet anders, begint nu wel echt te kriebelen!!
Dun handdoekje dat heel makkelijk mee te nemen is. Nat maken, uitwringen, schudden en dan om je nek hangen of waar je ook koel wil blijven.
Blijft verbazingwekkend lang koud, dus perfect voor bijvoorbeeld het optreden van Kingfishr op het heetst van de dag op vrijdag in de zon.

Elke keer als ik jouw naam lees moet ik aan lulhannes denken ;) .
Ben ik de enige en heb je die naam expres zo gekozen, of heeft het een andere betekenis?
Lulu is een bijnaam aangezien het de eerste 2 letters van mijn voornaam 2x achter elkaar zijn, hebben 3 mensen met dezelfde voornaam in de vriendengroep, heb er zelf even de eerste 2 letters van mijn achternaam bij geplaatst, Lulhannes was ook een leuke gebruiksnaam geweest tho

Met een vriendengroep gaan we voor het eerst naar een festival! We zijn met 12 personen (18-28 jaar) en hebben een Groepsplek XL. Ik had hier nog wat vraagjes over:

1. Als je aankomt bij de camping krijg je dan een plek aangewezen? Of kan je zelf een Groepsplek xl kiezen?
2. Weet iemand hoe de overkapping van de Groepsplek is?
3. Misschien domme vraag, maar wat zijn dingen die je kan kopen op de camping en tegen wat voor prijzen?

Extra, zijn er nog tips voor dingen die we als groep absoluut niet moeten vergeten of juist thuis moeten laten?

Alvast bedankt!

Kon altijd wel een plek vinden toen. Scheelde dat ik toen Frank Carter wou zien in de tent dus dat was al meer dan een uur uit de zon daarna gewoon crowded house bekeken dan de tent in met Courtney plus rond de tent wat zitplekken met een schaduw doek die volledig leeg waren toen en vanaf 6 uur pas echt constant in de open vlakte wezen lopen.
Frank Carter in de tent in 2022 was fantastisch... Wat een zweet ging daar van lijf tot mond 😂

Volgens mij was dat wel de dag dat de watervoorziening nog niet op orde was en er veel te lange rijen ontstonden voor de schaarse tappunten en de barren halsstarrig bleven weigeren om water beter beschikbaar te maken. Gelukkig de dagen erna beter geregeld. Wat mij gelijk deze oude lullen tip doet herhalen: drink alsjeblieft genoeg alcoholvrij vocht naast je biertjes, want anders is de lol er snel vanaf.
Dat is ook eigenbelang want als hulpverlener heb ik echt geen zin om semi-verplicht allemaal mensen op te moeten rapen in mn vrije weekend.

Bij de hema verkopen ze kleine hand ventilatoren op batterijen, hoeden en petten zijn een must (ook heerlijk om nat op je verhitte kop te zetten). Daarnaast profiteer ik al jaren van (teamloze) voetbalshirts: koel, drogen snel weer op en ook in roze verkrijgbaar. Dat geldt ook voor van die seksloze campingbroeken van bijv de decathlon incl lekker grote zakken voor je muntjes, glazen en waterzak. Maar ja, ik heb mn vriendin mee dus ik hoef er ook niet supersexy uit te zien. 😂

Tot zo ver opa's tips. 😘

Laatst bewerkt:
Het is toch wel weer heel toevallig, dat precies het kwik oploopt van donderdag tot en met zondag... ik heb er zelf geen problemen mee maar 25 a 26 zou voor mij ideaal zijn, deze temperaturen zijn voor en na het pinkpop weekend!
Hopen dat het nog iets verschuift

6a2bb4699ef16.png

zag dat t al benoemd werd, maar we gaan fink de lucht in qua temperatuur (pluim zuid)
vorig jaar 35 graden gehad, nu weer? pff.....

Laatst bewerkt:
Met nog een week te gaan en het vooruitzicht op het prachtige (al dan niet te warme) weer heb ik ook mijn spoorboekje (zoals jullie dat hier noemen) compleet.

Vrijdag: Sleep Theory, The Pretty Reckless, The Vaccines, Kingfishr, Electric Callboy, Teddy Swims, Zara Larsson, Twenty One Pilots

Zaterdag:
Giant Rooks, Jerub, HEAVN, Lauren Spencer Smith, Suzan en Freek, Franz Ferdinand, Alessi Rose, Editors, Halsey, The Cure

Zondag: Dadi Freyr, Hoogmis van het zuiden, White Lies, Royel Otis, Max McNown, Yungblud, Fat Dog/Di-Rect, Foo Fighters

Vrijdag: The Vaccines, The Beaches, The Plot In You, stukje Zara Larsson
Zaterdag: Hang Youth, Wodan Boys, Jehnny Beth, The Haunted Youth, IDLES, Soulwax, The Cure
Zondag: Die Spitz, Royel Otis, Wet Leg, Yungblud, Fat Dog

Zaterdag is echt een sterke festivaldag!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Vrijdag: The Vaccines, The Beaches, The Plot In You, stukje Zara Larsson
Zaterdag: Hang Youth, Wodan Boys, Jehnny Beth, The Haunted Youth, IDLES, Soulwax, The Cure
Zondag: Die Spitz, Royel Otis, Wet Leg, Yungblud, Fat Dog

Zaterdag is echt een sterke festivaldag!
Zo had mijn spoorboekje er ook uitgezien denk ik. Al had ik wel een stukje (halfuurtje?) Foo's meegepakt.

Users who are viewing this thread