Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Een Kensington zie ik ook nog wel ineens aangekondigd worden. 2014 voor het laatst en verder geen grote festivaloptredens staan. Nu de Arena is uitverkocht, kunnen ze gedropt worden.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Die zie ik eerder Pinkpop headlinen volgend jaar.

dat zou een enorm zwaktebod zijn van Pinkpop. En al zie je dat gebeuren, dat heeft denk ik weinig te maken met een eventuele komst naar LL dit jaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Ze staan in juli in de Arena. Die zie ik echt niet een maand later op Lowlands spelen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Het is op het moment allemaal koffiedik kijken. Überhaupt of we nog een grote naam krijgen. En zo ja, welke dan... misschien morgen nieuwe namen en anders gaan we echt nog een week moeten wachten.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Zelde als met artic monkeys. Denk niet dat lowlands en bks namen delen die relatief hoog op de poster staan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als we dan toch echt nog een headliner zoeken laat ze dan maar lekker stunten met Travis Scott. Paar jaar gleden gecanceld, naast Kendrick en Drake de grootste hiphop act in Amerika, energieke liveshow en Eric pleit voor meer hiphop. Ben wel benieuwd hoeveel volk hij de Alpha en kan krijgen en wat de verhalen zullen zijn. Mooie act als na-show van NERD.

Ik ben trouwens nog wel voor een toevoeging van Kolsch!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Justice valt die zaterdag in ieder geval af ;). Denk dat Travi$ Scott toch iets teveel van het goede is wat betreft Hip Hop.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
569
167
Komt t wel eens voor dat fortarock en Lowlands namen delen? Dan zou ergens na dit weekend wellicht nog een harde naam toegevoegd kunnen worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Komt t wel eens voor dat fortarock en Lowlands namen delen? Dan zou ergens na dit weekend wellicht nog een harde naam toegevoegd kunnen worden.
Kan... maar dan nog zullen ze niet per definitie op elkaar hoeven te wachten lijkt me.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Stel je voor dat Lowlands nog Travis Scott boekt. Dan hebben ze oprecht een betere hiphop lineup dan het "hiphopfestival" WOO HAH imo.

Ik verwacht niks meer, kan alleen maar hopen op nog 1 of 2 leuke naampjes, maar m'n blokkenschema zal al aardig goed gevuld zijn met wat we tot nu toe hebben :)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Stel je voor dat Lowlands nog Travis Scott boekt. Dan hebben ze oprecht een betere hiphop lineup dan het “hiphopfestival” WOO HAH imo.

Ik verwacht niks meer, kan alleen maar hopen op nog 1 of 2 leuke naampjes, maar m’n blokkenschema zal al aardig goed gevuld zijn met wat we tot nu toe hebben
1f642.svg

En uiteindelijk zie je 75% niet van je opgestelde blokkenschema. Tenminste, zo gaat het vaak bij ons. Ik weet niet of dat bij jullie ook hetzelfde is ?

Vaak omcirkel ik wel een aantal namen in het programma, maar op zo'm moment moet je er ook maar net zin in hebben. Ik zie op zo'n festival misschien een show of 7 helemaal vol, buiten het nachtprogramma om dan. Vorig jaar moest en zal ik bijvoorbeeld naar Car Seat Headrest, maar ik belandde met een random iemand naakt in de sauna. waar we vanaf die kant Cypress Hill hebben gezien die ik vooraf helemaal niet had aangestipt. Je kan zoveel plannen maar uiteindelijk komt er toch niks van terecht. En dat is het mooie van een festival. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken