Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Vorig jaar kwam er nog een grote drop (Sean Paul, Tycho, X Ambassadors etc.) anderhalve week na de comedy drop. Benieuwd of dat dit jaar ook het geval is.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
We krijgen nog wel twee lijstjes hoor, net als vorig jaar. :) De laatste alleen klein spul. Morgen of woensdag nog wat grotere namen.. Ik verwacht Jungle ook zeker wel ja!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
We krijgen nog wel twee lijstjes hoor, net als vorig jaar.
1f642.svg
De laatste alleen klein spul. Morgen of woensdag nog wat grotere namen.. Ik verwacht Jungle ook zeker wel ja!
Zie net dat Jungle 12 augustus nog in de VS is.....
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vooralsnog Patti Smith, Gorillaz en Protomartyr. En de jouwe?

Patti Smith moet ik echt nog even goed te tijd geven. Wordt zeker een van de hoogtepunten!
Dit jaar heb ik zelf niet zo heel veel Must-sees. Maar die vrijheid vind ik ook wel weer erg lekker.

BROCKHAMPTON omdat ze de grootste hype (voor mij) zijn van het afgelopen ander halve jaar. Hoop dat ze niet gaan cancelen door recent nieuws.
Uurtje meegenomen worden door Bonobo.
Zonnetje opzoeken met een biertje bij The War on Drugs.
Tentje afbreken bij Suicideboys.
Kendrick gelukkig al gezien in de Ziggo dit jaar maar wat blijft dat een geweldige show om naar uit te kijken. Ook zeker als niet hiphopfan meepakken!!

En dan al die andere goeie showtjes, Gorillaz, Nick Murphey, Nils Frahm en dan nog al die danspasjes verzetten bij het moois wat Lowlands in de nacht voor ons in petto heeft dit jaar.

Phoebe Bridges staat net voor Lowlands met twee optredens in Nederland. Prima toevoeging!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Patti Smith moet ik echt nog even goed te tijd geven. Wordt zeker een van de hoogtepunten!
Dit jaar heb ik zelf niet zo heel veel Must-sees. Maar die vrijheid vind ik ook wel weer erg lekker.

BROCKHAMPTON omdat ze de grootste hype (voor mij) zijn van het afgelopen ander halve jaar. Hoop dat ze niet gaan cancelen door recent nieuws.
Uurtje meegenomen worden door Bonobo.
Zonnetje opzoeken met een biertje bij The War on Drugs.
Tentje afbreken bij Suicideboys.
Kendrick gelukkig al gezien in de Ziggo dit jaar maar wat blijft dat een geweldige show om naar uit te kijken. Ook zeker als niet hiphopfan meepakken!!

En dan al die andere goeie showtjes, Gorillaz, Nick Murphey, Nils Frahm en dan nog al die danspasjes verzetten bij het moois wat Lowlands in de nacht voor ons in petto heeft dit jaar.

Phoebe Bridges staat net voor Lowlands met twee optredens in Nederland. Prima toevoeging!

Meer dan de helft van wat je noemt ken ik niet :lol: dus ik moet nog even doorgaan met spotifyen haha.

Ik heb Patti Smith vorige week voor het eerst in mijn leven live gezien (terwijl ik in '81 al elpees van haar had, haha), WOW, ben compleet weggeblazen!! WAT een stem, en wat een uitstraling. De meeste zangers van haar generatie boeten in aan volume en stembereik, nou... dat is bij haar beslist niet zo! Ze treedt begin augustus weer twee keer op in Paradiso, hopelijk kan ik daar ook nog een kaartje voor scoren. En sowieso sta ik in de Heineken (gokje) he-le-maal vooraan bij haar :D

Oh ja, wat ook leuk is: King Gizzard & the Lizard Wizard. Tip!

Die vrijheid is inderdaad fijn ja. Een paar jaar geleden heb ik nog 30 acts gezien tijdens het festival, heb ik me strict aan mijn wandelplan gehouden, maar niet echt volop genoten en kunnen relaxen. Voor dat "biertje in het zonnetje" had ik toen nauwelijks tijd, en dat is doodzonde, dat doe ik niet nog eens. Dan maar iets minder acts zien :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Mijn lijstje kan nog wel wat nieuwe aanvullingen gebruiken. Dus Rapid_Razor_Bob... kom maar op! (hey dat rijmt).
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Wie spreekt Lowlands even aan op twitter dan? Leek de vorige keren te werken;)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Nee, geen reactie. Maar ook geen nieuwe namen. Meestal is dat rond 11 uur namelijk.

Maar wiet weet...
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Whooehooeeeee, heb net via ticketswap weer een kaartje gescoord voor Patti Smith in Paradiso op 6 augustus!! VOORPRET :-D :mrgreen:
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Whooehooeeeee, heb net via ticketswap weer een kaartje gescoord voor Patti Smith in Paradiso op 6 augustus!! VOORPRET
1f600.svg
mrgreen.png

Aight, ik zie je daar en ook op Lowlands natuurlijk! Weet iemand trouwens of je ook in de nacht van donderdag op vrijdag kan aankomen op de camping? Ik overweeg nog een dagje Pukkelpop (Arcade Fire) en meteen door tuffen naar Lowlands.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Jet wrote:
Whooehooeeeee, heb net via ticketswap weer een kaartje gescoord voor Patti Smith in Paradiso op 6 augustus!! VOORPRET
1f600.svg
mrgreen.png


Aight, ik zie je daar en ook op Lowlands natuurlijk! Weet iemand trouwens of je ook in de nacht van donderdag op vrijdag kan aankomen op de camping? Ik overweeg nog een dagje Pukkelpop (Arcade Fire) en meteen door tuffen naar Lowlands.

Hoezo zou dat niet kunnen? Lowlands start toch gewoon op donderdag?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik heb Patti Smith vorige week voor het eerst in mijn leven live gezien (terwijl ik in ’81 al elpees van haar had, haha),

Mooi zoiets!
Bij King Gizz gaan we zekers de tent even afbreken. Afgelopen jaar op BKS niet helemaal gezien...

Aye, kan gewoon Dennis!!

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken