Lowlands 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik kan me niet voorstellen dat ze na zo'n bericht met iets kleins aankomen. Misschien niet met de populairste headliner ooit, maar dan inderdaad iets als Arcade Fire (wat wel de band was met de grootste crew ooit die op primavera heeft gespeeld).
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Het is fijn dat Lowlands nu eindelijk met wat namen komt, maar de grote headliners zijn niet echt voor mij de hoofd reden om naar Lowlands te gaan. Toen ik voor het eerst in jaren weer naar Lowlands ging in 2014 was dit juist vanwege alle kleine namen die er stonden.

Kijk een naam als Massive Attack zou te gek zijn, Ik denk niet dat ze zullen doelen op een band als Manu Choa met grootste headliner ooit. Dus ik vermoed iets als Muse of Daft Punk. Rihanna of Kanye West zou voor mij een reden zijn om m'n ticket weer te verkopen.

Ik begrijp dat een groot festival ook zijn grote namen nodig heeft om een deel van z'n publiek te trekken, maar ik hoop dat Lowlands snel met meer van de kleine namen komt.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Ik gok op de terugkeer van Kees van Hondt ?

Zonder gekheid, het zal best een grote naam zijn. Vriendin van me werkt bij Mojo en zelfs die zegt dat ze maandag met een 'klapper van jewelste' komen. Helaas laat ze verder nooit wat los. Ik ben in ieder geval benieuwd. Muse lijkt voor de hand te liggen, maar ik heb het gevoel dat het iets verrassends wordt.
 

stan1617899549

Playlistbediener
13 mrt 2015
8
0
Ik zou muse niet verkeerd vinden, maar zou het niet een beetje een verlies zijn voor mojo als ze al deze commotie opbouwen voor een headliner die pinkpop vorig jaar ook gewoon had? Ik verwacht dat ze met iets aan gaan komen wat niemand verwacht. Al zou ik met muse ook heel blij zijn
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik heb nog even nagedacht en ik verwacht geen grote muzieknaam à la Muse, hoor.

BKS in de weg zitten
Dat zal het niet zijn. Ik denk wel dat ze bereid zijn om te investeren om hun festival uit de 'slop' te halen. Maar hoeveel ze daar voor over hebben... ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Nickelback deelt een foto van een kalender met 7 maart omcirkeld en een kaart van Europa erbij. Is hem niet, weet ik ook wel, maar vond het wel grappig.
 

kaas

Nieuw lid
5 mrt 2016
1
0
ik heb nog hele stille hoop op kings of leon, 2 weken daarna staan die in berlijn op lollapalooza
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Ik dacht net ook dat het misschien wel om Tiësto of Armin van buuren gaat. Die zijn in de hele wereld heel groot. Verkopen veel platen, verkopen grote zalen uit.

Maar ik hoop het niet
 

jordiq

Nieuw lid
5 mrt 2016
1
0
Jullie kunnen grappen over deze bijdrage maar..

Tik eens in op Google, "Justin Bieber Lowlands".

Dan zijn er toevallig wat resultaten weggehaald.

Giel en Eric hebben het wel over Rihanna, dit is volgens mij alleen maar een afleiding!
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Jullie kunnen grappen over deze bijdrage maar..

Tik eens in op Google, “Justin Bieber Lowlands”.

Dan zijn er toevallig wat resultaten weggehaald.

Giel en Eric hebben het wel over Rihanna, dit is volgens mij alleen maar een afleiding!
"Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming." staat bij elke Bieber Google zoekopdracht. Dat zegt niets.

Als het Rihanna zou zijn, dat moet ze wel 4 dagen achter elkaar optreden. Doet ze eigenlijk nooit tijdens haar tour, dus die kunnen we hopelijk ook afstrepen.

18e Pukkelpop
19e Lowlands
20e V festival locatie 1
21e V festival locatie 2
 

Je Moeder

Playlistbediener
4 jan 2016
31
5
Wie weet wel Dr Dre met friends Eminem, Kendrick en Snoop.. :p

http://www.hotnewhiphop.com/snoop-dogg-says-tour-with-dr-dre-kendrick-lamar-and-eminem-could-become-reality-news.20276.html
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Dre, Kendrick, Eminem en Snoop zou fantastisch zijn inderdaad! Verdiend ook wel het predicaat 'Grootste headliner ooit' imo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Dat er in deze thread serieus namen als Bieber, Tiësto en Nickelback op tafel worden gelegd vind ik droevig. Oké: we weten dat LL weleens wat commercieels durft plaatsen a la Major Lazer maar komaan, het blijft in ce een alternatief festival he mensen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
@mattman Major Lazor was nieteens zo heel commercieel toen 'ie werd geboekt, hij kreeg toevallig de grootste hit van 2015. Verder zijn Bieber en Nickelback alleen in sarcastische toon genoemd volgensmij...
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
het blijft in ce een alternatief festival he mensen.
Niemand verwacht Nickelback serieus komende maandag denk ik. Alhoewel die band natuurlijk wel minstens net zo alternatief is als Sum 41 en Limp Bizkit.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het gaat toch gewoon Muse worden?

Massive Attack of The Cure zou een aangename verassing zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken