Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Vlak voor het festival komen er inderdaad altijd kaarten vrij, maar dan inderdaad veel kapers op de kust. De laatste jaren kreeg ik nog wel eens de mogelijkheid om guest / press kaarten te kopen. Vorig jaar ging ik daar ook van uit, maar toen ging het bijna mis. Daarom dit jaar gelijk maar een gewone kaart gekocht. Mocht ik de optie hebben om wel weer guest / press kaarten te kopen dan verkoop ik mijn gewone kaartje wel via swap. Wil het risico niet nemen. Verkoop dan nog liever mijn gewone kaart met wat verlies dan dat ik niet heen kan of stress heb dat ik via via een kaart moet kopen......
Moraal van dit verhaal, gelijk kopen als je de kans hebt ?
Lowlands is te mooi om te missen..... (althans dat vind ik ??).

@Esther: succes met het vinden van kaarten. Ik hoop dat het lukt ??
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Wat betreft de Nederlandse acts mag MY BABY er ook wel staan. Ik stond helaas ergens achteraan toen ik ze zag op Bevrijdingsdag, maar qua muziek klonk het erg goed. Staan al wel op 30 andere festivals deze zomer volgens mij. De Likt en St. Tropez zou ik ook meer dan prima vinden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mijn mannelijke vrienden waren vooral erg onder de indruk van de violiste

Die zit niet meer bij Blaudzun als ik me niet vergis :(

Wij hebben een Pukkelpop forum waar je wat info kunt winnen.
https://forum.festileaks.com/forums/topic/pukkelpop-2018-nieuws-en-geruchten/

Voor mij persoonlijk minder leuk dan Lowlands. Publiek is erg gescheiden wat bij Lowlands velen malen minder is.
Daarbij komen er veel 'hippe' jongeren die puur naar het festival komen omdat iedereen rond die leeftijd gaat en je zult ze doen ook niet zien bij acts zonder airplay. Die halflege tenten komen de sfeer niet ten goede. Denk dat de beleving als je wat ouder bent nog wat minder is door al die jeugd. Zelf al een paar keer wat last gehad op de camping van jeugd die zich echt niet kon gedragen... Ook was een paar jaar geleden het geluid in de club (alle leuke bandjes) bijzonder slecht. Voor mij tegenwoordig Lowlands > Pukkelpop any day of the week.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Vorig jaar kwamen de nieuwe namen in deze week op een donderdag om 11:00 (8 juni om precies te zijn). Laat ze die trend dan maar voortzetten vandaag.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik heb uit het programma tot nu toe een paar voor mij volslagen onbekenden beluisterd, en daar zit leuk spul tussen! Daniel Avery, Torus, Sofi Tukker, Tom Trago, The Blaze, Cabbage, Metro Area. Ik luister vrolijk verder :)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik heb uit het programma tot nu toe een paar voor mij volslagen onbekenden beluisterd, en daar zit leuk spul tussen! Daniel Avery, Torus, Sofi Tukker, Tom Trago, The Blaze, Cabbage, Metro Area. Ik luister vrolijk verder
1f642.svg

Ik denk dat je Gogol Bordello ook wel kan waarderen. Aantal keer nu live gezien en altijd een feest.

https://www.youtube.com/watch?v=LYE8Vjih2cs
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Gogol Bordello heeft na Trans-Continental Hustle ook niks boeiends meer gemaakt. Verder zijn ze wel leuk hoor.
 

wilbert koopman

Playlistbediener
9 mrt 2017
27
0
Vorig weekend op Rock am Ring geweest en Parkway drive had wel de vetste show daar. Die mogen nog wel een keer komen op lowlands...



Ook de Gorillaz gezien. Dat word nog wel een feestje in de Alpha!! :cool:
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Wie van Festileaks vult trouwens de Spotifylijst aan? Staan een aantal foute artiesten in (Oceanic bijvoorbeeld, de artiest die op Lowlands komt, staat niet op Spotify) en staan echt een aantal nummers in die niet meer relevant zijn voor de artiest.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
567
167
Ik hoop ook heel erg op parkway drive, maar ik reken er niet te veel op aangezien hun Europese zomertour duurt tot 1 juli en ze dan 30 augustus in de VS zijn. Zou kunnem dat ze er nog een leg tussen proppen maar zo'n band wil denk ik ook wel eens vakantie hahaha.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Lykke Li, in november in de Melkweg. Vvk begint woensdad, dan kunnen we haar wel wegstrepen gok ik zo. Jammer.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Nou BKS achter de rug. PP komt er aan..... vroeger was Pinkpop maandag de dag dat het grootste deel van de LL line up bekend werd gemaakt..... dus maar wachten tot na PP?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik verwacht een redelijk hoge spot voor kraantje pappie. Hij word momenteel zo gehypet. Hij maakt er wel echt een feestje van maar zou het heel zonde vinde van een relatief hoge spot.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Die is toch veel te plat geworden voor Lowlands?

En mocht hij komen dan krijgt hij ook geen hoge spot. Staat alleen op de locale feestjes hoog op het affiche, maar op een Lowlands echt niet hoor. En ja ik ben wel beetje uit de BKS sleur nu, dus hoogtijd voor nieuwe namen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Het filosofieprogramma van #LL18 is bekend! The School of Life en Filosofisch Café keren dit jaar weer terug. Met o.a. Marianne Power, Jan Drost, Liesbeth Kamerling & Lieke Zunderdorp en Lammert Kamphuis. Kijk op http://lowlands.nl voor het volledige programma!


Zal wel donderdag worden dus.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik vind ronnie flex ook te plat voor lowland... maar de grootste hype hangt momenteel toch om kraan in het Nederlandse rap gebeuren...
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken