Lowlands 2017

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
beter laat dan nooit, mijn 15 namen(willekeurige volgorde)

1. Mumford and Sons
2. Editors
3. The XX
4. Moderat
5. Flume
6. Glass Animals
7. Mura Masa
8. Tash Sultana
9. Nothing but Thieves
10. Pvris
11. Eden
12. J. Bernardt
13. Parcels
14. Future Islands
15. The Bloody Beetroots
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Waarom Glass animals zo goed is? Ze hebben een eigen geluid! Het is vrolijk en dansbaar. Vorig jaar gezien op bks. En ze kregen het hele publiek aan het dansen! Ik heb nu al zin om het te zien!!!

Het kan natuurlijk niet je smaak zijn. Maar als het wel je smaak is, is het Lekkah!!

Zin in eind augustus! Feestje met 49.999 andere mensen!!!

Dit dus ! En daarnaast heb ik ze dit jaar gezien in de Tivoli en was echt 1 van de beste shows die ik tot nu toe heb gezien dit jaar. Muzikaal gewoon zo sterkt. Een goede zanger en een goede band. Wat mij betreft ook een echte aanrader ;-)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
roluf wrote:
Waarom Glass animals zo goed is? Ze hebben een eigen geluid! Het is vrolijk en dansbaar. Vorig jaar gezien op bks. En ze kregen het hele publiek aan het dansen! Ik heb nu al zin om het te zien!!!

Het kan natuurlijk niet je smaak zijn. Maar als het wel je smaak is, is het Lekkah!!

Zin in eind augustus! Feestje met 49.999 andere mensen!!!


Dit dus ! En daarnaast heb ik ze dit jaar gezien in de Tivoli en was echt 1 van de beste shows die ik tot nu toe heb gezien dit jaar. Muzikaal gewoon zo sterkt. Een goede zanger en een goede band. Wat mij betreft ook een echte aanrader ?

Eerste keer dat ik de zag op LL vond ik het aardig, maar niet heel goed. Maar ben wel weer heel benieuwd hoe ze het deze keer er vanaf brengen.
 

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
Dit is ongeveer mijn top 15, het is niet op volgorde, ook ik vind glass animals geweldig, wat heeft die Dave een energie, ik dance niet snel op muziek maar op glass animals ga ik ook gewoon helemaal los, ik heb ze gezien op bevrijdingsfestival Groningen
1. Chef'special
2. Glass Animals
3. Mumford and sons
4. Eden
5. PVRIS
6. Nothing but thieves
7. Bastille
8. Alt-j
9. Editors
10. First aid kit
11. Halsey
12. London Grammar
13. Palace
14. X ambassadors
15. Iggy pop
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
1.Mumford & Sons - Sinds hun show van Werchter echt mijn favoriete bierzuipbandje. Tuurlijk, er staat veel beters in dit lijstje maar dit ga ik echt heeel leuk vinden.
2.The XX - Recent gezien maar wat is dit trio toch geweldig. Niks laat mijn voetjes meer bewegen dan Jamie, Romy en Oliver.
3.Migos - Hiphop sensatie waar ik eigenlijk teveel naar luister. Onwijs benieuwd naar deze show!
4.Nina Kraviz - Ik ben verliefd op Nina en dit gaat het technomomentje van het weekend worden.
5.Solange - Kwalitatief het beste wat er staat. Dit kun je eigenlijk niet missen (zorg dat je er bent Wessel...)
6. Sampha - Net zoals nummer 5, oogjes dicht en genieten.
7. Ty Segall - Nog te weinig gebeukt dit jaar. Dat ga ik eventjes rechttrekken tijdens deze show. Hopelijk krijgt Ty een late slot.
8. Moderat - Je weet wat je gaat krijgen, en dat gaat een dik feestje worden.
9. London Grammar - Benieuwd of ze live gegroeid zijn sinds Rock Werchter. Het nieuwe materiaal geeft alvast fijne hoop!!
10. Vince Staples - Eindelijk deze man eens live zien. Weinig in zijn soort hebben in zo'n korte tijd zoveel kwaliteit uit weten te brengen.
11 .Tycho - Een belangrijke act voor mij geweest waardoor ik het Ambient genre ben gaan ontdekken. Hopelijk komen er veel liedjes langs van Awake en Dive.
12. Midland - Dansen
13.Iggy Pop - Ook nog even een oude legende meepakken. Ben benieuwd!!
14. Mac DeMarco - Nog steeds niet echt fan van zijn muziek maar lijkt me toch een onwijs leipe show!
15. Future Islands - De hype is wat weggezakt maar nog steeds een coole liveband.

Okey, en Death Grips dan nog.
Pfff.... ben weer benieuwd hoeveel shows ik van dit rijtje ga zien. 10 moet toch echt wel gaan lukken...


 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
1.Mumford & Sons – Sinds hun show van Werchter echt mijn favoriete bierzuipbandje. Tuurlijk, er staat veel beters in dit lijstje maar dit ga ik echt heeel leuk vinden.
2.The XX – Recent gezien maar wat is dit trio toch geweldig. Niks laat mijn voetjes meer bewegen dan Jamie, Romy en Oliver.
3.Migos – Hiphop sensatie waar ik eigenlijk teveel naar luister. Onwijs benieuwd naar deze show!
4.Nina Kraviz – Ik ben verliefd op Nina en dit gaat het technomomentje van het weekend worden.
5.Solange – Kwalitatief het beste wat er staat. Dit kun je eigenlijk niet missen (zorg dat je er bent Wessel…)
6. Sampha – Net zoals nummer 5, oogjes dicht en genieten.
7. Ty Segall – Nog te weinig gebeukt dit jaar. Dat ga ik eventjes rechttrekken tijdens deze show. Hopelijk krijgt Ty een late slot.
8. Moderat – Je weet wat je gaat krijgen, en dat gaat een dik feestje worden.
9. London Grammar – Benieuwd of ze live gegroeid zijn sinds Rock Werchter. Het nieuwe materiaal geeft alvast fijne hoop!!
10. Vince Staples – Eindelijk deze man eens live zien. Weinig in zijn soort hebben in zo’n korte tijd zoveel kwaliteit uit weten te brengen.
11 .Tycho – Een belangrijke act voor mij geweest waardoor ik het Ambient genre ben gaan ontdekken. Hopelijk komen er veel liedjes langs van Awake en Dive.
12. Midland – Dansen
13.Iggy Pop – Ook nog even een oude legende meepakken. Ben benieuwd!!
14. Mac DeMarco – Nog steeds niet echt fan van zijn muziek maar lijkt me toch een onwijs leipe show!
15. Future Islands – De hype is wat weggezakt maar nog steeds een coole liveband.

Okey, en Death Grips dan nog.
Pfff…. ben weer benieuwd hoeveel shows ik van dit rijtje ga zien. 10 moet toch echt wel gaan lukken…

Leuk de motivatie die je er bij zet ?
 

Ivar

Playlistbediener
28 jun 2017
11
0
In random volgorde:
alt-j
moderat
skepta
future islands
glass animals
sampha
Tash sultana
a blaze of feather
EDEN
vince staples
solange
flume
car seat headrest
mura masa
the xx

Viel mij op dat niemand skepta in het lijstje heeft staan
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hey dat neem je terug :p, kijk er super erg naar uit!

Ik ben echt een hiphop fanaat, maar dat grime doet mij persoonlijk niet zo heel veel. Als het blokkenschema het toelaat help ik zeker mee die tent af te breken :)
 

Ivar

Playlistbediener
28 jun 2017
11
0
Joris wrote:
Hey dat neem je terug :p, kijk er super erg naar uit!

Ik ben echt een hiphop fanaat, maar dat grime doet mij persoonlijk niet zo heel veel. Als het blokkenschema het toelaat help ik zeker mee die tent af te breken ?

Hahah, top! Ik was al bang dat ik de enige was.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Hier in willekeurige volgorde:
The XX
Solange
Car Seat Headrest
The Shins
The Bloody Beetroots
Tycho
Future Islands
Sean Paul (guilty pleasure)
Dixon
At The Drive-In

En daaronder heb ik ook nog een zooi wat ik wil zien. Blokkenschema gaat weer lastig worden vrees ik.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
435
Ik zag overigens dat op Pukkelpop Editors en The XX na elkaar spelen op de mainstage. Iets dergelijks zal op Lowlands wel uit te sluiten zijn denken jullie niet? Ben benieuwd waar en waartegenover ze Moderat en Flume zetten. Alt-J en Bastille zullen ook wel redelijk hoge spots krijgen maar die kunnen me gestolen worden.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.882
3.237
Joris wrote:
Ivar wrote:
Viel mij op dat niemand skepta in het lijstje heeft staan


Hey dat neem je terug :p, kijk er super erg naar uit!


Bij mij staat die er toch ook echt bij hoor
1f642.svg

Ik heb zelfs nog even gecheckt of ik Skepta niet was vergeten
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.882
3.237
Ik zag overigens dat op Pukkelpop Editors en The XX na elkaar spelen op de mainstage. Iets dergelijks zal op Lowlands wel uit te sluiten zijn denken jullie niet? Ben benieuwd waar en waartegenover ze Moderat en Flume zetten. Alt-J en Bastille zullen ook wel redelijk hoge spots krijgen maar die kunnen me gestolen worden.

Op Lowlands zullen Editors, the XX en Mumford & Sons inderdaad op een andere dag spelen. In België hebben ze dan weer Bastille staan als headliner op hun eigen dag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Ik hoop wel dat ze Moderat wel "gewoon" in de Bravo programmeren. En niet in de Heineken, of overdag in de Alpha ala Paul Kalkbrenner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken